uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    752
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Gigatudós
    37
    37

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24

Profil megtekintések

3129 profilmegtekintés
  1. @Telekom szakértő
  2. Esély mindig van Figyeld az ÁSZF változásokat és a sajtóközleményeket a Telekom oldalán, leghamarabb onnan lehet megtudni.
  3. Szia Nem HDMI-CEC-képes a box, ezért nem kapcsolja ki/be a TV-t. Én azt gondolom, hogy ez nem a szoftvertől függ, hanem a HDMI interface-től, ami a box-ban van (de ez csak tipp).
  4. Szia Igen még mindig ez van érvényben
  5. Szia Az eszköz a nagyobb DDNS szolgáltatókat támogatja (dyndns, no-ip, stb). így ezeknél tudsz fiókot regisztrálni és a bejelentkezési adatokat megadni a HGW felületén.
  6. Be kellene jelenteni hibára, ahogy a Telekom szakértő is írta
  7. Szia A készülék a Telekomtól lett véve? A pin kód beírását követően regisztrál a hálózatra a készülék (megjelenik a hálózatnév és az aktuális jelerősség)?
  8. Nincs a lakóhelyeden tervezett karbantartás?
  9. Ez alapvetően nem kereskedelmi jellegű fórum. Használt telefonos szaküzletben érdeklődj vagy valamilyen online piactéren
  10. Másik 30-as sim kártyát sem fogad el - arra gondolok, hogy nem-e a sim kártya/kártyák a hibás? Ettől függetlenül a legjobb bevinni az üzletbe/ügyfélszolgálatra, ott fognak tudni segíteni orvosolni a problémát.
  11. Azért ellenőrizd, hogy valóban nincs-e 5GHz hálózat (pl a telefon, számítógép hálózati menüjében megnézni, hogy ac, ax, stb a csatlakozás típusa). Lehet, hogy csak a LED elhalványult, kialudt, de ettől függetlenül megy az 5GHz.
  12. Telekom üzletben azonnal, ingyen cserélik. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/1525/mit_kell_tennem__ha_elromlott_a_vevoegyseghez_kapott_taviranyito_
  13. Igen. Igmp képes switch-et kell venni.
  14. Pl tudod használni a TVGO-t, ha van egy mobilinternet előfizetésed https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/telekom-tvgo
  15. És mi a harmadik kérdés?