Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.269
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    PROFESSZOR
    155
    155

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Háááááát...
  2. Újra írjuk a blogot mert már elavult.
  3. sage

    Szia @Podolski01 Ez IPTV szoftverének a hibája. Nekem is csinálja néha.
  4. sage

    Igaz.
  5. sage

    De az Asus 192.168.1.1 tartományból osztogat akkor hogy ütközik?
  6. sage

    Asus-ban WAN - Internet kapcsolat részen beállítod fixere azt az IP-t amit a Sagem kiosztott a routernek pl így., ettől nem fog a Sagem lehalni.
  7. sage

    Szia Tomasz! Nézd meg az Asus-ban a Hálózati térképnél hogy milyen WAN IP címet kap, ez jelen esetben nálam 192.168.0.11, ezt az IP címet a Sagemben a Haladó - DMZ-be írd be és kattints az alkalmazra. Sagemben kapcsold ki a tűzfalat és a UPnP is. Így menni kell a portnyitásnak, nekem egy Asus RT-AC68U gond nélkül megy a portnyitás.
  8. kábelnet

    Szia. S led villogása azt jelenti, hogy le esett a hálózatról és keresi a jelet, hogy vissza tudjon jelentkezni. Valószínűleg hálózati hiba lehet a környékeden. Ha nem tér vissza belé az élet jelentsd be a 1414-en.
  9. Weboldalnak meg a Telekom alkalmazás fejlesztésének mi köze van a modem szoftver fejlesztéséhez? SEMMI. Szinte minden modem Broadcom SoC-ra épül. Az alap szoftvert a Broadcom írja. A gyártók csak értéket / szolgáltatásokat ad hozzá kisebb hibákat általában egyedileg javítják, így a Broadcom alapkódba ezek a javítások bele sem kerülnek,nagyobb hibákat általában sikerül átverniük a Broadcomon de ez ritka, plusz csomó mindent javítgat menet közben a Broadcom, de azokat a javításokat automatikusan nem kapják meg, mert félnek a gyártók, hogy valami mást elront ezért ha lejelentenek egy hibát, akkor megnézik, hogy arra van-e már broadcom-os javítás ha van, akkor belerakják,de előfordult már többször olyan, hogy csak rosszabb lett utána a helyzet. És akkor ott van revízió váltás, és akkor kezdődik az egész előröl és egy soha véget nem érő körbe kerülünk. Tökéletes hibamentes szoftver meg nincsen. Egyébként a V1-re van új szoftver és az elterjesztése is elkezdődött már egy ideje 2.84.11. Ez a HGW csak a Telekomnál / Flip-nél van.
  10. Na ezt nem tudom megnézni, mert épp nincs belőle és így nem tudom a kosárba tenni.
  11. Linkeld be, a pontos típust és megnézem nekem engedi -e. Amiket megnéztem azokra engedte a pontbeváltást. Azt hogy melyik üzletbe van, azt a 1414 szerintem megtudja mondani, és rémlik valami olyan hogy 1414 ügyintézön keresztül is belehet váltani a pontokat, de ezt nem mondom 100%-ra.
  12. Szia. Csak akkor kínálja fel az online beváltást, ha rendelkezel Telekomtól előfizetéses mobil csomaggal és az össze van regisztrálva az otthoni résszel és Telekom fiókkal lépsz be, összeregisztrálni a 1414 is lehet. Ha csak otthoni előfizetésed van: Kapcsolat pontjaidat online felületen sajnos nem tudod készülékekre, vagy tartozékokra beváltani, ilyenkor a pontfelhasználás Telekom üzletben valósulhat meg.
  13. Szia. Ha részletre veszed és megfelelsz minden feltételnek akkor maximum 30 napon belül, de általában 1-2 héten belül megszokott lenni.
  14. Így van.
  15. @Caligin Új feltételekkel lehet majd igénybe venni. Szóval minden marad csak másképp.