uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    419
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    21
    21

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    100+
    100+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24

Profil megtekintések

1438 profilmegtekintés
  1. Ha ez egy ONT, akkor minden további nélkül tudod bridge módban használni és a saját routeredet beállítani "fő" routernek. Azzal is együtt lehet élni, hogy a Telekom eszközét használod routerként, viszont kevesebb beállítási lehetőség van rajta, mint pl az említett eszközön. A koax kábelos DOCSIS modemeknél van ilyen "megkötés", hogy ha bridge módban van, akkor valóban nem megy az IPTV. Én személy szerint eddig nem hallottam rosszakat a T saját eszközeiről.
  2. Szia Milyen technológiájú internet hozzáféréssel rendelkezel?
  3. Helyi hálózaton kb úgy kellene kinéznie, mint ahogy küldtem is, azaz az időnek <10ms-nek kellene lennie. Átlag 314 ms ping idő még interneten keresztül két végpont között is magas, nemhogy helyben, néhány méterre egymástól. Én az Asus routerre gyanakszom, akár egy kölcsön vagy régebbi AP-vel is nem tudod kipróbálni, hogy úgy megfelelően csatlakozik-e a két ominózus eszköz?
  4. Még a csatornát próbáld meg fixre állítani. A gyártó honlapján azt írják, hogy a klíma wifi adaptere csak a 2.4 GHz b/g/n sávokat támogatja, azon belül is csak az 1-11 csatornákat. A Kaon-ban nézd meg légy szíves, hogy milyen IP címet kapott a klíma és egy számítógép parancssorából ping paranccsal tudod ellenőrizni, hogy kapcsolódik-e a hálózatra. (ping 192.168.xxx.yyy , a xxx.yyy írd be a konkrét címet, amit a Kaon-ban látsz a klímához rendelve) Ha a lenti képhez hasonló szövegeket látsz, az azt jelenti, hogy rendben van. Ha nem találja a címet, akkor magában a wifi kapcsolatban lesz a hiba.
  5. Szia Alapból, mikor az AP módra váltasz az ASUS-ban, kikapcsolja a tűzfalat - DE úgy emlékszem ezt vissza lehet kapcsolni. Ellenőrizd légy szíves, hogy ki van-e kapcsolva. (ha nincs, nyilván ki kellene kapcsolni) Ugyanígy a NAT is. A speciális wifi beállításoknál ellenőrizd, hogy a sávszél 20/40 MHz legyen, a b/g protection elvileg mindegy, hogy áll, de ha nem akarnak kapcsolódni, vedd ki belőle a pipát.
  6. A rendszerbeállításoknál kattints az alkalmazás adatainak törlésére és a gyorsítótár törlésére ezután távolítsd el az alkalmazást.
  7. Ha ügyfélszolgálaton vetted, akkor már aktívnak kellene lennie. Ha mégsem, akkor így tudod aktiválni: aktiválás menete
  8. Érdemes lenne kipróbálni a program beállításainak módosítását az előző hozzászóló ötlete alapján. Azt nem írtad, hogy közvetlenül a modemen keresztül kapcsolódsz vagy saját routered is közbe van iktatva. Ha az eszközök kábelen kapcsolódnak, érdemes kipróbálni egy másik kábellel is, WiFi kapcsolat esetén a beállításokat úgy meghatározni, hogy ne legyen átfedésben az esetleges környező hálózatok csatornájával/frekvenciájával. A bejövő kábel ha hibás lenne, az látszódna a jelszintekben. Esetleg ezekről egy képet készíthetsz, hogy rendben vannak-e.
  9. Szia Ha a T szerver(ek)rel lenne gond, akkor a település másik részén lakó ismerősöd is tapasztalná a hibát. Ha van lehetőséged, a szomszédban vagy közeli ismerősödnél is csináld meg a tesztet, kizárva azt, hogy netalán hibás eszközt kaptál vagy a környéken van valami hiba.
  10. Milyen internetkapcsolatod van? Kábelnet esetén DHCP-re, optika és dsl esetén PPPoE-re kellene állítani a csatlakozási / IP cím kérési módot.
  11. Én azt gondolom, hogy nálad minden rendben van. Ha lakik a környéken ismerősöd, kérdezd meg légy szíves, hogy nála is hasonló értékek vannak-e avagy nem. Ha a tiéd egyedi eset, akkor mindenképpen jelentsd az ügyfélszolgálaton, hogy nézzék meg.
  12. Egész pontosan milyen hibaüzenetet adott? Esetleg meg lehetne próbálni egy gyári visszaállítást ha nagyon nem reagál semmire. Előtte érdemes lementeni az adatokat.
  13. Helló Miből gondolod, hogy az ISP hibája? Kiír valamilyen hibaüzenetet? Más internetes alkalmazás működik rendesen? Számítógépen lévő tűzfal vagy egyéb védelmi szoftver nem blokkolja az alkalmazást? Próbáltad újratelepíteni?
  14. Először a külső montort, ha az nem oldja meg, a videokártya beállításokat kellene alaphelyzetbe állítani, szerintem ott van valami bibi.
  15. A TV menüjében valahol. Elég puritán a kezelési útmutatója, nem részletezi a menüt. Esetleg még olyat keress, hogy demo vagy shop/store mód, lehet, hogy olyan néven fut.