uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    484
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    25
    25

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    100+
    100+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24

Profil megtekintések

1802 profilmegtekintés
  1. Üdv Valószínűleg a rendelést szerették volna egyeztetni. A 1414 számon egyeztess légy szíves a rendelés folyamattal kapcsolatban.
  2. Szia Jól csináltad, de sajnos ez nem oldja meg.
  3. Szia Ahhoz, hogy ilyen sebességgel forgalmazz, a megfelelő teljesítményű számítástechnikai eszközön túl, szükség van megfelelő kábelekre és hálózati eszközökre is - tehát önmagában az alaplap nem elég. Attól függően, hogy milyen online tevékenységet szeretnél végezni, ahhoz szabottan kell megválasztani a hardvert is, célirányosan.
  4. Szia A főoldalon jobb alsó sarokban van a chat alkalmazást indító ikon. Ha esetleg nem jelenne meg (pl felugró ablak blokkolás vagy a böngésző beállítása miatt), lépj be egy tetszőleges menüpontba és ott is meg fog jelenni.
  5. Üdv A chat-en egyeztess légy szíves az ügyintézővel. Lehetséges, hogy nem vonatkozik hűségidő arra a szolgáltatásra. Egyébként melyik a helyes szolgáltatás, a 2000/1000 vagy 1000/1000?
  6. Akkor ott valami turpisság van a dologban. A személyes ügyintézés szóba jöhet, mint lehetséges megoldás vagy a JuditT által javasolt chat-es ügyintézés.
  7. Szia A jelenség "A problémám csak az lenne, hogy belső hálózaton a névfeloldás nem működik a domain néven amit vásároltam, csak külső hálózatról. " megoldásához egy ún. hairpin NAT szolgáltatást szükséges futtatnia a routernek. Azt gondolom, hogy a szolgáltatói eszköz ilyen funkciót nem tud.
  8. Szia Ha van pl útleveled, vezetői engedélyed - bármilyen más személyazonosításra alkalmas okmányod, azzal is ügyet intézhetsz.
  9. Szia A Telekom fiókodban találod a kódot segítség
  10. Szia Ez milyen eszköz pontosan? Sagemcom? Érdemes lenne egy reset-et megpróbálni, az visszaállítja az alapértékekre.
  11. Szia Itt a fórumon tudsz érdeklődni tervezett és folyamatban lévő fejlesztésekről. A Telekomra (vagy bármely más szolgáltatóra) hivatkozó magát szakembernek, vállalkozónak mondó személyektől kérj igazolványt vagy bármilyen hivatalos igazolást, légy elővigyázatos.
  12. Én is ugyanezt az infót találtam más oldalakon is. Valószínűleg a chipset limitációja miatt van így. Arra vonatkozóan viszont nem találtam egyértelmű utalást, hogy a 10Gbit-es ethernet port ne működjön 2.5G sebességen. Esetleg ezt meg tudod próbálni. A másik megoldás, hogy vásárolsz a jelenlegi helyett egy 2.5G Ethernet portokkal szerelt routert.
  13. Szia Nem tudod kiváltani. Nem tudsz közvetlenül saját eszközt csatlakoztatni az optikai kábel végére (fizikailag természetesen tudsz, de ez nem fog hitelesíteni a központi eszközzel). Esetleg úgy tudod megoldani, hogy az SFP modulba egy 2.5G sebességet támogató rezes modult helyezel és ezen keresztül csatlakoztatod a Telekom ONT 2.5 G ethernet portjához.
  14. Én azt gondolom, hogy ennyire előre még nem lehet ezt tudni. Amit laikusként (azaz nem Telekom alkalmazottként) javasolni tudok, hogy időről-időre böngészd az ÁSZF módosulásokat, ezekből lehet előre értesülni a várható változásokról. link
  15. Szia Szerintem nem kóddal mondta le, hanem az ügyintéző segítségével. 2-es menüpont, Szolgáltatás megrendelés, módosítás és lemondás