abit

Tag
  • Tartalmak

    456
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

abit a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    19
    19

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Szia @Eszlinger István, A fórumon leginkább mezei felhasználók vannak, így mint userek nyilván nem tudjuk megmondani az egyenlegedet. Valamint nem a legjobb ötlet kiírni a nyilvánosság előtt a telefonszámodat. A Telekom appban, vagy webfelületen tudod megnézni, chaten vagy 1414-en is meg tudod kérdezni.
  2. APK? No offense, de az egy fájlformátum, és egyben JAR archívum. A szerviz, gyártó milyen esetben forgatná vissza a problémát a Telekomban? Semmi köze a kettőnek egymáshoz, attól függetlenül, hogy egy telefonon Telekomos szoftver fut, még ugyanúgy létezik a gyártói garancia és jótállás, és a szerviz olyan esetben, ha nem te tettél kárt a mobilodban, hanem "magától" elromlott, köteles megjavítani. Például egy Telekomnál vásárolt Samsungban is ugyanúgy kicserélik a kijelzőt, ha beég az OLED, szolgáltatótól függetlenül. 🤦‍♂️ Na végülis, egy Galaxy A50, vagy S10 - de felhozhatunk egy iPhone 11-et is, vagy bármi mást - ott penészedik a raktáron, csakis azért adják kedvezménnyel egyes szezonokban, mert ki kéne söpörni. Mindegy, olyanokkal nem vitatkozom, akikkel nem érdemes, és kötik az ebet a karóhoz.
  3. Aliexpressen? A szolgáltatónál pedig egyes esetekben még mindig megéri készüléket venni. Például ott a sokak által előszeretett (kamatmentes) részletfizetés. Sokkal könyebb apránként kifizetni egy készüléket, mint egyben, nagy tételben, akkor is, ha egyébként meg tudná venni az illető teljesen áron. Kedvezmények: ha jó időben elcsíped őket, nagyon sokat lehet spórolni, szezonális akciók alatt (pl. Cyber Tavasz, Decemberi akciók, stb). Meg egyébként is, egy durván átlagos usert nem fogja érdekelni, milyen típusú rendszer, hányas verzió fut a telefonján, amíg megy a FB, Viber és társai. Ettől függetlenül még nem bűn, ha netalán valakit érdekelne, mikor kap frissítést majd a telefonja akkor, ha szolgáltatói szoftveres. De nem vitatkozom, ez csak az én véleményem.
  4. Itt egy friss lista, ezek szerint S9-re márciusban várható XEH (független magyar ROM) esetén, TMH meg nyilván kicsit később.
  5. RTL Most+ jelenleg csak a piros és kék szolgáltatónál használható. Ezt az appban is mutatja; csak két opció van, a Telekomosoknak még nem elérhető.
  6. Üdv @ciki, Nem, SMS-t nem tartalmaz, ahogy a névében is van, net+perc szolgáltatás.
  7. A Samsung Memberses listában februárt írtak, már elindultak a frissítések. Ha Telekomos a telefonod (TMH), akkor még plusz idő, mire a szolgáltató is kiadja az update-t. Csak annyit tudok javasolni, hogy várj türelemmel.
  8. Itt a kérdező - amire a szövegkohézióból tudtam asszociálni - arra gondolt, hogy miért nincs szinkronizálva a Telekom applikáció és a weboldal, azaz miért nem mutatja befizetetlennek a számlákat az online felületen, mikor ő kiegyenlítette már őket az appban. A fórum tudtommal azért fórum, mert részben általános kérdések feltevésére szolgál, amiben - mint fórumtagok és mint user - néha tudunk egymásnak segíteni. Ha pedig nem, kulturáltan javasoljuk neki az ügyfélszolgálatot, vagy megvárjuk, amíg más próbál segíteni.
  9. Üdv @HyperKockA, Valószínűleg van némi átfutás a két rendszer között. Ha az applikációban befizetted a számlákat, és sikeres volt a befizetés (kaptál visszaigazolást e-mailben), akkor nincs ok aggodalomra.
  10. Szia @Vandálium, Véleményem szerint a problémák leginkább user errorok, és nem a Telekom rontotta el. Néhány tipp: 1. Ne a kontaktok, megjegyzés között keresd a beállítást, hanem a tárcsázóban. Ott a jobb felső sarokban a 3 pöttyre koppintva találod majd a beállításokat, onnantól az általad is leírt pontokat kell követni. A csatolt képen mutatja, az egyéb beállításoknál a legelső opció lesz. 2. Az teljesen lényegtelen, hogy a mobilod ismeretlennek jelzi a telefonszámokat, nem befolyásol semmiben sem. Ha a kontaktok közé felveszed a számod saját profilba, mutatni fogja. 3. Mit értesz azalatt, hogy minden kép fehér hátteret kapott és nem tudod elolvasni a fehér betűket? OneUI alatt a fehér háttérnél fekete szöveg van. Az éjjeli/éjszakai mód (night mode) névre hallgató funkcióval meg feketére lehet varázsolni minden gyári appot, és problem solved. Beállítások - Kijelző menüpont alatt találod, vagy a control panelen. 4. Kapcsold ki az új app hozzáadását a home screenre. Tartsd hosszan az ujjad a kezdőlapon - Kezdőlap beállításai (4. opció) - Alkalmazások hozzáadása a kezdőképernyőre (7. opció) (Az opciók elnevezései eltérhetnek a készülékeden, az én készülékem angol nyelvű, próbáltam lefordítani a funkciók neveit lehetőleg pontosra.)
  11. Dual Standby üzemmód érvényes az újabb Samsung mobiloknál, azaz mindkettő SIM kártya aktív készenlétben van, és mindkettőről fogadhatsz hívásokat. Viszont, mikor az egyik kártya használatban van, pl telefonálsz róla, akkor a másik nem lesz használható, azaz ha hívnak a másik telefonszámodon, foglaltnak fog jelezni. Plusz info: Az értesítési sávon egy kis tool segítségével lehet váltogatni a kártyák között, itt beállíthatod, melyiket preferálja hívás(indításhoz)hoz, üzenetekhez (sms), és mobilnethez.
  12. Szia @tuli, Ha üzletben vásároltad, 3 napon belül visszaviheted, ha online rendelted, 14 napon belül lehet visszaküldeni.
  13. Sagemcom F@st 5655 lenne az érintett eszköz? A kérdésre térve, a WLAN sebességet nem lehet külön állítani, ezt több tényező is befolyásolja. • Nem mindegy, milyen netcsomagod van, optikán többféle csomag is van, a sebesség ennek függvényében is változik. • Nem mindegy, hogy 2,4 GHz-es vagy 5 GHz-es a hálózat, és az eszközök tudják-e kezelni vagy sem. • Ezenfelül a többi berendezés is befolyásolhatja a Wi-Fi teljesítményét, pl. mikrohullámú sütő. • Vagy az sem jó 2,4 GHz-en, ha túl sok más készülék van a környezetben, és terhelt a csatorna, olyankor érdemes egy kevésbé használtat választani. A csatornákat WiFi Analyzer appal tudod megnézni. Azt, hogy melyik csatornát használja a router (itt ONT), a beállításokban lehet változtatni.
  14. Valószínűleg bug lehet, vagy rosszabb esetben valaki feltörte a fiókod. Érdemes még azt is megnézni, hogy nem lett-e beállítva minden levél olvasottnak jelölése. Valamint, nézd meg a Citromail Súgót, hátha találsz valami segítő választ, itt írni is tudsz nekik. [link]
  15. Itt már volt róla szó: link teherwagont még annyiban egészíteném ki, hogy tudtommal telefonos ügyfélszolgálaton is le lehet kérdezni, aminek viszont 500 ft a díja, a webes verzió sokkal gyorsabb és ingyenes, érdemesebb azt választani.