Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.834
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    227
    227

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. De amikor áthúzol egy levelet az említett mappába, akkor a bal alsó sarokban felugrik egy kérdés a Gmailben "Beszélgetés áthelyezve a(z) Közösségi címkébe. Szeretné ezt tenni xy@xy.hu jövőbeli üzeneteivel is? " és ha igen a válasz oda teszi egyből, legalább is nálam.
  2. Szia! Jelezd a 1414 hogy nem az lett aktiválva amit rendeltetek és javítják.
  3. sagemcom

    Utánna kérdeztem és nálad már elérhető a D3.1 upstream ezért tér el a többihez képest. De a megszakadásnak lehet oka, hogy helytelenül van visszirányban szintezve a hálózat, de ezer más oka is lehet.
  4. sagemcom

    Szia. Nyugodtan használhatod a reset gombot, vissza áll a konfiguráció (IPTV/NET), csak a saját beállításaid fognak törlődni. Ui: Addig tartsd benyomva amíg csak az alsó led világít, aztán elengedheted.
  5. sagemcom

    Az értékek rendben vannak viszont upstrem csatornánál a 6. csatorna elég fura, ilyet még nem is láttam, hogy a szimbólum sebesség nulla illetve a moduláció is más mint a többi. Lehet ez a probléma forrása. Jelentsd be 1414 szerintem.
  6. Szia. Egyszerű, húzd át az emailt a közösségi mappába és akkor oda fognak menni / oda kellene mennie.
  7. Szia. Továbbra sincs infó.
  8. Szia! Központi raktárba visszaérkezés követően általában 2 héten belül sztornózzák.
  9. Azért kér be annyit mert nem férsz bele a vásárlási keretedbe, ami mindenkinek más, de ezen kívül még több mindent is néznek az előleg megállapításánál. Pl: az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát, az értékesített eszközök értékét, a kedvezmények értékét, az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését (így pl. határidőre történő díjfizetést) a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket. Nekem pl hűség hosszabbításnál is bekér 50.000 Ft egy Samsung Galaxy Note 10+ -re mert a vásárlási keretemből ennyi hiányzik és hiába vagyok lassan 20 éve előfizető.
  10. Szia! Kapcsold ki hátul a billenő kapcsolóval utána kapcsold be és gyorsan egy hegyes tárgyal a reset feliratnál nyomd be a süllyesztett nyílásban található gombot addig míg a tv-n meg nem jelenik egy vagy kettő fogaskerék. Ha ez nem segít jelentsd be a 1414 telefonszámon. Vanda nevű gép fog fogadni neki csak annyit kell mondani hogy tv szolgáltatás hibabejelentés, feltesz pár kérdés erre igennel vagy nemmel válaszolsz, utána kapcsol egy ügyintézőt aki rögzít egy hibajegyet és 72 órán belül általában még aznap vagy másnap kimegy a szerelő és cseréli a boxot ingyen.
  11. Egyelőre nem várható ezüst színben.
  12. sagemcom

    "bridge mód elfog tűnni a következő frissítéssel, nincs értelme, mert konfig fájlból állítjuk be"
  13. Szia! Ezzel kapcsolatban még nincs infó!
  14. használat

    Amit te keresel az szerintem ez lesz. Link
  15. használat

    Semmilyen. Ez már rég megszűnt.