Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

ÁrpádR

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ÁrpádR eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről. Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:( Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén: postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434 fax: (80) 443-323 szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk Üdv
  2. bocs nem szkennelést akartam írni azt meg tudom oldani a gépemen, hanem a beszkennelt kérésem CSATOLÁSÁT (feltöltését) nem látom hol tehetem meg. idézem a levelüket: Ön az üzemszünet rögzítését kérte. Ügyfélszolgálatunkra érkezett levele nem tartalmazza az előfizető saját kezű aláírását, ezért kérését sajnos nem tudjuk teljesíteni. Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén: postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434 fax: (80) 443-323 szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk Együttműködését és megértését köszönjük.
  3. Külföldről, nem az Eu-ból szeretném a szolgáltatásaimat szüneteltetni. Kérésem az online felületen elküldtem. A válasz szerint alá is kell írnom amit beszkennelve (csatolva) az online felületen tudok megtenni a szolgáltató szerint. Nem találom a szkennelési lehetőséget. Valaki tud segíteni? Köszönöm.
×
×
  • Új...