Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    3171
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Roli82 a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    261
    261

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  1. Sajnos felhasználó nem tudja törölni, csak a moderátor. Jelentettem a posztot, holnap szerintem már intézve lesz. Változtasd meg a jelszavad addig is.
  2. Szia! https://telekomtvgo.hu weboldalra nem kell kód,rákattintasz a belépésre be írod az itt a nagy nyilvánosság elé tárt email címedet és jelszavadat és már bent is vagy. Egyébként ne írj ki ilyen adatokat, most bárki hozzá fér a Telekom TV GO fiókodhoz.
  3. Nem engedik. TTV is ugyan úgy működik koaxon mint az IPTV, szerintem a multicast lehet az oka.
  4. Se Telekom TV, se Telekom IPTV esetén nincs lehetőség bridge módba rakatni a szolgáltatói eszközt (Sagemcom) kábelnet esetén, csak akkor lehet ha nincs TV előfizetésed. Telekom TV (Androidos SmartBox) felejtős, sok a probléma még vele, nem forrta ki magát, nem ajánlom a váltást, egyébként ugyan azzal a net csomaggal most is menne amid van, csak gondolom régi portfóliós vagy így át akartak tenni az újabba, gondolom drágábban...
  5. A csomag visszaérkezését követően 14 napon belül vissza állítják a korábbi állapotot és a pénzt is visszautalják.
  6. Telekomnak nincs már DVB-C szolgáltatása megszünt. Régebben volt, de akkor sem lehetett kérni CAM modult csak DVB-C boxotadtak.
  7. Szia! Az elmúlt hetekben többször is volt karbantartás, legutóbb múlt héten csütörtökön volt éjjel. Nálam így fest Vásárhelyen.
  8. Szia! Kövesd az ezen a linken található leírást.
  9. Üdv! Csak az HBO HD van Magyar 5.1, HBO 2 HD és HBO 3 HD az Angol hangsávon van 5.1
  10. Hmm hát nem tudom mi okozhatja ezt a problémát, én magam nem futottam ebbe bele. Próbáld ki ezt: A távirányító gyári beállításainak visszaállítását a 3-as és 7-es gombok folyamatos nyomva tartásával tudod kezdeményezni. A sikeres visszaállítást a jelzőfény kettő gyors felvillanása jelzi.
  11. Box újraindítás, és utána jó lesz.
  12. Ebben a pillanatban indult el a terítés.
  13. " A Telekom TV ügyfeleknél SmartBox firmware frissítést indul. Az új verzió az alábbi javításokat tartalmazza: • hang-kép csúszás • Record&GO visszatekerés stabilitás • 4K csatornán néha megjelenő zöld sávok a kép alján • Dolby Digital hang • DVB feliratok A frissítés 2 ütemben történik. Az első kör November 11.-én. A második kör November 15.-én Frissítést követően a firmware verzió: 9.2.93. Ezt az Beállítások - Android TV beállítások - Eszközbeállítások - Névjegy menüpontban lehet ellenőrizni. "
  14. Van pár HD csati ami nagyon hátul van pl MTV Live HD (976), FilmBox HD (173), EuroNews HD (978) ezeket is jó lenne előrébb hozni.
  15. " 2021. november 2-ától elérhető a Travelxp 4K HDR csatorna 4K minicsomagra előfizető Telekom TV ügyfeleinknek a 74-es csatornahelyen.A csatorna tematikusan utazásról, külföldi kultúrákról szól, gyakran mutat be népszerű világhírű látványosságokat, lenyűgöző UHD HDR minőségben.Most induláskor a csatorna angol szinkronnal lesz elérhető, de - úgy, ahogyan a Love Nature 4K természetcsatornánk esetében is - később magyar szinkronos műsorok is fokozatosan elérhetőek lesznek. Meglévő ügyfeleink előfizetése automatikusan frissül az új csatornával. 4K minicsomag megrendeléséhez szükséges - optikai vagy HFC hálózaton bekötött Telekom TV szolgáltatás, - UHD (4K) felbontású tévé, ami - támogatja a HDMI 2.0 szabványt (megfelelő kábelt a SmartBox-szal adunk) - támogatja a HDCP 2.2 szabványt Továbbá ajánlott HLG-szabványt támogató 4K tévén nézni az adást, ugyanis a High Dynamic Range műsoraink ezen kódolás szerint kerülnek kijátszásra a képernyőre. HLG-HDR támogatás hiányában a SmartBox automatikusan lekonvertálja a jelet SDR-re (kézzel is beállítható), (de a felbontás megmarad UHD). "