dptrsk

SUPERUSER
  • Tartalmak

    151
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

dptrsk a fórumon

  • Rang
    Tudós

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Szia @Szegedi Attila Hívószám kijelzés beállítása: tárcsázó-beállítások-(hang hívás)-további beállítások-(SIM választás)-hívóazonosító-hívóazonosító elküldése
  2. EU-s országról van szó? Ha nem EU, akkor feltételezem nincs roaming adatcsomagod, így a kinti szolgáltató felenged az adathálózatra, de nem tudsz rajta adatot forgalmazni, azonban lejelenti a roaming partner, hogy 0MB forgalomra felengedett. Automatikus feldolgozás miatt ez is bekerül a számla részletezésbe A wi-fi kapcsolat megszakadhat/megújulhat, így előfordulhatnak pillanatok, amikor nincs wi-fi pár másodpercre, ezért adatkapcsolatot próbál a telefon létrehozni. Javaslom kapcsold ki a telefonban a mobiladatkapcsolatot, ha zavar, illetve a nem várt díjak elkerülése végett.
  3. Mindenképp változtass jelszót.
  4. Esetleg a kapott üzenetet az érzékeny adatok kitakarása után bemásolnád ide?
  5. IPTV STB-onként kell 2 darab EOC. Valahogy így kellene összekötni: jelölés: -- koax, ==UTP SagemcomLANa==EOC1----EOC1==STB1 SagemcomLANb==EOC2----EOC2==STB2 @Anonymous írta, hogy a koax rész közvetlen kapcsolat kell legyen.
  6. @Lajos70 Miért lenne gyorsabb egy üresjáratban olvasott fórum az élő személyzetes 1414-nél?
  7. Reális, hogy a fal levesz a teljesítményből. A wireless bridge mód nem a legoptimálisabb megoldás, inkább powerline adapter kellene.
  8. e-mail

    Ez kamu e-mail, tedd a SPAM mappába.
  9. Teljesen változó milyen időközönként kapsz új IP-t. Keress egy ingyenes dinamikus IP szolgáltatót(noip például), s megoldódik a fix IP cím hiánya.
  10. 99,99% hogy csalás
  11. Le kell mondani, 1414en beazonosítás után lemondhatod.
  12. Én úgy tudom a KNOX 0x1-et nem lehet visszacsinálni. Ha 0x1 az állapot, az azt jelenti, hogy nem hivatalos gyári firmware került a készülékre, ezzel a garancia is semmisé válhatott.
  13. Felhívnám a 1414-et s ott a számlázási problémánál bejelenteném. Elképzelhető, hogy az általad leírt második eszköz a TV előfizetéshez rendelés lesz a gond, szerintem ezt tudják korrigálni. Panaszbejelentésnél ügyelj a minél részletesebb információközlesre.
  14. Ha Sony TV-d van, akkor ezt a folyamatot próbáld meg: http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/69208/~/an-on-screen-error-4057-message-appears%2C-and-my-tv-freezes Ha nem Sony TV-d van, akkor kellene a TV típusa, hogy segíteni tudjunk.
  15. A gmail akkor küld ilyen levelet, ha valóban bejelentkezési kísérlet történik. Nem feltétlen a munkahelyről próbál valaki belépni, sokkal inkább akkor történik ilyen, ha minden féle netes regisztrációhoz kötött oldalon meg van adva az e-mail cím.