szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    254
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

szaboadam a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    21
    21

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Igazán nincs mit, remélem mielőbb megoldódik a probléma!
  2. Nálam is gond van az Archív TV-vel, jeleztem az ügyfélszolgálaton, tudnak már a gondról, folyamatban van a javítás. @Niti79, a hiba elhárítása után a menüből kiválasztva tudod majd tallózni az elérhető tartalmakat (csatornákra/napra bontva).
  3. Pedig nagyon ígéretesek voltak az Entertain TV-ről megjelenő első képek itt a Fórumon, de azért remélem a MediaFirst sem okoz majd csalódást. Jó hír, hogy a leányvállalatok közül a MT-nál lesz elsőként az új platform, és ezek szerint nem is kell már annyira sokat várni rá.
  4. Sajnos több dolog okozhat ilyen jelenséget; hallottam már olyan esetről, amikor egy hibás kábel, amely hol érintkezett, hol nem okozott ilyen gondot. A felhasználó a boxok újraindítgatása közben önkéntelenül is megmozgatta a kábelezést is, és ez átmenetileg orvosolta a gondot. De lehet a box hibája is. Szerintem akkor jársz a legjobban ha bejelented a hibát a 1414-en.
  5. Szia @Vencike! Igen nagyon gyanús azok alapján, amiket itt leirtál, hogy érintkezési probléma lehet. Amikor kijönnek a szerelők egy bekötéshez, akkor egy nagy kábeldobról vágnak le olyan hosszúságú kábelt, amennyi az eszközök összekötéséhez szükséges. Ezután ellátják a kábelt a szabvány LAN véggel, ezáltal a kábel "szereltté" válik, így nevezik, amikor mindkét végére felkerül a csatlakozó. Előfordulhat, hogy az erek bekötése nem sikerült tökéletesen ez okozhatja a problémát. Vehetsz szaküzletben is kellő hosszúságú kábelt, de azt tanácsolom, jelentsd be a 1414-en, ki fogják javítani.
  6. 1000mbit

    Szia! A fenti lépésekkel tkp. minden fontosabbat megtettél, amit lehet. Mivel a garantált értékeket nem éri el a szolgáltatás, ezért mindenképp jelentsd be a 1414-en, nagyon valószínű, hogy vagy a hálózattal van gond vagy esetleg a home gateway szorul cserére. Lehetne még a hálókártya is hibás, de ez kevéssé valószínű.
  7. Szia @Incus! Igen lehet vaklárma, ahogy azt @abit is írta (és azt is célszerű megnézni, ahogy említette is, hogy másik vírusírtó detektál-e fertőzést), de a kérdéses HGW valóban nagyon régi. A Thomson konkrétan az legelső szériák egyikéhez tartozik, amelyet a kezdet kezdetén osztottak az IPTV szolgáltatás mellé. Noha a firmware-t időközönként frissítik az eszközökön nagyon is előfordulhat, hogy valós fertőzés érte az eszközödet, mert a régebbi típusoknál nem mindig "zárják be" a szoftverben megtalálható, kihasználható kiskapukat, mert már nem biztosítnak hozzájuk további támogatást gyártói oldalról. Mindenképp jelentsd be az esetet a szolgáltató felé, hogy kiderüljön, mi a gond.
  8. Szuper, ez jó hír!
  9. A lényeg az, hogy most működik, reméljük így is marad!
  10. Sajnálattal olvasom, amit írsz. Így elég sanszos, hogy a HGW cserére szorul (a reset ugyanis mindent gyári állapotba állít vissza, azaz ha csak valami elállítódott volna ez megoldotta volna) úgyhogy mindenképp jelentsd be hibára.
  11. Szia @Amateur Az általad leírtak alapján én azt mondom mindenképpen vetess fel egy hibajegyet. Nálam is előfordult már ilyen hibajelenség többször is (érdekes módon egyébként még egy Windows frissítés is tudott ilyet okozni anno), és Te, amint látom minden lényeges pontot leellenőriztél, már ami az otthoni hálózatod elemeit illeti. A DSL kábelt érdemes még leellenőrizned, ahogy azt már @abit is felvetette - ez is okozhat ilyen gondot. Az, hogy kikapcsolod (pontosabban áramtalanítod) a készüléket nem szabad, hogy gondot jelentsen - ha jól tudom ezt a készüléket máshogy nem is lehet kikapcsolni, mert nincs rajta billenőkapcsoló. Egy újraindítást még megpróbálhatsz: ehhez nyomd be a készülék hátoldalán található Reset gombot (pl. egy tollal), kb. 2 másodpercre, amíg az összes jelzőfény fel nem villan. Várd meg még az eszköz újra üzemkész állapotba kerül, majd végezz ellenőrzést. Ha hiba ezután is fennáll, akkor 1414 és hibabejelentés.
  12. Ez nálam is így van, szerintem ez még valamilyen hiba lehet...
  13. Sziasztok! A hiba nálam is jelentkezett, valamint hitelesítési probléma miatt előfordult, hogy az egész szolgáltatás elérhetetlen volt, de azt a tájékoztatást kaptam az ügyfélszolgálaton, hogy tudnak a hibákról és már folyamatban van a javítás.
  14. Szia @renegat ! Szerintem az a legegyszerűbb, ha írsz egy e-mail-t a kérdéseddel, adataid megadásával a Telekom oldaláról elérhető "Írjon nekünk!" felületről vagy az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre. Így leveledet továbbítják az illetékes területi mérnökséghez, akik naprakész információval tudnak szolgálni arról, várható-e hálózatfejlesztés a településeden.
  15. Üdv! Azt, hogy van-e lehetőséged egyáltalán második set top boxot igényelni a vonali képességek döntik el, erről az ügyfélszolgálaton (1414) érdeklődhetsz vagy pedig az online ügyfélszolgálaton kaphatsz információt. Bejelentkezés után az IPTV elfőizetésednél a "Beállítások" gombra kattintva egy kicsit lejjebb görgetve az oldal alján láthatod az alábbi feliratot: Vevőegységek. Emelett olvasható: X-et használsz a lehetséges X-ből. A boxok képességeikben nem térnek el egymástól, csak a merevlemezük mérete lehet változó (a legelső boxokban még 160 GB volt, de ezeket folyamatosan felújítják, így ezek is megkapják a nagyobb kapacitású tárhelyet). A kép minősége a boxtól jellemzően független. Azt, hogy érdemes-e rendelned (ha ez a lehetőség adott) Neked kell mérlegelned, de tudni kell, hogy minden eszköz a rendelkezésre álló sávszélből gazdálkodik/gazdálkodhat, így egy második set top box az alap internet sebességedet tovább csökkentené (természetesen akkor, ha egyszerre mindkét box használatban van). A gyorsító opciót ez önmagában nem érinti, hiszen az mobilhálózati erőforrást von a rendszerbe, de ezt az IPTV nem használja.