Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1230
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

uzman a fórumon

  • Születésnap augusztus 24.

Profil megtekintések

9177 profilmegtekintés

uzman eredményei

  1. Én kipróbálnám úgy is, hogy teljesen bezárod a torrent klienst, mivel fel/letöltésenként akár többszáz kapcsolat is létrejöhet, melynek kezeléséhez jelentős számítási kapacitás szükséges a hálózati eszközök részéről.
  2. uzman

    Huawei mediapad t310

    Esetleg nem tudjátok újra regisztrálni a nevezett c ímet?
  3. uzman

    Huawei MediaPas T3 10

    Szia. A problémát csak a szerviz vagy a gyártó magyarországi képviselete tudja megoldani, így velük kellene felvenni a kapcsolatot.
  4. uzman

    Lejárt a telefonom hűségideje.

    Ha a Telekomnál vásároltad 2017 augusztus után, akkor már kártyafüggetlen a készülék.
  5. uzman

    QoS

    Szia. Nincs benne ilyen beállítási lehetőség.
  6. Szia Nem a Telekom főoldlán, hanem a webmail.telekom.hu oldalon belépve, a menüsoron a fogaskerék, majd jelszóváltoztatás menüben lehet jelszót változtatni. Amennyiben ide nem ismered a belépési adatok valamelyikét, a 1414-es ügyfélszolgálaton tudnak segíteni. A levelező kliens beállításaiban ezen dokumentum nyújt segítséget: https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/Email_beallitasok_windows_mail.pdf
  7. Szia Az online ügyfélszolgálaton tudod megtenni az adott előfizetés kiválasztása után, a váltás e-cim-re opciót választva.
  8. Valószínűleg csak maga a LED haldoklik. Ha az eszköz rendesen működik, figyelmen kívül lehet hagyni.
  9. uzman

    Esimet szeretnék igényelni

    Mi a kérdésed?
  10. Köszi. Szerintem nem kap az Ont ipv6 címet + az IP cím alapján natolt alhálózaton van. Ez utóbbi csak akkor probléma, ha kívülről akarod elérni valamelyik helyi eszközödet. Az sajnos nem tudom, hogy a natolás és az, hogy nem kap az eszköz ipv6 címet összefügg-e, ezt mindenképp az ügyfélszolgálat segítségével kellene ellenőrizni.
  11. A két screenshoton ami látszik ipv6 beállítás csak akkor számít ha nem pppoe pt módban használod az eszközt. A wan interface fülön tudod ellenőrizni, hogy kap-e az ont prefixet, ha ott látszódik , akkor a mögötte lévő routeron is menni kellene megfelelő beállítások esetén.
  12. Szia! Mit jelent az, hogy "normálisan" (valami szolgáltatás, elérés nem működik vagy csak a lassúságra érted)? Milyen VPN-en keresztül találtad megfelelőnek? Esetleg a szolgáltatónál nem lehet valamilyen ban/restrict szabály a szolgáltató által osztott IP címekre (pl korábbi betörési próbálkozás, spam, stb miatt. A munkahelyed lehet, hogy fix IP címes, ez más tartományban szokott lenni.)? Speedtest milyen értéket mutat? A három megadott IP cím tőlem válaszol ping, trace parancsokra, valamint böngészőbe beírva őket, a szolgáltató alapértelmezett kezdőlapja megjelent. A sebességet is rendben találtam, amikor megjelenítette az oldalt, valamint a két parancs válaszideje is szerintem megfelelő volt.
  13. uzman

    Routing

    Szia. A szolgáltatói eszközön nincs lehetőség módosítani a routing táblát.
×
×
  • Új...