Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.162
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    PROFESSZOR
    136
    136

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

6.213 profilmegtekintés
  1. Szia! Jelezd a 1414 telefon számon a 3.2 menüpontban. Legközelebb a telefonszámodat ne írd ki, mert vissza élhet vele bárki.
  2. Szia! A Telekom alkalmazásban lehet megnézni, de nem azt, hogy mennyi maradt hanem hogy hány percet beszéltél. Az online webes felületen is meglehet nézni hány percet beszéltél de ott sokszor fals infót mutat. Arra nem találtam lehetőséget, hogy mennyi perc maradt még hátra, de egy kis matek és ennyi.
  3. Nem egészen mert az S8/S8+ független a Telekomnál...
  4. Ha meglévő előfizetésre hoztad ki, akkor a fent le írtak szerint küldd vissza 14 napon belül, az előfizetést vissza állítják a korábbi állapotra (díjcsomagot és hűségidőt) és ezt követően akkor újra feladhatsz egy rendelést. Az nem kivitelezhető, hogy majd a Telekom a kérésedre küld egy másik telefont. Ha meg új szám volt akkor tudtommal a kártyát is vissza kell küldeni a csomagban (de ebben nem vagyok 100% biztos) és ebben az esetben is a fentiek az irányadók.
  5. Szia! Online vásárlás esetén készhez vételtől számítva 14 napon belül vissza küldheted. Kb 2 hét múlva sztornózzák és akkor rendelhetsz másikat. Bővebb infó ezen a linken.
  6. Szia! Minden marad úgy ahogy van, csak a kártya lesz új!
  7. Szia! Nem csökkent a Net & Roll L adatkerete, továbbra is 30GB belföldön, jól mondta az ügyfélszolgálat. Az EU-ban nem használható fel teljesen a 30GB csak 7GB Link
  8. Szia! Erről a 1414 telefonos ügyfélszolgálaton vagy e-mailben érdeklődhetsz!
  9. Szia! Próbáld meg a 1414-en!
  10. Szia! A Film+2 nevet és tematikát váltott és RTL Gold lett belőle.
  11. Ez az eredeti ami a Cisco boxokhoz járt anno. meg ennek van egy szürke változata is
  12. Igen a Szlovák Telekom IPTV-n van NetFlix.
  13. A régi távirányítom van, azzal nem tapasztalok ilyet. Megnéztem egy 82 cm tv-n az olvashatóságot, nem érzékeltem a problémát.
  14. Áááá skin cserebere felejtős, örüljünk, hogy ez a rendszer úgy ahogy elfut rajtuk. Modernizálni kellene a boxokat is már, mert elavult gyenge teljesítményűek. Ui: A távirányítós probléma nem jelentkezik nálam. Neked melyik távirányító van? A régi hosszú nagy fekete vagy az újabb?
  15. 12 kapta meg mindenki, 14-es javította az olvashatóságot. Újabb verzióról nincs hír. LG 42LF652V nézem és nem tapasztalok az olvashatósággal kapcsolatos problémát.