OldMike

Tag
  • Tartalmak

    454
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

OldMike a fórumon

  • Rang
    Tudós
    9
    9

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

  1. Szia! Eléggé határozottan írtad az IPTV-t, de azért jobb lenne biztosra menni. Ténylegesen az IPTV szolgáltatást akarod igénybe venni, vagy a Telekom TV szolgáltatást, ami Androidos szolgáltatói eszközzel működik? Mivel az utóbbi is IPTV streammel működik, helytelenül azt is emlegethetik IPTV-nek. A hagyományos IPTV-re biztosan érvényesek az előző hozzászólások, míg a Telekom TV esetében nekem nincs tapasztalatom, de szakértők megmondják majd, hogy ugyanúgy működik-e.
  2. A független készülékekhez már ez a legújabb, de a szolgáltatói telefonoknál nagy elmaradások lehetnek:
  3. Szia! Ez nem az aminek gondolod. A Telekom most újra akarja éleszteni a néhány éve egyszer már elbukott wifi-fon szolgáltatását. Minden kihelyezett útválasztó eszközön (HGW, ONT) beállítanak egy új wifi jelszórást, amit Te csak láthatsz, de nem használhatsz. Amennyiben egy erre való applikációval megnézed, akkor láthatod hogy az SSID kivételével az összes paraméter (jelszint, csatorna stb.) megegyezik a saját wifiddel. A korábbi wifi-fon úgy működött (volna), hogy amennyiben a Te útválasztódon ez engedélyezett (bekapcsolt) állapodban van, akkor bárhol voltál egy hasonló eszköz wifi hatósugarában, megjelent egy (esetleg több) 2NDSSID (bár lehet hogy akkor más név volt) végű ingyenes wifi lehetőség, amit használhattál. Nem foglalkoztam vele, ezért nem tudom hogy a belépésnek mi volt a rendszere, kellett-e jelszó, azt hogyan kaphattad meg stb. Akkoriban az ügyfélszolgálattal ki lehetett kapcsoltatni a nálad lévőt, persze akkor nem lehetett az ingyenes wifit használni. Most egyébként hitvita van arról (akkoriban is volt), hogy rontja-e az útválasztók amúgy sem túl acélos wifi képességét, illetve a Telekom jogosult-e a megkérdezésünk nélkül ilyet csinálni. Ezt én nem tudom, de valószínűsítem hogy amikor élesítik, ki fogom kapcsoltatni. Eddig sem használtam soha ingyen wifit, még ha biztonságosnak írták, akkor sem.
  4. Köszönöm, akkor majd próbálgatom különböző körülmények között.
  5. Sikerült bekapcsoltatni a 4G hangot, de sajnos mégsem működik. Arra gyanakszom, hogy a Xiaomi Redmi Note 10 telefonom nem támogatott. Megnéztem a honlapon a támogatott eszközöket. Augusztusi frissességű listán csak néhány, régebbi Xiaomi modell támogatott: Xiaomi: ▪ Xiaomi Mi 9 Lite ▪ Xiaomi Mi 9 SE ▪ Xiaomi Mi Note 10 ▪ Xiaomi Redmi 7A ▪ Xiaomi Redmi Note 8T. (a listáról másoltam) Ez valóban így van? Így esély sincs rá, hogy bármikor is használni tudnám a szolgáltatást, legfeljebb ha jelentősen túlárazott Samsung telefont vennék?
  6. Küldtem üzenetet.
  7. Csak jelezném, hogy a chat továbbra sem jött össze, viszont a 1414-en egy ügyintéző minden további nélkül bekapcsolta a 4G hangot. Sajnos az nem derült ki, hogy az SMS ügyintézéskor miért kaptam azt a választ, hogy erre a jelenlegi előfizetésemmel nem vagyok jogosult. Megjegyezném, hogy SMS-ben az eseti mobilnet növelésre is ugyanezt a választ kaptam, de a 1414-en ezt még Vanda is el tudta intézni.
  8. Köszönöm a választ. A dokumentumokban nem találtam semmi olyat, ami jelszavas védettségre utalna. Igazából nem is tudom, hogy mit és hol kellene keresnem. Mobil S előfizetésem van (2020-ban lett erre váltva a korábbi előfizetés), és ehhez Net 4GB 2020 mobilnet van még. Próbálom majd Chat lehetőséget is, de egyelőre még nem sikerült találkoznom vele. Esetleg egy privátban küldendő MT azonosító nem lehetne egy következő lépés?
  9. Egy kérdéssel kapcsolódnék a témához. Xiaomi Redmi Note 10 telefonomon be van kapcsolva a szolgáltatás. Szerettem volna aktiválni a 1414-en SMS-ben, de azt kaptam hogy nem vagyok jogosult. A Telekom honlapján nem láttam korlátozó tényezőt, a telefon és a SIM kártya is alkalmas. Mi lehet az ok, esetleg csak bizonyos csomagok felett jár?
  10. Köszönöm, de Laca29 kérdezte ezt, neki válaszoltam. Kb. ennyire ismerem én is a jelenlegi állapotot. Nekem elég lesz a 2022 is, nincs 4K tévém, így még emiatt sem sürgős.
  11. Korábban arról volt szó, hogy jelentősebb számban inkább 2022-re várható a régi előfizetők átállítása. Tekintettel arra, hogy az Androidos rendszer még csak elkezdett kiforrottá válni, valószínűleg nem fogják siettetni. Olvastam már olyan eseteket, hogy a régi előfizető igényelte a váltást, és megcsinálták neki. Telekomos internet előfizetés kell hozzá, azonos tv-csomag esetén nem változik az ár, de az extrákat (pl. 4K csatornák) felszámítják. Megjegyzés: amennyiben használod jelenleg a felvétel opciót, akkor nem biztos hogy jobban jársz, mert az Androidos előfizetéssel adott felhős felvétel elég sok korlátot jelent a helyben történő felvételhez képest.
  12. Köszönöm. Azt tudtam, hogy nem túl friss a készülék, ezért volt meglepő a webshopban lévő kiírás.
  13. A honlapon a Hitachi 32HE2100 SMART HD LED TV úgy szerepel, hogy jelenleg nincs, de új készlet várható. Szeretném megkérdezni, hogy ennél közelebbi elérhetőségi időpontot (pl. néhány hét, néhány hónap, vagy még több) lehet-e tudni? Köszönöm
  14. Igazság szerint ez már egy nagyon régi verzió, nem valószínű hogy most frissítették erre. Nekem 4.93 van, de ezt a frissítést nem terjesztik, mert bugos. Sajnos a torrenthez nem tudok mit mondani, ritkán használom, egyébként is a QBittorrentem van, pár éve tértem át, mert az utorrentről lebeszéltek. Ehhez nem kellett semmilyen portnyitás, a tűzfalat engedtem, hogy beállítsa magának.
  15. Sajnos akkor a tippem nem jó. Esetleg még a le- és feltöltési adatokat lehetne megnézni a HGW-ben. Egyébként mi a mostani szoftververziód? Gondolom a HGW LAN portjait is végig próbáltad, előfordult már ilyen hiba is. Azt hiszem, hogy be kellene jelentened hibára.