Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    3146
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    261
    261

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Szerintem itt az ideje, hogy elengedd a témát. Válts szolgáltatót és kész. A probléma meg van oldva. Katának meg nem ez a munkaköre, csak jófejségből próbált segíteni múltkor is.
  2. Domino Net 1 GB esetén küld SMS-ben a 1414-es telefonszámra -NET1GB kódot, a NET szó előtt legyen ott a mínusz jel. Bővebb infó itt
  3. Szia! Indítsd újra a telót, hogy az adatok frissüljenek. Telekom alkalmazásban indítottad a feltöltést?
  4. Szia! Ha Mobil M-re gondolsz akkor ezt
  5. Legalább nyitottak rá hibajegyet? De akkor neked nem IPTV-d van, ha Androidos boxot kaptál, hanem Telekom TV. Amit @FredT írt azt is érdemes megpróbálni.
  6. Szia! Lehet, hogy karbantartás volt. Csinálj egy sorrendi újraindítást. Áramtalanítsd a modemet és az IPTV boxot. Helyezd áram alá először a modemet, várd meg, míg teljesen abbahagyja a villogást, utána helyezd áram alá az IPTV boxot. Ha így sem lesz jó akkor 1414 bejelented a hibát.
  7. A koax kábelnak és a sebességnek semmi köze ahhoz hogy letiltódik a LAN port.
  8. Gamer PC-k voltak , ha jól emlékszem Asusok, de jelenleg nincs. All In One gépek viszont vannak link
  9. Volt ilyen hibám hogy egyik pillanatról a másikra nem működött valamelyik LAN. Le adtam hibára cserélték és oké lett.
  10. Ennek a típusnak nincs logja, nagyon le van butítva a szoftvere.
  11. Volt publikus teszt link Elképzelhető, hogy lesz újabb publikus teszt, de ott már nem a referencia klienst kell tesztelni hanem az úgynevezett UI2.0 klienst.
  12. Ebben az évben már nem valószínű...
  13. Nem valószínű, hogy a közeljövőben lecserélnék a koaxot optikára! 1000/25 a max ami elérhető Dunakeszin!
  14. Az M4 másik szolgáltatónál sem lehet rögzíteni... Klikk ide Szerintem senki nem kényszerített arra, hogy válts a régiről az újra és volt 14 napod elállni a váltástól ha telefonon vagy weben rendelted és akkor visszakaptad volna a régit!
  15. Üdv. Egyenlegedet a Telekom oldalán keresztül is feltudod tölteni erre a linkre kattintva bankkártyás fizetéssel.