uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    366
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    100+
    100+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24
  1. És mi lenne a kérdésed vagy problémád?
  2. A hgw-k a T saját NTP szerverét (ntp.telekom.hu) használják időszinkronra. Ez gondolom egy Stratum 1 vagy 2 szerverrel szinkronizál. Nem tudod ezt a beállítást megváltoztatni. A szerver egyébként jó időadatokkal dolgozik, az ímént kérdeztem le.
  3. Az, hogy másik szolgáltatónál mi a helyzet az sajnos most nem információ Csak ez az egy stb-d van vagy több is? Mégiscsak kellene hozzá az ügyfélszolgálat, hogy miért így foglalja le a stream-eket. Nálunk 3HD 0SD van és tökéletes.
  4. Üdv Box újraindítás megvolt? Menüben hány SD és HD stream-et ír lefoglalva?
  5. Én még annyit hozzátennék, hogy itt tudod ellenőrizni, hogy mely csomagok esetén tudod igényelni.
  6. Milyen típus pontosan? Általában az eth1-en keresztül kell összekötni a modemmel. Persze lehet bármelyik más porton is, de akkor azt a portot ki kell venni a bridge-ből. A service name-t nem kell kitölteni. Ha megpróbáltál beleírni, akkor a beviteli mező jobb szélén a lefelé mutató nyilra kattints, átvált felfelé mutatóra és beszürkíti a mezőt. Esetleg nyomthatsz egy reconnect-et is. Alul az apply configuration-ra kell nyomni ha mindennel készen vagy, csak utána fog kapcsolódni.
  7. Szia Ha 1.5GB-ot 15-20 perc alatt töltesz le, az ~15Mbit/s sebességnek felel meg. Ez lehet azért is, mert a ekkora a szerver vagy tárhely feltöltése vagy csak ennyi sebességgel küldi egy felhasználónak az adatokat. A YT HD streamje se igényel 10Mbit-nél többet. Ezen adatokból nem lehet leszűrni semmit a kapcsolat minőségére vonatkozóan. Vezetékes kapcsolat van az eszköz és a számítógéped között? Jó a kábel? Hálózati kártya beállításai jók? A hálózaton lévő esetleges többi eszközök is ugyanezen jelenséget produkálják? Keress egy olyan szervert, ahonnan 100+ Mbit-el lehet letölteni bármit, akár egy ISO képfáljt és nézd meg, hogy mennyivel szedi. Pl itt indítsd el az 1GB-os teszt állomány letöltését és figyeld, hogy mennyi idő alatt és milyen sebességgel tölti le. Csak a szolgáltatói kábelmodemet használod, vagy van saját routered is?
  8. A képkivágás alapján azt gondolom, hogy a szolgáltatói eszköz építi fel a pppoe kapcsolatot. Az eszközt át kellene állítani PPPoE Passthrough módba, majd a D-Link eszközön újra beállítani az internet. A beállítás közben majd a D-Link eszköz menüjében meg kell adni a kapcsolathoz szükséges felhasználónevedet és jelszavadat, ez a szerződésen vagy ahhoz mellékelve található. A beállítás lépései: link Ezután a routered egy publikus IP címet fog kapni, ami távolról elérhető (jelenleg a hgw eszköz kap publikus címet).
  9. Azt elfelejtettem kérdezni, hogy böngészőből lépsz vagy telepítve a van a kliensprogram (és ergo csak belehúzgálod az intéző mappáiba)? A böngészős változat valóban lassú tud lenni, néha sajnos fel se tölt, és ez sajnos nem csak a T-nél van így.
  10. Szia Milyen eszközről töltesz fel és milyen fájlokat? Vezetékes vagy vezeték nélküli hálózaton keresztül?
  11. Az nem probléma ha a Lan1-4 közül valamelyik narancssárga és/vagy villog. A narancs szín azt jelzi, hogy 100MBit-es a kapcsolat, a villogás pedig az adatforgalmazást jelenti. A modem látszólag rendben van - jelentsd be légy szíves hibára, ahogy a Telekom szakértő is kérte.
  12. Kedves Nikolett? Csak az internettel van probléma - amennyiben van - a tv és telefon szolgáltatás működik rendesen, vagy azok sem? Milyen modemed van és milyen led-ek világítanak rajta (esetleg le is fényképezheted az előlapját)?
  13. Nem hiszem. De egy próbát megér, hogy felhívod a műszaki ügyfélszolgálatot. Hátha csak valamilyen ota frissítést kell ráküldeni a készülékre, hogy aktiválódjon. (de ez csak egy tipp) Legutóbb "kommersz" elektronikai áruházban vettünk készüléket és beletéve a SIM kártyát, működött a VoLTE/wifi hanghívás. Szoftver a legújabb van fönt? Sajnos találtam több olyan hozzászólást, ami a tiédhez hasonló jelenségről számol be https://support.google.com/pixelphone/thread/78464113?hl=en https://support.google.com/pixelphone/thread/81299473?hl=en https://support.google.com/pixelphone/thread/79134505?hl=en Ha így se megy, érdemes volna a hibát bejelenteni a Google-nek (beállítások > névjegy menüből).
  14. Próbáld meg online üfsz-en letiltani, majd kis idő múlva újra engedélyezni a szolgáltatást.
  15. A legjobb megoldás az, ha letiltod az 5G sávot és mindenki 2.4-en csatlakozik, ilyenkor menni fog a nyomtatás.