Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    284
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

szaboadam eredményei

  1. szaboadam

    Set-top-box hiba

    Üdv! Jelentsd be a hibát a 1414-en, vagy online a chat felületen. Kivizsgálják, és amennyiben a box hibásodott meg, ingyenesen kicserélik.
  2. szaboadam

    Címlista frissítése

    Üdv! Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.
  3. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    However if you would like to answer to a question then simply select the topic and after that scroll down to the buttom of the page, and using the white box beside your avatar you can start typing your answer. When your comment is ready you can send it with this button:
  4. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    Hi! Sorry, but unfortunately it's not entirely clear for me, what you'd like to do. If you would like to open a new topic, because you have a problem with which you need help (or if you have any questions) then simply click on this button (after signing in of course) on the main page (homepage) of the forum:
  5. szaboadam

    Amdroid box

    Szia @Ladisz! Tudomásom szerint a bekötéstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, és ebben az esetben visszacserélik a régi boxra az új Smartboxot. Ha ez az időintervallum letelik, akkor már nincs mód a visszacserélésre.
  6. szaboadam

    Hang akadozás

    Szia @Tom! Jó lenne tudni, hogy (régi) IPTV-t, vagy (Smartboxos, új) Androd TV-t használsz. Sajnos ez utóbbinál elég gyakoriak a hanghibák - lásd például az alábbi bejegyzést. Ha a teljes újraindítás nem orvosolja a gondot, azt javaslom, mindenképpen jelentsd be hibára a problémát.
  7. szaboadam

    Új műsorújság

    Szia! Nemrég én is jeleztem a Műsorújság frissítése után fellépett problémákat. Azt közölték, hogy tudnak a problémákról, és, hogy már készül a javítás, amely remélhetőleg minden felmerült hibát orvosol majd.
  8. szaboadam

    Vonalas telefon

    Üdv! Itt találhatsz részletes információt a hívószámkijelzéssel kapcsolatban.
  9. szaboadam

    Tenisz

    Üdv! Sajnos a panaszod rossz helyre érkezett. Azt, hogy egy adott tartalomszolgáltató (tv csatorna) milyen programokat (pl. milyen sportközvetítéseket) sugároz nem az egyes csatornák továbbítási jogát megvásárló és azokat értekesítő szolgáltatók (pl. Telekom) hatáskörébe tartozik. Ez az egyes tv csatornák programmingért felelős részlegéhez tartozik, így a különböző adók közönségszolgálatánál érdemes azt jelezni, ha nem vagy elégedett a közvetített műsorokkal. Ami a konkrét csatornákat illeti tudtommal a fent említett három adó eddig sem képezte a Telekom csatornakínálatának részét.
  10. szaboadam

    Vezetékes telefon

    Üdv! Igen, ez is megoldható egy elosztó (ún. splitter) segítségével, oly módon, hogy a digitális elosztó "TEL1" portjára kötöd ezt a bizonyos elosztót. A splitter egyik ágára azután rádugod a Panasonic vezetékes készüléket a másikra pedig a Gigaset vezeték nélküli készüléket, és így mindkettőt tudod használni.
  11. szaboadam

    Smartbox frissítés - műsorújság hiba

    Szia! A fent említett CH+- gombokkal történő lapozást kivették az új szoftverből (lásd itt). A szoftver fejlesztés alatt áll (lásd erről Telekom szakértő válaszát), de arról. hogy mi és mikor kerül javításra konkrét információ jelenleg nincs. A szoftverfrissítéssel azon a boxon, ahol még a korábbi szofver fut nem érdemes egyelőre sietni. A váltás jelenleg még nem kötelező és automatikus, - nyilván idővel mindenkinél aktiválásra kerül majd - és amíg ez így van nyugodtan lehet használni a régit, annál is inkább, mert - mint ahogy említetted is - ha egyszer frissítésre kerül egy box szoftvere a korábbi visszaállítására nincs mód.
  12. Igazából ez a döntés a szolgáltató hatáskörébe tartozik. Mint írtam, sajnos nagyon lecsökkent az igény az utcai fülkékre. Az elméletileg elképzelhető, hogy ha sokan jeleznék, hogy egy adott helyen (mégiscsak) szükség lenne az utcai állomásra intézkednének. Csak azt tudnám tanácsolni, hogy az itt található űrlap kitöltésével jelezd az igényedet - pontos helyszín megjelölésével - illetve itt van lehetőséged érdeklődni a leszerelés okáról is.
  13. Üdv! Ha jól tudom a Magyar Telekomot a Nemzeti Hírközlési Hatóság kijelölő határozata kötelezi, hogy az egyetemes szolgáltatási területén (azaz Magyarországon) minden háromezer főnél kisebb lélekszámú településen legalább egy, míg a nagyobb településeken háromezer lakosonként minimum egy nyilvános telefonállomást működtessen. Mivel a nyilvános távbeszélőállomások kihasználtsága jelentősen lecsökkent, (fülkénként manapság már kevesebb, mint fél óra havonta, köszönhetően annak, hogy a lakosság mobilkészülékekkel való ellátottsága gyakorlatilag 100 %-os) így gondolom a Telekom már csak és kizárólag szigorúan annyi nyilvános állomást üzemeltet, amennyire az előírások kötelezik. Feltehetően már nem kifizetődő ezen állomások fenntartása, így vélhetően tényleg csak a szükséges számú készüléket hagyják üzemelni. Ha pl. egy készülék meghibásodik annak javítása roppant költésges - nem beszélve a fülkék karbantartásáról (tisztán tartás, rongálásokból fakadó károk helyreállítása). Így aztán, ha ilyesmi történik (mondjuk elromlik az egyik készülék), akkor szerintem már nem javítják meg, hanem leszerelik, abban az esetben, ha tudják, hogy a területen még eleget tesznek a fent említett "3000 lakosonkénti 1 állomás kötelezően biztosítandó" feltételnek, mert abban a körzetben valahol van még 1-2 másik nyilvános állomás.
  14. Szia! A Telekom weboldalán ellenőrizheted, - belépést követően - hogy milyen díjcsomagok elérhetőek a címeden. Ha itt az azonosítást követően csak a Net Plusz díjcsomag jelenik meg (ezt rezes hálózaton kínálja a T), akkor egyelőre nincs lehetőség nagyobb sebességű díjcsomagra váltani. Alternatívát ekkor a mobilnet jelenthet, ha a címeden a hálózati feltételek ezt lehetővé teszik (van 4G / esetleg 5G) lefedettség. Hogy várható-e a címeden a közeljövőben fejlesztés arról itt a fórumon @Telekom szakértő tud tájékoztatást adni.
  15. szaboadam

    Hálózatfejlesztés vidéken

    Szia @daniel92! Szerintem az a legjobb, ha ezt a kérdésedet a honlapon teszed fel - ide katttintva elérheted az űrlapot - , mert így közvetlenül azoknak tudják továbbítani a kérdésedet, akik a hálózatfejlesztésben illetékesek, így a legpontosabb és legfrissebb infóval tudnak szolgálni.
×
×
  • Új...