uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    806
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    43
    43

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24

Profil megtekintések

3687 profilmegtekintés
  1. Üdv, A 1414-es ügyfélszolgálati számon van lehetőség az e-mail fiókok kezelésére.
  2. Szia Javaslom ellenőrizd első körben a port nyitott állapotát. Pl az https://portchecker.co/ oldalon.
  3. Természetesen lehet. Access point-nak hívják helyesen, amire gondolsz
  4. A készülék főmenüjében, ahol látszódnak a különböző telepített programok. Ilyenek lehetnek, mint pl, ESET, McAfee, Avast, Avira, Knox, Bitdefender, stb
  5. Üdv! Olyan is előfordulat, hogy a telefon szoftverfrissítése vagy a spotify jelenlegi verziója okozza ezt. Tudom bosszantó és kellemetlen, de érdemes volna megvárni a kövekező frissítéseket (nekem a levelezővel volt hasonló problémám, nem küldött értesítést új e-mail-ről, de a legutolsó szoftverfrissítés után újra működik). Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
  6. Olyan wifi adapter, ami képes kommunikálni az 5GHz-es frekvenciatartományban. n-es vagy ac-s wifi köznapi nyelven
  7. Szia Szerintem ilyen választ (igen/nem) nem fognak adni. Igen-t azért nem, mert lehet olyan eset, hogy rajtuk kívül álló ok miatt nem tudják felvenni a kínálatba, de nem-et se fog senki mondani, mert kitudja mi történik holnap vagy egy hét múlva (volt már ilyen eset, hogy a semmiből felbukkant egy új csatorna ).
  8. Próbáld meg kábeles kapcsolattal, lehet, hogy a tv nem tudja megfelelő minőségben venni a wifi jelet.
  9. Ha jól emlékszem ha nem tud segíteni a Vanda, akkor átkapcsol "élő" ügyintézőhöz vagy lehet kérni visszahívást.
  10. Szia Valóban nem egyszerű ha a kábelt közterületen a földben szeretnéd elvinni az oszloptól. Én azt gondolom, hogy sokkal gyorsabb és egyszerűbb megoldás volna a telekhatáron állítani egy árbócot (pl kerítéshez). Ide léges megoldással el tud jönni az optika és innen a kiépített védőcsőben tovább tud menni az általad elképzelt helyre a kábel.
  11. Jól kötötted össze az eszközöket. Még az Asus vagy a szolgáltatói eszköz logjában volna érdemes szétnézni, hátha van hibaüzenet (pl megszakad a vezetékes kapcsolat, stb).
  12. Telefonálás közben helyet változtatsz? Előfordulhat, hogy telefon kikerül az Asus lefedettségéből és átcsatlakozik a Sagemre?
  13. Üdvözlöm! A Volte szolgáltatást aktiválni kell a szolgáltató oldaláról: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3617/hogyan_kapcsolhatom_be_a_4g_hangot_ Ezután külön a készülékben is: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3620/honnan_tudom__hogy_a_keszulekem_bejelentkezett_a_volte__4g_hang__halozatba_
  14. Üzenet szűrésnél kellene szétnézni (a te telefonodban). Lehet, hogy véletlenül tiltva lett vagy egy frissítés kavarta meg.
  15. A szolgáltatói eszközben nincs ilyen opció. Az Asus routerban elképzelhető, hogy van, de sajnos nem ismerem ezt a modellt. Szét kell benne nézni, hogy állítható-e az ethernet port(ok) sebessége. Ha nem találsz benne ilyesmit, akkor automatikusan a lehető legmagasabb sebességre állítja be a portot. Persze ha pl törött a kábel vagy nem jó a csatlakozó krimpelése, akkor alacsonyabb sebességen fog működni.