Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.893
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    228
    228

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    30+
    30+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Igen megoldás lehet!
  2. Akkor vagy az UTP kábel a hibás, vagy ennyit tud a háló kártyád, vagy driver hiba. Korábban is ez a csomagod volt?
  3. Üdv. Kell élő mobilinternet csomag.
  4. Ellenőrizd le a Windowsban hogy a hálózati kártyád mekkora Link sebességet mutat (1 Gbps kell hogy mutasson) ! Valószínűleg 100 Mbps és emiatt nem megy 100 fölé a letöltésed Megnézni, igy tudod Vezérlőpult\Hálózat és internet\Hálózati és megosztási központ Nálam csak azért mutat 2 mert össze van fogva két kapcsolat. Megoldás vagy UTP kábel csere minimum CAT5.E-re vagy driver frissítés.
  5. Szia! Az az oldal már elavult + nem müködik. speedtest.net webes oldalt használd inkább, válaszd ki a Telekom szerverét vagy a JZT Informatikai Kft vagy amelyiket gondolod és GO.
  6. Szia! Be lehet fizetni a fennmaradó összeget egyben, de az itt leírtak szerint idézem " Felhívjuk figyelmedet, hogy ha még érvényes határozott idejű szerződésed van, akkor ugyanahhoz az előfizetéshez a határozott időtartam lejártáig a hátralévő törlesztőrészletek befizetése ellenére sem vásárolhatsz másik készüléket. "
  7. A jelenlegi boxok nem tudják kezelni a 4K-t!
  8. 2020. április 1-jétől lezárásra kerül a műholdas (SAT) TV szolgáltatás értékesítése azokon a területeken, ahol egyidejűleg elérhető az IPTV szolgáltatás is. A meglévő előfizetők a szolgáltatást változatlan igénybevételi feltételek mellett használhatják, továbbá jogosultak – a meglévő szolgáltatásukra - új, határozott időtartamú (1 vagy 2 év) szerződés megkötésére (hűséghosszabbítás, csomagváltás).
  9. Üdv! Itt találod, meg hogy merre keresd!
  10. Szia! Lépj be az alkalmazásba, jobb alsó sarokban van 3 pötty arra bökj, aztán beállítások utána előfizetések - tovább és ott lesz a számok mellet egy kuka így tudod törölni!
  11. Üdv! Van lehetőség erre személyesen üzletben, külön folyószámlára kell kérni a másik kártyát és akkor külön lesz a számla a továbbiakban!
  12. Szia! LOL akkor ismét fantasztikus volt az adatbázis!
  13. Üdv! Lehet, hogy megakadt a folyamat. 1414 hívd fel és érdeklődd meg!
  14. Üdv! Telekomnál erre nincs lehetőség!
  15. géza22 Szeged egy részén már elérhető az 1000/200 koaxon... A többi településen amit felsoroltál idővel elérhető lesz szintén. Egyáltalán kitudnál ekkora sávszélességet használni?