Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tomifocus

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit tomifocus posztolt

  1. Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság.

    Üdv,

    Egy mostmár elégedetlen ügyfél 

  2. Sziasztok! 

    Ma reggel óta én a Korlátlan mobilnet előfizetésem ellenére ugyanezt tapasztalom. Speedtest-tel vizsgálva számtalanszor connection errort kaptam vagy 1MB/s alatti sebességet mértem.

    Jó lenne, ha a Telekom utána nézne mi lehet a baj.

    Üdv,
    Tamás

    Screenshot_20181105-104423_Speedtest.jpg

    Screenshot_20181105-110039_Speedtest.jpg

×
×
  • Új...