palfi.sandor

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

palfi.sandor a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. igen.rendszeresen.Meg olyn is van,hogy egy készülékkel vagyok bejelentkezve mégis azt írja,hogy elértem a limitet és az eredmény az,hogy nem tudok tévézni.Tehát ***** az egész.Gyakorlatilag nem lehet használni.További kérdésem,hogy fel lehet e mondani hüség időn belül a szerződést önökkel mert minősíthetetlen a szolgáltatásuk.Ugyan ez vonatkozik az otthoni műholdas szolgáltatásukra is? Vagy kérdezzek egy ügyvédet?
  2. Helló ! Szeretnék megkérdezni egy illetékest,hogy miért nem működik a tv go ???? Az alkalmazáson keresztül be sem lehet lépni a webről ha bejutok azonnal hibaüzenet jön,hogy később próbáljam.
  3. Laptopon folyamatosan akadozik a szolgáltatás.Gyakorlatilag nézhetetlen.Kűlönböző hibaüzenetek jönnek.Van valami megoldás,hogy használni lehessen?
  4. Nem lehetne tenni valamit,hogy nézhető legyen a szolgáltatás?????????? Ez már nonszensz...
  5. A szolgáltató válaszra sem méltat.A szolgáltatás minősége *****...Visszalépés a régibe lehetetlen...A pénzt benyelik minden hónapban mi felhasználók meg csak bosszankodjunk nem érdekel senkit...
  6. Napok óta nézhetetlen a szolgáltatás...Akadozik,meg áll,***** a képminőség hiba kódok felváltva Pl.4-44-50019.Honnan kellene tudnom mit takar ez? Ideje lenne valamit tenni...Valaki magyarázza már el,hogy mikor lessz itt rendes szolgáltatás.Az otthoni műholdas katasztrófális,lassú.A telekom tv go szintén élvezhetetlen.????