-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
466 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
OldMike eredményei
-
OldMike elkezdte követni Xiaomi Mi 10T lite frissítés , Sagemcom F@st 3686 V2 belépési hiba , Válaszok sorrendjének beállítása és 2 másik-t
-
A 3686 HGW admin felületén szerettem volna a wifi csatornát módosítani. Megcsináltam az új beállításokat, rámentem az Alkalmaz gombra. Ekkor újra kérte a belépési azonosítókat, és beléptem. A wifi menüben azonban nem az új beállítások voltak, hanem maradtak a régiek. Többször is próbálkoztam, eredménytelenül. Ezután lehet hogy besokallt az eszköz, mert az újabb belépéskor a felső menüben a Kilépés piros lett, és bárhova kattintottam rögtön kilépett. Próbáltam áramtalanítani a HGW-t, de az újraindulás után sem tudok már belépni. Azaz látszólag belépek, de csinálni nem lehet semmit, azonnal a bejelentkezési ablak jön fel újra. Az már csak hab a tortán, hogy a böngésző meg nem biztonságosnak minősíti az oldalt.
-
Szia, én sem találom, ezért a Súgóban indítottam erre egy új témát. Talán valamelyikre reagálnak majd.
- 2311 válasz
-
- cisco isb2231
- cisco isb2201
- (és még 3 )
-
Szeretném ha a korábbi módon működne a válaszok időbeli sorrendjének beállítása. Számomra (de lehet hogy a fórumozók többségének is) a legújabb (bejegyzés) elől a legjobban használható sorrend, de ezt most nem lehet beállítani. A "Legrégebbi elől" lehetőség látszik most, más nem. A Profilban a megnézési beállításoknál vannak beállítások, pl. ugrás a legutolsó bejegyzésre, de nem tapasztaltam változást. Ide tartozik még, hogy az IPTV című témánál van 93 oldal, ahol a 92. oldal legalján van a legutolsó (legfrissebb) bejegyzés, viszont a 93. oldalra lépve csak 2015-ös bejegyzések vannak. Jó lenne javítani. Köszönöm
-
Otthoni szolgáltatás ,és vásárlás.
question válaszolt OldMike Kun Károly bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
A kedvezmény mértéke mindig ugyanaz lesz, bármelyiket választod. Bizonyos szempontból a telefonos az előnyösebb, mert ott a teljes folyamatot rögzítik, és gond esetén vissza lehet hallgatni. Sajnos az online felületen előfordulhatnak hibás adatok, és ott nincs visszakeresés, legfeljebb egy képernyő videót rögzítő alkalmazás használatával. A boltban szintén nincs rögzítés, ami későbbi vita esetén gond lehet. Javasolnám, hogy a lakcímed alapján az online felületen állítsd össze a kívánt teljes csomagot, és annak ára alapján próbáld meg a telefonos ügyintézést. Annál az árnál ne fogadj el drágábbat. Olcsóbb lehet esetleg az ajánlat, de azért arra érdemes még egyszer rákérdezni, mert az ügyintéző is tévedhet.- 4 válasz
-
- szerződéskötés
- hűségidő
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Köszönöm a választ, akkor maradok a réginél.
- 2 válasz
-
- hd csatornák
- hgtv
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Tisztelt Telekom szakértők! Méltányosságot szeretnék kérni. Telekom üzletben szerettem volna a jelenlegi otthoni csomagomat (IPTV, internet, vez. telefon) módosítani, és a következő derült ki: csak az IPTV előfizetést nem lehet módosítani, kizárólag a teljes csomagot újratervezni. A jelenlegi 300/20 internet helyett választhatok 500/22-őt plusz díjért (nincs rá szükségem, elég a mostani letöltés), esetleg még több pénzért 1000/200-at (ez meg még kevésbé kell), vagy mehetek lentebb a 250/10-re, de a feltöltés időnként szűkös lenne. Amúgy azt mondta az ügyintéző, hogy az 500-as internetre 400 Ft-ot kellene ráfizetnem, plusz 200 Ft az új tévécsomag, ezt azért még bevállalnám. A gond csak az, hogy a csomagváltással elvennék a régóta meglévő felvétel opció kedvezményemet (az 1100 Ft-os díjra 1100 Ft kedvezményem van, azaz ingyenes). Így a váltás minimum 1700 Ft/hó emelkedést jelentene, ennyit nekem már nem ér meg, és így a csomagváltás elmarad. Lehet-e tenni valamit, vagy ez a hajó már teljesen elment? (a szükséges adatokat megadom privát üzenetben, ha van esetleg remény) Köszönöm
- 2 válasz
-
- hd csatornák
- hgtv
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Szeretnék a Telekom Szakértőkhöz fordulni. A HGW által szolgáltatott wifin az általam meghatározott 2,4 és 5 GHz hálózatok mellett - azokkal azonos csatornákon és azonos jelerősséggel - megjelent egy-egy Telekom 2NDSSID nevű hálózat. Ezekhez én nem tudok csatlakozni, és tudomásom szerint valamilyen tesztelési állapotban lévő Telekom szolgáltatás miatt vannak. (Feltételezések szerint hasonló az évekkel ezelőtt volt, és megszűnt Wifi-FON szolgáltatáshoz) Szerettem volna ezt kikapcsoltatni (annak idején az elődjét is kikapcsoltattam, bár nem ment egyszerűen), ezért szombaton (03.26.) beszéltem a 1414-gyel. A harmadik ügyintéző ismerte a jelzett témát, és tájékoztatása szerint kikapcsolta a 2NDSSID hálózatokat. Jelezte azt is, hogy a frissítések miatt várhatóan a következő napon fogom észlelni a változást. Ma már a következő második nap van, a hálózatokat viszont még mindig látom. Természetesen privát üzenetben meg fogom adni a szükséges információkat. Köszönöm
-
Szia! A csatornák átszámozása már elég régen megtörtént, most csak azok vannak a kilencszázas helyeken, amiknek van HD megfelelőjük. Az egytől induló számok esetében van az összes HD csatorna, valamint a HD nélküli SD csatornák. Meg kellene nézni az STB menüjében, a rendszer erőforrásainál, hogy 0 SD és 3 HD van-e, esetleg 1 SD és 2 HD, de ez már nem igazán valószínű. Amennyiben az összes STB közvetlenül a HWG-be van kötve, és mégis van hiba, akkor hibabejelentést javaslok. Előtte azonban érdemes még egy sorrendi újraindítást csinálni. Minden eszköz kikapcsolása, utána először a HGW visszakapcsolása. Amikor ezen minden LED folyamatosan világít, akkor először a felvevős box bekapcsolása, ha van olyan. ezután egymást követően a többi STB. Elnézést ha ez már ismert dolog, ezt nem tudhatom. A Linux verzióhoz nem tudok hozzászólni, nálam cisco ISB 6030 STB van, ezen a kliens verzió 2.6.31.70823013
- 2311 válasz
-
- cisco isb2231
- cisco isb2201
- (és még 3 )
-
Örülök hogy sikerült megoldani, de azért ennek biztosan nem így kellene működnie. Szomorú hogy ez a hangkódolási probléma az Androidos boxot is érinti.
-
Szia! Muszáj néhány dolgot még megtudni ahhoz, hogy megpróbáljunk segíteni: Hagyományos IPTV-d van, vagy az Androidos TelekomTV? Én csak az elsőt ismerem, abban talán tudok segíteni, ahhoz még kérdezném: A box menüjében a digitális hang kimenet Sztereó vagy Térhangzás-e? A hangerőt a boxon állítod-e (0-25 között van), vagy ott állandó az érték, és a tévén állítod? A Sztereó beállítás esetén elvileg nem lehetne eltérés. A Térhangzásnál más a helyzet a hang kódolása miatt. Az általad írt csatornáknál, esetleg még néhány másik HD csatornánál a box hangerőszabályozója furcsán működik. A "0" értéknél nincs hang, 1 és 25 között pedig rögtön teljes hangerő van, nincs köztes érték. Ezért hangosabbak ezek a csatornák. Két megoldás lehet: átállítás Sztereó kimenetre, vagy a box hangerejét 25-re állítani, és a hangerőt a tévékészüléken állítani.
-
Nekem azért furcsa, hogy a piros LED világít, hacsak nem felvevős a másik box, és megy a felvétel. A másik furcsaság pedig, hogy a box bekapcsológombja - nekem úgy tűnik - egyáltalán nem világít. Piros vagy zöld fénynek illene lennie. Lehetne egy szoftverfuttatást csináltatni a boxszal (amikor a fogaskerék is megjelenik), csak már nem vagyok biztos a pontos menetben. Mindenesetre azt javaslom a kérdezőnek, ha a különböző próbálkozások ellenére is előjön a probléma, akkor újra jelentse be, és nyittassa meg az előző hibajegyet, ne hagyja hogy újat nyissanak. Ez esetben talán cserélik a boxot. Régebben egyből ezt csinálták volna, de a mai eszközhiányos időben próbálják elkerülni.
- 8 válasz
-
- nincs jel
- műszaki probléma
- (és még 2 )
-
Először is szükség lenne még néhány információra. Hagyományos IPTV szolgáltatás van-e, vagy a Telekom TV az Androidos eszközzel? Mindkét tv saját vevőegységgel működik? Amennyiben IPTV van, akkor a "Nincs jel" esetén a vevőegységen milyen LED-ek világítanak? Célszerű lenne bejelenteni a hibát, mert lehetséges hogy a tápegység hibásodott meg. Ez esetleg kideríthető lenne a két vevőegység tápegységének felcserélésével.
- 8 válasz
-
- nincs jel
- műszaki probléma
- (és még 2 )
-
Szia! Eléggé határozottan írtad az IPTV-t, de azért jobb lenne biztosra menni. Ténylegesen az IPTV szolgáltatást akarod igénybe venni, vagy a Telekom TV szolgáltatást, ami Androidos szolgáltatói eszközzel működik? Mivel az utóbbi is IPTV streammel működik, helytelenül azt is emlegethetik IPTV-nek. A hagyományos IPTV-re biztosan érvényesek az előző hozzászólások, míg a Telekom TV esetében nekem nincs tapasztalatom, de szakértők megmondják majd, hogy ugyanúgy működik-e.
-
A független készülékekhez már ez a legújabb, de a szolgáltatói telefonoknál nagy elmaradások lehetnek:
-
Szia! Ez nem az aminek gondolod. A Telekom most újra akarja éleszteni a néhány éve egyszer már elbukott wifi-fon szolgáltatását. Minden kihelyezett útválasztó eszközön (HGW, ONT) beállítanak egy új wifi jelszórást, amit Te csak láthatsz, de nem használhatsz. Amennyiben egy erre való applikációval megnézed, akkor láthatod hogy az SSID kivételével az összes paraméter (jelszint, csatorna stb.) megegyezik a saját wifiddel. A korábbi wifi-fon úgy működött (volna), hogy amennyiben a Te útválasztódon ez engedélyezett (bekapcsolt) állapodban van, akkor bárhol voltál egy hasonló eszköz wifi hatósugarában, megjelent egy (esetleg több) 2NDSSID (bár lehet hogy akkor más név volt) végű ingyenes wifi lehetőség, amit használhattál. Nem foglalkoztam vele, ezért nem tudom hogy a belépésnek mi volt a rendszere, kellett-e jelszó, azt hogyan kaphattad meg stb. Akkoriban az ügyfélszolgálattal ki lehetett kapcsoltatni a nálad lévőt, persze akkor nem lehetett az ingyenes wifit használni. Most egyébként hitvita van arról (akkoriban is volt), hogy rontja-e az útválasztók amúgy sem túl acélos wifi képességét, illetve a Telekom jogosult-e a megkérdezésünk nélkül ilyet csinálni. Ezt én nem tudom, de valószínűsítem hogy amikor élesítik, ki fogom kapcsoltatni. Eddig sem használtam soha ingyen wifit, még ha biztonságosnak írták, akkor sem.