Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

H. Tibor

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

H. Tibor eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Hogy a Vodą mennyire jogszerű nem tudom, de jóval barátságosabb megoldás. Tavai évben sok rokon és családtagnak csináltam meg, volt aki postán küldte el a kártyát és a papírjait, mert nem boldogult, és sorba állás is elég nehéz volt, plusz telefonon is nehéz volt elmagyarázni Ž betűt. Ez utóbbiban volt a gond, mert említett esetben Ź -ként szerepelt, így az én nevemre került. (szláv név) (Egy másik ügyben derült ki az elírás, és észre se vettük volna, mert szegény mama már 30 éve halott.) Lényeg, hogy a Vodás ismerősömnek végre nem nekem kellet végig pötyögnöm az adatait. Hát igen, nem szeretett szolgálat, pár szolgáltatásnál már korábban észre vettem, hogy nem úgy működnek ahogy elvárnánk, vagy hirdetik. Pl. "korlátlan böngészés és e-mail" esetén valahogy nem volt korlátlanba a POP3 szerverről a levek lekérése. (Ez is úgy derült ki, hogy elfogyott az adatkeret, és nem jöttek a levelek...) De ez csak egy a tucatnyi hasonló kis apróságokból, amit ha nem figyelünk észre se vesszük. Ha esetleg van valami ennek eltörésére, én támogatom. (Úgy se ér semmit, hisz tavai évbe közel 6 tucat SIM -kártyán csináltam meg én magam.)
  2. @Roli82 ez törvényileg is rossz, értelmetlen mivel "Level 1" megkerülni, ha valaki megszeretné. Egyik Vodás ismerősnél láttam, hogy ott csak egy válasz SMS -el lerendezik, hogy "OK", nem változott. Telekom ezzel szembe egy kínzó eszközt készített vele amivel minden évbe gyötöri az ügyfeleit. Sőt, nem burkoltan próbálja a feltöltő kártyásokat havi sarcos előfizetésre terelni, ezzel így akár az évi 1× feltöltésről (ismerek olyat akinek az se fogy el), havi 3000 Ft -ra sarcolva. Nem mindenki telefonál non-stop, még ha ez a szolgáltatónak jól is esne számla kiállításkor. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes "Nem szeretnél minden évben adatot egyeztetni? Válts Dominóról havi díjas előfizetésre kedvezménnyel és nem kell többet adategyeztetést végezned." @teherwagon nem csak 3 perc, mert a családba mindenkinek meg kellene csinálni, mert pl. anyós SMS -t nem tudja elolvasni, nem hogy kitölteni minden alkalommal az adatlapot. Ő pl. a tavairól is lecsúszott, Október végén vette észre, hogy nem tudják elérni. (Kapott postai levelet az egyik ismerősétől aki próbálta keresni.) És nekem sincs humorom minden évbe minden adatott végig pötyögni, aztán "Általános hiba" miatt elölről kezdeni, vagy mert nem felet meg az ékezetes betű a névbe. (Tavainál így derült ki, hogy anyám édesanyjának leánykori neve rosszul szerepel az adatbázisba.)
  3. Miért kell minden évbe megadnunk az összes adatunkat, ha nem változik semmi? Azon túl, hogy mikor megvettük a kártyát elkértek minden adatott, miért kell ezt megismételni. Maga az egész eljárás is értelmetlen, mert ha tavai évbe ismertem az adatait, akinek a nevén van a kártya, akkor az idei évre se változott az anyja neve, vagy születési dátuma... és még az igazolvány száma is elég kis eséllyel. Az biztos, hogy nem fogjuk eljátszani az idei évre is az adategyeztetést. Annyit nem használjuk, hogy érdemes legyen havi előfizetésre váltani. (Havi átlagosan 5 percet telefonálunk, 1 dominó feltöltés elég 1 évre.) A kapcsolattartásra ingyenes internetes szolgáltatásokat használunk pl. Skype. és az internet alatt se a mobil nett szolgáltatást értem aminek, horror árát, csak az SMS -ek nevetséges díja múlja felül, ami miatt szinte már senki nem használja.
  4. Üdvözlöm, Egy gyors kérdésem lenne. Évek óta használom a T-Mobile feltöltőkártyás szolgáltatásait. A NetPlusz S, és a Korlátlan böngészés és e-mail opció -t alkalmi szinten használom. Észrevételem az, hogy az e-mail ha nem webes felületen, hanem POP3/IMAP és SMTP -n megy, akkor a havi adatforgalomból levonja. (Email -re használt portok: 25, 110, 143 465, 578, 993, 995 titkosítástól függően.) Illetve gyakran használok/használnék szoftveres védelmet. Olyant mint HTTP Proxy (port: 3128), vagy VPN (port: 1194). Ami adatforgalmat figyelve tűzfalat és vírus védelmet jelent. (Erre bérlek is VPS -t, ami ezt a védelmi funkciókat el látja.) Pl. kiszűri az egyre gyakoribb "bányász" scripteket, amik sajnos egyre többször fordulnak elő, ingyenes applikációk hirdetési felületén, és ezzel leterhelve a készüléket, és a hálózatot. Szóval ha ilyen tűzfalat alkalmazok akkor a böngészés is havi adatforgalomból megy. Alapvetően nem sokat használom, van mikor havi szinten 50-100 MB -ot forgalmazok. (Tehát még a NetPlusz S adatkeretét se használom fel.) Szóval az emailezést kérdezném, és hogy van -e a tűzfal alkalmazására valami megoldás? Köszönöm előre is a vállasaikat. Üdv. H.Tibor
×
×
  • Új...