teamtom

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

teamtom a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. röviden le tudnád írni, hogy mi számít jó értéknek? mik a referencia számok? Ma ismét bejelentettem a hibát, arra várok, hogy visszajelezzenek. lehet esetleg ezekből a számokból következtetni, hogy sima ügy vagy hónapokig húzódó tilitoli lesz a vége?
  2. csatoltam, köszönöm, ha megnézed
  3. OK, akkor ez most nem hibás szolgáltatás? azért ezt nehezen tudom elfogadni - mennyi az elfogadható packet loss mértéke nem üzleti felhasználó számára?
  4. Sziasztok, pár hónapja észrevettem, hogy szakadozik a netkapcsolatunk. Akkor még 100/10 szolgáltatásunk volt, ?????? modemmel Általánosságban a kapcsolat hozta a sebességi mutatókat, de naponta többször másodpercekre, néha percekre is elérhetetlen volt a net. Elkezdtem pingelni külső IP címeket, és jobb napokon 1-3% elvesztett csomag volt; WIFI-n és LAN-on is nagyjából hasonló értékekkel. Pár hete csomagot váltottunk (500/22), remélve hogy az új modem megoldja a problémát. A Sagemcom F@st3686 sem változtatott az alapproblémán. A legdurvább az volt, amikor egy éjszakán 14% veszteséget mértem közvetlenül a modemhez kötött laptopon. Egy hete bejelentettem a hibát; kijött egy kedves, szolgálatkész fiatalember, és az oszloptól a modemig lecserélte az összes bejövő kábelcsatlakozást. Annyi változott, hogy most kb. 0,5-1% között mozog a pingelés közben elvesztett csomagok aránya (LAN-on kb. feleannyi, de messze nem nulla) Kérdéseim: - mennyi az elfogadható ping veszteség? - szeretnék stabilabb netet (létezik atomstabil kapcsolat nulla veszteséggel?); mit tehetek? a válaszokat köszönöm szépen előre is!