Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.978
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    258
    258

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Üdv. Online Domino adategyeztetést ezen a linken keresztül tudod elvégezni.
  2. sagemcom

    F3686-ot érintette, de be lett foltozva ez év Január végén, már nem érhető el a spektrum analizátor, így a sérülékenység sem használható ki. F3890v3-ban egyáltalán nem volt elérhető eddig sem, így azt nem is érinti a CableHaunt.
  3. Üdv! A TVGO-ba nem, a Telekom TV GO-ba bekerült.
  4. Üdv! Feltételezem a 202009-es IPTV csomagod van. Ebben a csomagban a HD csatornákat előrébb sorolták!
  5. Szia! Bent van HD és SD változatban is, most ellenőriztem le. Indítsd újra a boxot és akkor be frissül a csatorna lista. Ugye a 2020.09 új IPTV Szuper Családi Mozi csomagod van, és nem 2020.09 előtti, mert ha régebbi csomagod van akkor csomagot kell váltani.
  6. Ennél a típusnál router módban wanbridge a default beállítás. Egyébként a port nyitás az rendben van a Kaonon. Valami más fogja meg.
  7. Üdv! Nem. Csak IPTV-n lesz.
  8. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy ez szoftveres bug, amire kitudja lesz -e valamikor javítás.
  9. Szia! Ezt nálam akkor csinálja, ha Hálózat - IPv4 beállításnál hozzáadok egy statikus címet. A megoldás annyi volt nálam, hogy törölni kellet a statikus címeket és újraindítani a Kaon-t. Állítottál be statikus címet? Ha nem akkor csinálj egy resetet a következőképpen: Hátul az USB port fölött van egy süllyesztett nyílás, azt nyomd be egy tűvel addig, hogy csak a legfelső led világítson. Ekkor vissza áll default módba. Ez a folyamat eltart párpercig. Ha ez sem hozza helyre, akkor hibabejelentés a 1414-en.
  10. Az valószínűleg azt jelenti, hogy váltani kell a 202009 portfoliós csomagra, aminek a neve ugyan az csak 2020.09 lett bevezetve!
  11. Üdv! Teszt miatt! Majd lesz több is valamikor!
  12. tvgo

    Üdv! Azért nem találod ezt a funkciót , mert valószínűleg még nincs élesítve! A Telekom TV GO-n hétről - hétre, hónapról - hónapra jelennek meg újabb funkciók!
  13. telekomtvgo

    Üdv! Megnéztem iOS 14 rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát (Chrome böngésző). Ami a hiányosságokat illeti, hónapról hónapra kerülnek be az újabb funkciók. November 1.-től a régi rendszer kivezetésre / megszüntetésre kerül! Azért van az új Telekom TVO GO-ra szükség mert a későbbiekben kelleni fog az új vezetékes TV szolgáltatáshoz.
  14. Visszakérni nem fogod tudni, a régi TV GO app és webes felület megszüntetésre kerül November 1.-től. Mi vele a probléma? iOS rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát.
  15. Szia! Nem biztos, hogy a Szuper Családi HD csomagban benne lesz ugyan az mint a Szuper Családi HD Mozi csomagban hosszútávon, mert általában új HD csatornát a legnagyobb csomagba szoktak tenni. Az átrakosgatott HD csatornákat úgy érheted el, ha átváltasz az új portfólióra. A hűségidő nem minden esetben indul újra!