szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    278
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

szaboadam a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    23
    23

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

  1. Szia! Nemrég én is jeleztem a Műsorújság frissítése után fellépett problémákat. Azt közölték, hogy tudnak a problémákról, és, hogy már készül a javítás, amely remélhetőleg minden felmerült hibát orvosol majd.
  2. Üdv! Itt találhatsz részletes információt a hívószámkijelzéssel kapcsolatban.
  3. Üdv! Sajnos a panaszod rossz helyre érkezett. Azt, hogy egy adott tartalomszolgáltató (tv csatorna) milyen programokat (pl. milyen sportközvetítéseket) sugároz nem az egyes csatornák továbbítási jogát megvásárló és azokat értekesítő szolgáltatók (pl. Telekom) hatáskörébe tartozik. Ez az egyes tv csatornák programmingért felelős részlegéhez tartozik, így a különböző adók közönségszolgálatánál érdemes azt jelezni, ha nem vagy elégedett a közvetített műsorokkal. Ami a konkrét csatornákat illeti tudtommal a fent említett három adó eddig sem képezte a Telekom csatornakínálatának részét.
  4. Üdv! Igen, ez is megoldható egy elosztó (ún. splitter) segítségével, oly módon, hogy a digitális elosztó "TEL1" portjára kötöd ezt a bizonyos elosztót. A splitter egyik ágára azután rádugod a Panasonic vezetékes készüléket a másikra pedig a Gigaset vezeték nélküli készüléket, és így mindkettőt tudod használni.
  5. Szia! A fent említett CH+- gombokkal történő lapozást kivették az új szoftverből (lásd itt). A szoftver fejlesztés alatt áll (lásd erről Telekom szakértő válaszát), de arról. hogy mi és mikor kerül javításra konkrét információ jelenleg nincs. A szoftverfrissítéssel azon a boxon, ahol még a korábbi szofver fut nem érdemes egyelőre sietni. A váltás jelenleg még nem kötelező és automatikus, - nyilván idővel mindenkinél aktiválásra kerül majd - és amíg ez így van nyugodtan lehet használni a régit, annál is inkább, mert - mint ahogy említetted is - ha egyszer frissítésre kerül egy box szoftvere a korábbi visszaállítására nincs mód.
  6. Igazából ez a döntés a szolgáltató hatáskörébe tartozik. Mint írtam, sajnos nagyon lecsökkent az igény az utcai fülkékre. Az elméletileg elképzelhető, hogy ha sokan jeleznék, hogy egy adott helyen (mégiscsak) szükség lenne az utcai állomásra intézkednének. Csak azt tudnám tanácsolni, hogy az itt található űrlap kitöltésével jelezd az igényedet - pontos helyszín megjelölésével - illetve itt van lehetőséged érdeklődni a leszerelés okáról is.
  7. Üdv! Ha jól tudom a Magyar Telekomot a Nemzeti Hírközlési Hatóság kijelölő határozata kötelezi, hogy az egyetemes szolgáltatási területén (azaz Magyarországon) minden háromezer főnél kisebb lélekszámú településen legalább egy, míg a nagyobb településeken háromezer lakosonként minimum egy nyilvános telefonállomást működtessen. Mivel a nyilvános távbeszélőállomások kihasználtsága jelentősen lecsökkent, (fülkénként manapság már kevesebb, mint fél óra havonta, köszönhetően annak, hogy a lakosság mobilkészülékekkel való ellátottsága gyakorlatilag 100 %-os) így gondolom a Telekom már csak és kizárólag szigorúan annyi nyilvános állomást üzemeltet, amennyire az előírások kötelezik. Feltehetően már nem kifizetődő ezen állomások fenntartása, így vélhetően tényleg csak a szükséges számú készüléket hagyják üzemelni. Ha pl. egy készülék meghibásodik annak javítása roppant költésges - nem beszélve a fülkék karbantartásáról (tisztán tartás, rongálásokból fakadó károk helyreállítása). Így aztán, ha ilyesmi történik (mondjuk elromlik az egyik készülék), akkor szerintem már nem javítják meg, hanem leszerelik, abban az esetben, ha tudják, hogy a területen még eleget tesznek a fent említett "3000 lakosonkénti 1 állomás kötelezően biztosítandó" feltételnek, mert abban a körzetben valahol van még 1-2 másik nyilvános állomás.
  8. Szia! A Telekom weboldalán ellenőrizheted, - belépést követően - hogy milyen díjcsomagok elérhetőek a címeden. Ha itt az azonosítást követően csak a Net Plusz díjcsomag jelenik meg (ezt rezes hálózaton kínálja a T), akkor egyelőre nincs lehetőség nagyobb sebességű díjcsomagra váltani. Alternatívát ekkor a mobilnet jelenthet, ha a címeden a hálózati feltételek ezt lehetővé teszik (van 4G / esetleg 5G) lefedettség. Hogy várható-e a címeden a közeljövőben fejlesztés arról itt a fórumon @Telekom szakértő tud tájékoztatást adni.
  9. optikai net

    Szia @daniel92! Szerintem az a legjobb, ha ezt a kérdésedet a honlapon teszed fel - ide katttintva elérheted az űrlapot - , mert így közvetlenül azoknak tudják továbbítani a kérdésedet, akik a hálózatfejlesztésben illetékesek, így a legpontosabb és legfrissebb infóval tudnak szolgálni.
  10. Üdv! Egy javaslattal fordulnék a fejlesztők felé: (vagy még inkább ötlettel tudva, hogy ez referencia kliens, és sok minden fog változni még) - a fizikai billentyűzet/egér támogatása nagyon jó, működik is, csak az a zavaró, hogy a virtuális billentyűzet ezek csatlakoztatásakor sem tűnik el és nem is tüntethető el, és ez eléggé akadályozza ezek használatát.
  11. Ma délután már az SD változatokon is érzékeltem ezt a képhibát (IPTV-n), sőt a Cool tv-n egy ideig csak eredeti hanggal szólt egy műsor mindkét választható hangsávon. Bejelentettem, az ügyfélszolgálatos leellenőrizte a központból és megerősítette a hibát, azt mondta azonnal jelzik a műsorszolgáltató felé, de hogy mikor javítják az csak rajtuk múlik.
  12. Szia @Lebowski! @teherwagon tippje mellett még egy dolgot tudok tanácsolni.Próbáld meg az ún négyszeres újraindítást is (amikor a set top box újra letölti a szoftvert). Ehhez négyszer egymás után ki-be kell kapcsolnod a set top boxot a hátsó billenőkapcsolóval úgy, hogy nem várod meg a betöltési folyamatot, hanem 2-3 másodperccel a bekapcsolás után újra kikapcsolod a boxot, majd megint be. Ezt négyszer ismétled meg. Ha jól csinálod először egy fogaskereket látsz majd, alul egy csíkkal, amelyben fehér sáv jelzi majd a folyamat előrehaladtát. Azután két fogaskereket látsz majd - ennek a folyamatnak a menetét is a sáv mutatja. Majd a set top box magától újraindul és betölti a rendszert. Ezután próbálkozz meg újra a hangsávváltással. Ha ez sem hoz eredményt, akkor, ahogy @teherwagon is tanácsolta, 1414-en jelentsd be hibára.
  13. Sziasztok! 2019. szeptember 2-től lezárásra kerülnek az Alap201809 [Hang] és a Hoppá Plusz201809, továbbá a Net S 150/5, Net S 150/50, Net S Plusz, Net M 300/20, Net M 300/75, Net L 500/22, Net L 1000/1000, Net XL 2000/1000, valamint az IPTV hálózaton nyújtott Alap 201809, Szuper Családi HD 201809, Szuper Családi Mozi 201809, és a műholdas (SAT) hálózaton nyújtott Alap 201809 és Szuper Családi HD 201809 díjcsomagok, azzal, hogy a fenti időponttól új előfizetői szerződés ezekre nem köthető, de a meglévő előfizetők változatlanul használhatják őket. Egyébként én is nagyon kíváncsi vagyok, remélem, kellemes meglepetésekkel szolgálnak az új csomagok!
  14. Köszi a pontosítást @teherwagon! Egyébként talán valami már készülőben van - a mostani számlavégi értesítőből kiderül, hogy szinte minden jelenleg értékesített otthoni vezetékes TV és internet díjcsomag értékesítése lezárásra kerül. Remélhetőleg rövidesen többet is lehet majd tudni az új csomagokról.
  15. Szia @abit! Most értesültem róla az ügyfélszolgálattól kapott tájékoztatás alapján, hogy a HGW-k le lesznek választva a FON-ról, így a FON hotspotok száma minimálisra csökken, tkp. értelmét veszti a szolgáltatás, nem lesz értelme pl. ticket-et vásárolni hozzá, mert alig-alig lesz elérhető hálózat. Egyébként -egyelőre legalábbis - az ügyfélszolgálat semmit sem tudott még egy esetleges átdolgozott verzió bevezetéséről, de reméljük azért hamarosan arról is lehet hallani majd valamit.