Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    289
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

szaboadam eredményei

  1. szaboadam

    M3.hu

    Üdv! Nagyon köszönöm, hogy megnézted, sajnos nekem SDMC típusú Smartbox van, arra nem elérhető jelenleg. De közben kiderült, hogy úgy néz ki a dolog csak átmeneti és rövid időn belül ezen a boxon is újra elérhető lesz majd.
  2. szaboadam

    M3.hu

    Köszönöm a választ!
  3. szaboadam

    M3.hu

    Sziasztok! Érdeklődnék próbálkozott-e valaki sikerrel az M3.hu (a korábbi M3 [archív] csatorna) alkalmazásának SmartBox-ra telepítésével? Az alkalmazás használati feltételei között pusztán legalább Android 5.0 operációs rendszer, és egy nem root-olt eszköz megléte van felsorolva. Ennek ellenére az alkalmazás nem látható a SmartBox-ról a Play Store-ban, illetve mobilról leellenőrizve inkompatibilitást ír, amit nem igazán értek, mert ezeknek a feltételeknek megfelel a box.
  4. Üdv! Az alábbi linket ajánlom figyelmedbe a probléma megoldásához.
  5. szaboadam

    vad***** Vanda

    Üdv! Például úgy kerülheted ki Vandát a chat-en, hogy olyan témában kéred a segítségét, amelyben nem tud segíteni. Én pl. hibabejelentésnél jártam így. De aztán rájöttem, hogy ha végig csinálom a kérdéseire a válaszadást, az utolsó lépése legtöbbször az, hogy újraindítja az eszközöket. Ezután újra chat felületre kattintva "emlékszik", hogy ebben az ügyben már segített, és a jelek szerint nem tudta megoldani, így rögtön tovább lép arra, hogy "Ebben az ügyben egy kollégám tud segíteni, máris kapcsolom..." és akkor élő emberhez irányít aki már valóban tud neked segíteni, mert részletesen leírhatod neki a gondodat, és nem robotválaszokat kapsz majd. A másik megoldás, hogy ezen az űrlapon írsz, így teljesen kiiktatod Vandát a folyamatból.
  6. szaboadam

    Set-top-box hiba

    Üdv! Jelentsd be a hibát a 1414-en, vagy online a chat felületen. Kivizsgálják, és amennyiben a box hibásodott meg, ingyenesen kicserélik.
  7. szaboadam

    Címlista frissítése

    Üdv! Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.
  8. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    However if you would like to answer to a question then simply select the topic and after that scroll down to the buttom of the page, and using the white box beside your avatar you can start typing your answer. When your comment is ready you can send it with this button:
  9. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    Hi! Sorry, but unfortunately it's not entirely clear for me, what you'd like to do. If you would like to open a new topic, because you have a problem with which you need help (or if you have any questions) then simply click on this button (after signing in of course) on the main page (homepage) of the forum:
  10. szaboadam

    Amdroid box

    Szia @Ladisz! Tudomásom szerint a bekötéstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, és ebben az esetben visszacserélik a régi boxra az új Smartboxot. Ha ez az időintervallum letelik, akkor már nincs mód a visszacserélésre.
  11. szaboadam

    Hang akadozás

    Szia @Tom! Jó lenne tudni, hogy (régi) IPTV-t, vagy (Smartboxos, új) Androd TV-t használsz. Sajnos ez utóbbinál elég gyakoriak a hanghibák - lásd például az alábbi bejegyzést. Ha a teljes újraindítás nem orvosolja a gondot, azt javaslom, mindenképpen jelentsd be hibára a problémát.
  12. szaboadam

    Új műsorújság

    Szia! Nemrég én is jeleztem a Műsorújság frissítése után fellépett problémákat. Azt közölték, hogy tudnak a problémákról, és, hogy már készül a javítás, amely remélhetőleg minden felmerült hibát orvosol majd.
  13. szaboadam

    Vonalas telefon

    Üdv! Itt találhatsz részletes információt a hívószámkijelzéssel kapcsolatban.
  14. szaboadam

    Tenisz

    Üdv! Sajnos a panaszod rossz helyre érkezett. Azt, hogy egy adott tartalomszolgáltató (tv csatorna) milyen programokat (pl. milyen sportközvetítéseket) sugároz nem az egyes csatornák továbbítási jogát megvásárló és azokat értekesítő szolgáltatók (pl. Telekom) hatáskörébe tartozik. Ez az egyes tv csatornák programmingért felelős részlegéhez tartozik, így a különböző adók közönségszolgálatánál érdemes azt jelezni, ha nem vagy elégedett a közvetített műsorokkal. Ami a konkrét csatornákat illeti tudtommal a fent említett három adó eddig sem képezte a Telekom csatornakínálatának részét.
  15. szaboadam

    Vezetékes telefon

    Üdv! Igen, ez is megoldható egy elosztó (ún. splitter) segítségével, oly módon, hogy a digitális elosztó "TEL1" portjára kötöd ezt a bizonyos elosztót. A splitter egyik ágára azután rádugod a Panasonic vezetékes készüléket a másikra pedig a Gigaset vezeték nélküli készüléket, és így mindkettőt tudod használni.
×
×
  • Új...