dptrsk

SUPERUSER
  • Tartalmak

    180
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

dptrsk a fórumon

  • Rang
    Tudós

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. 1414-et hívd fel és kérd a feloldást.
  2. Jellemzően nem terhelik ki a díjakat, mivel az online felület elég instabil. Miért lenne pofátlanság? Van, amit online is el tudsz intézni, de te helyette felhívod az ügyfélszolgálatot és lefoglalsz egy ügyintézőt, ezért plusz díjat fizetsz.
  3. HD csatornák esetén én is tapasztaltam ilyet, HD esetén 16:9 maga az adás, szerintem a TV szolgáltató teszi bele a 2 fekete csíkot, mivel neki is 4:3-ban van meg az anyag, de 16:9-et sugároz.
  4. 1414 legalább rögzített... személyesen ha elszúrnak valamit nehezebb az igazadat bizonyítani.
  5. Kéne tudni, hogy milyen a digitális vonal? optika? koax? DSL? Illetve javaslom egy vészhelyzeti mobil(több gyártónak van időseknek való telefonja), bele egy feltöltős SIM, s a dokkolón van egész nap, mint a vezetékes, lehet használni/hívni, ha a vezetékes nem jó...
  6. Ha hosszabbítás volt, akkor tudtommal nem 5.000 a kötbér, hanem a kapott havidíjkedvezmény, amit igénybe vett.
  7. Haladó beállításokban a WAN blokkolást kikapcsoltad?
  8. samsung galaxy s7

    ilyen lehetőség nincs elég rég óta androidon. Talán 4.4 volt az utolsó, amikor ez a lehetőség adott volt, 5,6,7,8-as androidon tudtommal nem is volt soha. ROOT-tal esetleg megoldható, de gyárilag nem támogatott.
  9. Nincs beállítva DMZ?
  10. Nincs aktív Napinet vagy régebbi netcsomagod aktiválva? Ha napineted van, akkor a 1414re a -napinet szöveget küldd el s utána próbáld a net500mb csomagot aktiválni. De ha javasolhatom válts díjcsomagot Domino Fix-re és a Maraton opciót is fontold meg a Net500 helyett/mellett.
  11. Ki kéne próbálni a telefonban egy másik SIMet is, illetve a jelenlegi SIMedet egy másik telefonban. Így kiderül melyikkel van hiba. Ha útba esik akkor Telekom ügyfélszolgálaton kérhetsz kártyacserét, hátha megoldja. Több helyen is jelentkezik vagy csak pl. otthon? Mert, ha csak egy helyen, akkor lefedettségi gond is lehet.
  12. A kódot a készüléken kell beírni, ha beleteszel idegen szolgáltatós SIMet kérni fogja a készülék.
  13. csak csukott szemmel jártam vagy valóban nem nagyon volt reklámozva?
  14. A SingleSIM P10 kb 2 hétre a dualSIMes FW után kapta meg az oreo-t. Így kb. 2 hét a DualSIMes oreo után.
  15. @btz Én arra gondoltam, hogy a TV nem biztos, hogy támogatja a HDMI portról való felvételt. Nem nagyon ástam bele magam a témába, de nem rémlik, hogy a TVtuneren kívüli forrásból is tudna felvenni a smartTV.