OldMike

Tag
  • Tartalmak

    406
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

OldMike a fórumon

  • Rang
    Tudós
    7
    7

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Szia! Ez a fórum ahol írtak a hasonló jelenségekről: https://mobilarena.hu/tema/t-online_internet_t-home_tv_hdtv_barmi_gondod_van_gyere_es_megoldjuk/friss.html Amennyiben úgy gondolod regisztrálj, és akkor tudsz az érintettekkel beszélgetni (azt hiszem Túzok22 az egyik, 115035 számú hozzászólás).
  2. Szia! Jó lenne tudni, hogy esetleg optikai netkapcsolatod van-e, Sagemcom F@st 5655 ONT-vel. Egy másik fórumon néhányan hasonló hibát tapasztalnak ilyen netkapcsolat mellett, de a hiba oka eddig még nem derült ki. Arra is tippelnek, hogy akár valamilyen központi hiba is lehet. Be kellene jelentened hibára.
  3. Szia! Először a megnevezéseket tisztáznám, semmiképpen sem kioktatásul, csak jobban megértenek a segíteni akarók. A hozzád bemenő optikai kábel végén egy - a Telekomtól kapott - ONT (optikai hálózati terminál) van, ami szétosztja a netet az eszközeid között. Wifit is tud, olyat amilyet. A tévézéshez vannak a set top boxok (népszerű neve STB), ahogy írtad, UTP kábellel összekötve az ONT-vel. A jelzett probléma legvalószínűbb oka az, hogy a beiktatott ASUS routerben nincs bekapcsolva az IGMP Snooping funkció (már ha van benne, de eléggé valószínű). A specifikációban szerepel, ha erre képes a router, a használati útmutatóból biztosan kiderül, hogy hol van a Beállításokon belül.
  4. Mindig öröm, ha segíthettünk.
  5. Sajnos ehhez a hibához abszolút nem értek, igazából azt sem tudom hol kellene megnézni. Bármilyen akadozást okoz az eszközökön?
  6. Ezt a tanácsot olvastam, azért kapcsoltam ki. Gond biztosan nem lesz, ha kikapcsolod, azonban ha maradna, akkor javasolt az eltérő név.
  7. Erre a hálózatra már nagyon kellene egy szintezés . Egy 8 dB-es csillapítású osztó javíthatna valamit, de lehet hogy lehet hogy nálad most is ott van, és azzal együtt ennyi.
  8. Használod-e mindkét sávot? Amennyiben igen, akkor javasolt eltérő SSID (nevet) adni. Akár csak annyit, hogy legyen egy 5-ös az 5GHz-es nevének végén. Jellemzően nem az Auto beállítások szoktak a legcélszerűbbek lenni. Egy wifis eszközre (mondjuk telefon) fel kellene telepíteni a WifiAnalyzer nevű programot (lehet mást is, én ezt ismerem), ami megmutatja, hogy az egyes sávokon melyik csatornákon van sok (esetleg túl erős ) router. Azt a csatornát ajánlott (manuálisan) beállítani, ahol nincs más, vagy ha van is, gyengébb jelerősséggel. Általában a legtöbb kliens már tudja az "n" beállítást, ha így van akkor az "n only" a javasolt. Az 5GHz-es sávra nem tudok javaslatot adni, nekem nincsenek olyan eszközeim, amik ismernék, ezért kikapcsoltam. Annyit olvastam, hogy ott is manuálisan célszerű csatornát választani, és a 36-48 közöttiekből. Ezen kívül talán még annyit, hogy a Sagemcom helyéhez képest egy másik helyiségben elég jelentősen le tud csökkenni a jelszint. Nálam az azonos helyiségben 30-35 között van, egy 30 cm-es betonfal másik oldalán pedig csak 50-60 között. Ezzel persze még mindig megvan a kb. 50 Mbit/sec letöltés, ami mellett még nem jellemző az akadozás.
  9. Az Adminhoz lenne egy kérdésem: Nincs mód valamilyen tájékoztató feliratot kitenni a főoldalra az RTL Most aktiváló kód kérések elhárítására? Ha már a Telekom képtelen egy közleményt kiadni, hogy még nincs megállapodása az RTL-lel, és senki ne kérjen egyelőre aktiváló kódot, legalább a mi fórumunk ne legyen szétverve egy "túlterheléses támadás" miatt.
  10. Nem értek hozzá, de az IPTV rendszer nem lenne képes ilyenkor egy üzenetet küldeni? Promóciókat tudnak a képernyőre tenni, talán ez sem lenne ördöngösség. Nyilván akkor nem lehetne, ha a Telekom rendszerében lenne a hiba (esetleg lehetne, csak éppen nem látnánk )
  11. sagemcom

    Lehetséges hogy a nálam felmerült IPTV működési probléma (vagy amiatt is) miatt történt. Esetemben az IGMP funkcióval rendelkező switchbe csatlakozó STB csak nézhetetlenül akadozva tudta szolgáltatni az IPTV műsort. Ráadásul a másik - közvetlenül a HGW-be csatlakozó STB nem tudta lejátszani a switchbe kötött - felvevős - STB-vel rögzített műsorokat, igaz az élő tévéműsorral nem volt gond.
  12. Sajnálom hogy nem tudtam segíteni. Javaslom hogy a a főoldal jobb alsó részén keresd meg a Blogbejegyzéseket, azon belül a Sagemcom F@st 3686AC egy új remény című topicot, és ott tedd fel a kérdésedet, lehetőleg azzal a képpel, ahol látszik a szoftververzió is.
  13. Nekem már egy újabb szoftververzió van, ezért másképpen néz ki. Az biztos, hogy a nálad lévő verzió esetében is be tudtam állítani, úgy emlékszem hogy a Haladó fület kellett választani, és ott bejött egy WLAN lehetőség.
  14. Szia! Nem derült ki, hogy beléptél-e az eszköz beállítási felületére? Amennyiben igen, akkor ott ezt kellene látnod: Itt a harmadik fülön állíthatod a wifi paramétereit. Az Alkalmaz-ra kattintva kis idő után átáll a kiválasztott csatornára.
  15. Mintha ez lenne az előszoba: https://www.hwsw.hu/hirek/61545/tv-go-multiscreen-iptv-telekom-mediafirst-mediakind.html Ennél többet nem tudok róla, nekem nincs szándékomban a Telekom TV GO-val foglalkozni, és ismerősi körben sem használják/használták.