Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    3163
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    261
    261

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Üdv! Csak az HBO HD van Magyar 5.1, HBO 2 HD és HBO 3 HD az Angol hangsávon van 5.1
  2. Hmm hát nem tudom mi okozhatja ezt a problémát, én magam nem futottam ebbe bele. Próbáld ki ezt: A távirányító gyári beállításainak visszaállítását a 3-as és 7-es gombok folyamatos nyomva tartásával tudod kezdeményezni. A sikeres visszaállítást a jelzőfény kettő gyors felvillanása jelzi.
  3. Box újraindítás, és utána jó lesz.
  4. Ebben a pillanatban indult el a terítés.
  5. " A Telekom TV ügyfeleknél SmartBox firmware frissítést indul. Az új verzió az alábbi javításokat tartalmazza: • hang-kép csúszás • Record&GO visszatekerés stabilitás • 4K csatornán néha megjelenő zöld sávok a kép alján • Dolby Digital hang • DVB feliratok A frissítés 2 ütemben történik. Az első kör November 11.-én. A második kör November 15.-én Frissítést követően a firmware verzió: 9.2.93. Ezt az Beállítások - Android TV beállítások - Eszközbeállítások - Névjegy menüpontban lehet ellenőrizni. "
  6. Van pár HD csati ami nagyon hátul van pl MTV Live HD (976), FilmBox HD (173), EuroNews HD (978) ezeket is jó lenne előrébb hozni.
  7. " 2021. november 2-ától elérhető a Travelxp 4K HDR csatorna 4K minicsomagra előfizető Telekom TV ügyfeleinknek a 74-es csatornahelyen.A csatorna tematikusan utazásról, külföldi kultúrákról szól, gyakran mutat be népszerű világhírű látványosságokat, lenyűgöző UHD HDR minőségben.Most induláskor a csatorna angol szinkronnal lesz elérhető, de - úgy, ahogyan a Love Nature 4K természetcsatornánk esetében is - később magyar szinkronos műsorok is fokozatosan elérhetőek lesznek. Meglévő ügyfeleink előfizetése automatikusan frissül az új csatornával. 4K minicsomag megrendeléséhez szükséges - optikai vagy HFC hálózaton bekötött Telekom TV szolgáltatás, - UHD (4K) felbontású tévé, ami - támogatja a HDMI 2.0 szabványt (megfelelő kábelt a SmartBox-szal adunk) - támogatja a HDCP 2.2 szabványt Továbbá ajánlott HLG-szabványt támogató 4K tévén nézni az adást, ugyanis a High Dynamic Range műsoraink ezen kódolás szerint kerülnek kijátszásra a képernyőre. HLG-HDR támogatás hiányában a SmartBox automatikusan lekonvertálja a jelet SDR-re (kézzel is beállítható), (de a felbontás megmarad UHD). "
  8. A 14 napos elállás meg kell hogy illesse, ha online vagy telefonon rendelte meg, ha üzletben rendelte akkor valóban nem válthat vissza. Volt már itt olyan aki vissza váltott a régire, és máshol is olvastam ilyet!
  9. A hang recsegés pattogás szoftveres probléma, a hardver lényegesen korszerűbb mint a korábbi tizenéves IPTV box. A képminőségnek nem kellene rosszabb minőségűnek lennie mert ugyan az a stream van mint IPTV-n, többek szerint az új boxal még szebbek is a HD csatornák.
  10. Felhívod a 1414 telefonszámot és jelzed, hogy elállsz a szerződéstől és szeretnél visszaállni IPTV-re, futárral küldenek IPTV boxot beüzemeled az androidos boxot meg visszaküldöd. Azért lett bevezetve roham tempóban mert a régi boxokhoz már nem gyártják a megfelelő chipeket és így új IPTV boxokat(Tatung - Cisco - Technicolor - Arris) sem tudnak már beszerezni, így vagy nem értékesítenek IPTV-t vagy elindulnak idő előtt az új Androidos SmartBoxal. Egyáltalán nem volt flegma a válaszom, azt senki nem tudja megmondani pontosan, hogy mi mikor lesz javítva.
  11. Szia! Ha online vagy telefonon rendelted meg, akkor a beüzemeléstől kezdve 14 napod van arra hogy elállj a szerződéstől és akkor vissza tudsz állni a régire. Egyszer biztos javítva lesz.
  12. uTorrent felejtős. Port checkolásra használd ezt az oldalt https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ torrent kliens legyen nyitva, port számot be írod az oldalra és a check-re nyomsz, ha zöld akkor a port nyitva.
  13. Nem valószínű, hogy a közeljövőben bevezetésre kerülne ilyen sebességű csomag.
  14. Szia! Szoftver hiba miatt nem működik a UPnP IGd engedélyezése, ha felhívod a 1414 és bejelented hibára akkor központilag betudják kapcsolni. Másik opció hogy manuálisan Te állítod be így: Belső hoszthoz azt az IP címet írd be amit a Sagem a PC-nek adott 192-vel keződik.
  15. Pár évig még biztos lesz.