Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    3098
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    261
    261

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Kodi, Spotify most is van. Telekomnak nincs szerződése a Netflixel. A Google Play Storeban a Netflix app megjelenése certificate megléthez kötött (gondolom itt arra gondolnak, hogy a SmartBoxot-t hitelesíteni kell)
  2. Csatorna sorrend állítás tervbe van. Doby 5.1 hiányát vizsgálják. Hang recsegést én is tapasztalok, több csatornán is. Szerdán kaptuk tesztre a 9.2.57 FW ebben már nem tapasztalok hangcsúszást. Love Nature 4K kép alján gyakran látható zöld csík sajnos elég régóta tapasztalható... EPG laggolást én is tapasztalom, jeleztem már ezt is. Random kiléptetést én is tapasztalom.
  3. Szia! Tervben van.
  4. RTL-en múlik.
  5. Kaptunk ma olyan FW tesztre amiben elvileg a hang csúszás lett javítva. Nem mélyültem még el benne. A tömeges migrálás az új rendszerre jó, ha jövőre vagy az után kezdődhet meg, közel 2 millió box van kint.
  6. Várható, de hogy mikor jutnak el oda hogy javítsák ezt a hibát, azt nem tudom.
  7. Szia! Jelenleg sajnos nem működik!
  8. Lipsync (hangcsúszás) ismert hiba közmédia csatornáin érezhető a legjobban. Telefonos és online megrendelés esetén, létesítéstől számolva 14 napon belül elállhatsz és akkor vissza lesz állítva a korábbi állapot a régi boxal.
  9. Szia! Lehet , de nem éri meg. Szerintem maradj a réginél.
  10. A sorozatfelvételes problémát már én is tapasztaltam, jeleztem is ott ahol kell de szerintem nem értették meg amit írtam... Úgy oldottam meg, hogy egyesével ameddig engedte beállítottam a epizódokat.
  11. Szia! Először indítsd újra azt az eszközt amiről a netet kapod, utána ha feléledt, akkor jöhet az új SmartBox újraindítása is. Utána már a csatorna váltásnak gyorsnak kell lennie. pl ilyennek: https://www.youtube.com/watch?v=g1A-3Ms4LPI
  12. Egyébként én jobban örültem volna ennek, ha ezt így egy az egybe áthozzák...
  13. Nem tudom miért nem értették EUSP 4K, fejlesztők és mi tesztelők is tudunk róla. A Németekéhez hasonlító felhasználói felületen dolgoznak, bugos még nagyon, ezért még a tesztelők se kapták meg. Talán idén őszre meg lesz a kiadásra szánt verzió. Amit most látsz referencia klienst arra az lett mondva, hogy nem megvalósítható a csatik rendezése.
  14. Igazán nincs mit.
  15. Próbáld meg még 1x.