Én is tapasztalom ezt, hibátlan a belső háló ill. az internet is (optika), pingeltem külső és belső hálót is, soha nincs packet loss. Nálam ezek vannak amik néha előjönnek:
-Bekapcsolásnál néha "Nincs ethernet" jobb felül, de mégis megy minden
-Bekapcsolásnál néha "A szolgáltatás nem elérhető" popup alul töltöképernyőn, ilyenkor egy adatok törlése a Telekom TV appon megoldja, más nem
-Adás közben néha random bejön a Telekom TV töltöképernyő, majd kiírja, hogy nincs hálózat. Ezt csak újraindítás oldja meg.
-Bekapcsolásnál néha megfagy, betölt a Telekom TV app de a stream nem, és nem reagál semmire. Ki kell húzni és vissza, utána jó.
-Az AV-s boxokkal (HDMI-vel összedugva OLED TV-vel) 4K-n remeg alul a kép. 4K50-en ritkábban, 4K60-on gyakran. Mindhárom TV-n. Az AV porttal nem rendelkező androidos boxokkal nem csinálta. Video: https://streamable.com/9l9h7p
-5.1-et ha bekapcsolom, késik a hang, és ezeken a csatornákon ilyenkor akadozva jön be a kép, ha odakapcsolok.
-5.1-es hangsávoknál nem lehet állítani a hangerőt
-Ha be van kapcsolva az 5.1, és váltok pl. az HBO 2 HD-n Magyar hangsávról (Stereo) Angolra (Dolby Digital), crashel a Telekom TV app
-Ez nem tudom hogy szoftveres gond-e vagy nincs rajta a kapcsolójel, de a TV2 Comedy-n a 4:3 tartalom 16:9-ben jelenik meg. Műholdon jó más szolgáltatónál, illetve a Telekom TV GO-n is. Más csatorna helyesen jelenik meg 4:3-ban.
És ami nekem hiányzik:
-Csatornasorrend állítása
-Nem lehet a távirányítóval folyamatosan állítani a hangerőt, mert 5-10mp után visszaáll a box-ra, jó lenne ha meg lehetne tartani a TV hangerejének állítását anélkül, hogy hosszan nyomnám a TV gombot.
-Lehet hogy van ilyen, de nem találtam meg, hogy csak a kiegészítő feliratok legyenek bekapcsolva. Régi boxon pl. az HBO-n ha angol volt a szöveg az ajánlóknál, volt felirat is hozzá, itt külön kell bekapcsolni a magyar feliratot, de akkor a magyar hang mellett is van felirat...