Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.801
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    226
    226

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Az RTL családnál van a hiba, mert más szolgáltatónál is ilyen.
  2. Nekem ma aktiválták az HBO Max Pakk-ot. Kellet egy box újraindítás is hogy a csatornák menjenek.
  3. Én is ezt választottam, de ez idáig még semmi nem történt. Éjfél után 4 perccel regisztráltam.
  4. Remek.
  5. Üdv. Az MT azonosítódat a számla bal oldalán találod meg.
  6. Szia! Telekom alkalmazásban tudod bekapcsolni a Fesztivál bővítőt. Az alkalmazásban bökj a hívószámodra - aztán van ott egy kocka amiben egy + jel van bökj rá arra, kicsit lejjebb görgetsz Bekapcsolható adat-szolgáltatások - Egyszeri szolgáltatások - és itt találod amit keresel.
  7. Én úgy oldottam meg, a régi Samsung telefonjaimon, hogy töröltem a Telekom szoftvert és feltettem a Magyar függetlent.
  8. Üdv. A Telekomos szignálra gondolsz? Ha igen akkor tudomásom szerint azt nem lehet kikapcsolni.
  9. Telekomnál utólagos számlázás van, tehát Júniusban kaptad meg a Májusi számlát. A kép szerint a 7.130 Ft rendezve van, nem kell fizetned semmit. Nem kaptál véletlenül jóváírást? Ui: Biztosat a 1414 tud mondani, felhívod Vandához ne szólj hozzá és akkor kapcsolja a hagyományos menürendszert.
  10. Ha belépsz a Telekom fiókba, vagy Telekom alkalmazásba ott milyen összeget mutat?
  11. Igen!
  12. Szia! Határozott idejű szerződésed van, akkor ugyanahhoz az előfizetéshez a határozott időtartam lejártáig a hátralévő törlesztőrészletek befizetése ellenére sem vásárolhatsz másik készüléket, de ha van mondjuk vezetékes telefon vagy internet előfizetésed ahhoz vehetsz részletre készüléket.
  13. Szia! Ha érvénytelenítették, akkor ne várd a készüléket. Valamiért nem feleltél meg a feltételeknek,vagy rendszer hiba. Hívd fel a 06-30-930-30-30 számot és kérdezd meg az ügyintézőt, 2 gomb majd utána a 0 gomb, a megrendelés azonosítójára szükség lesz.
  14. Frekvencia rendezések vannak. Állami csatornák a 338MHz vannak. Újrahangolás szükséges.
  15. Szerintem jelentsd be hibára a 1414-en, már lehet rég megoldották volna!