ApaFia

SUPERUSER
  • Tartalmak

    528
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit ApaFia posztolt


  1. 5 órája, Balogh Brendon írta:

    Üdvözlöm, Csütörtökön bekötötték a Telekom TV-t.

    Sajnos a Telekom TV GO-n nem tudom beírni az előfizetési kódot ugyanis az oldalon nem találom.

     

    Nagy hiba volt megadni a mail-t és a jelszót! ;)


  2. 1 órája, nyili írta:

    Jó napot! 

    Érdeklődnék,hogy az alkalmazásban a 4-44-2006 hibaszám mit jelent,mert semmit nem tudok megnézni! :(

     

    Hívd 1414!


  3. 9 órája, Beva írta:

    Üdvözlöm, Sajnos ma éjszaka megint ugyan az a hiba történt mint a múltkor a kícserélt beltéri egységgel is. A TV kikapcsol amikor elindítom a beltéri egységet. 

    Elküldéném az MT azonositót de nem tudom mi az. Hol találom?

    A mobil számom 06202402837. 

    És nem vagyok semmilyen karanténba.

     

    Köszönöm 

    MT azonosítód a számlán található 9 számjegy.


  4. 1 órája, nyisziis írta:

    Sziasztok!

    Tvgo-n az eddig magyar szinkronnal futó csatornák most eredeti nyelven szólnak. Pl. Discovery, History National Geographic stb. Mi a megoldás?

    Nálam ilyen probléma nincs (telon)már pc viszont problémás, a hiba nálam is jelentkezik. Nyelvet kell vállasztani Jobb oldalt van egy nyíl az megnyitni és ott találsz téglalapot  kat  rá és ott lesz a magyar.


  5. 17 órája, herno írta:
    - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe: rnieh@t-online.hu
    - MT-azonosító: 472214135
    - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma: Horváth Ernő 06705903797
    - milyen eszközön próbálod a lejátszást: ACER laptop
    - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója: Win 10, Edge,Opera,Firefox
    - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat): WIFI
    - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között):előfizetői csomagváltás óta(magenta IPTV szuper)
    - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van 6-45-401 hibás adatok -pedig jó! elértem a max 5 eszközt Egy sem!
     
     

    Itt  ne add meg a MT azonosítódat,evvel a problémával a 1414 hívd! ;)


  6. 3 órája, NAR írta:

    Elképzelhető. Ha jól láttam a beállításokat, be van kapcsolva az automatikus frissítés. Hol lehet megnézni, hogy volt-e frissítés?

    Nem ismerem a Hitachi menüredszerét,de termék támogatés vagy valami hasonlót keress. Csinálj egy factory,ha nem nagy gond számodra.


  7. 9 órája, NAR írta:

    Hello!

    Van egy HITACHI 50HK5600 UHD TV-m, amin (többek között) USB-ről szoktam filmeket nézni a saját media player-ével. Kb. egy héttel ezelőttig minden tökéletesen működött, de az utóbbi egy hétben nem játszik le hangot a TV, csak képet. Minden más forrásból (két HDMI bemenet, Youtube, Netflix alkalmazások) van hang, csak USB-ről nincs. Mielőtt factory reset-tel próbálkozok, megkérdezem itt, hátha van valakinek ötlete, hogy miért tűnhetett el a hang és hogy lehet visszahozni?

    Kapott frissítést a készülék?

     

     

     

     

     


  8. 2 órája, Zoli21 írta:

    Kedves Kata!

    Örülök ,hogy elolvasta bejegyzésem!

    De az igazság  az én már nem bízom a  kedvező változásban!

    Településünkön éppen most volt csatorna kiosztás változás, na persze csatornák  szűntek meg és új csatornák lettek (ezt nem jellemezném).

    A Debrecen Városi televízió mely Hajdú Bihar Megyéről igen sok információt közöl ,közölhetne a vidéki emberek számára is, nem fért bele a változásba!

    Ezt csak sajnálni tudom!

    Tisztelettel: Zoli21

    Szia! Milyen településről szeretnéd nézni a DTV-t?


  9. 18 órája, nevada írta:

    A lakossági Ászf 2/d melléklete (61. sor) szerint mától egyebek mellett a Szuper Családi HD 201909 díjcsomag esetében is elérhető a Film4 HD csatorna. A Telekom arról tájékoztatott, hogy 0 és reggel 8 óra között megérkeznek az új csatornák. Én a box áramtalanítását követően sem találom a Film4 HD-t.

     

    Mégsem érkezett meg?

    Biztos ez a csomagodvan  Szuper Családi HD 201909 ? Ha igen 1414. ;)


  10. 16 órája, fireman írta:

    Pár hete olvastam, hogy a Telekom nagy fejlesztésbe kezd Magyarországon, ma szerelőt kellett hívnom és Ő is megerősítette.

    A kérdésem az új modem-router-ről vannak-e információk? Nálam a házam be van kábelezve egy switch segítségével (32 port) és minden készülék kábelesen kapcsolódik, most minden mehet a kukába, mert csak Wifi-n fog kommunikálni?

    A hálózati zene lejátszómhoz most szándékozom venni egy igen DRÁGA ethernet kábelt, NE vegyek?

    Megköszönve válaszukat, Békés Boldog Ünnepeket Kívánok

    Honan veszed,hogy csak  wifin fog működni?


  11. 13 órája, NoobOne írta:

    Van-e módja annak, hogy kiépítsék a minimum 30Mbps internet a lakóhelyemen? Jelen esetben azt történt, hogy négyszer voltunk bent a helyi Telekomnál és mind a négyszer azt mondták, vagy a szerelő aki kijött vagy már bent az ügyfélfogadó, hogy nem lehetséges az internet bekötése, mert az utcában található egység nem bírná el. (Rézhálózatról beszélünk.) Mind a négyszer előtte felhívtak, hogy lehetséges a bekötés. Azt akarom tudni, hogy ha hívnak, akkor miért nem lehetséges; ha nem lehetséges miért hívnak; és ha nem lehetséges miért nem tesznek ellene? Előre is köszönöm a választ.

    (Lakcím: 4220 Hajdúböszörmény, Külső-Újvárosi utca 35.)

    A meglévő rézhálózatot nem bővít a Telekom,optikát meg nem engedi vagy nem rugalmas a önkormányzat. Nagyon sokan várják Hajdúböszörménybe a optika kiépítését, de hogy mikor lesz  azt nem tudni. :(


  12. 1 órája, Házkereső írta:

    Vidéken keresünk házat, vásárlás előtt állunk. Szeretnénk kis házat nagy telekkel, mint oly sokan, ugyanakkor nagyon fontos a munkánkhoz a vezetékes internet előfizetés, mert a munkánk, mint oly sokaknak, átköltözött az internetre. (nem, nem elég az 5g, 2 felnőtt video-konferenciáit, és online meetingjeit, meg vpn-jét és munkáját kell bírnia)
    Őrjítő, hogy nincs egy térképetek a jó minőségű (nagy sebességű) vezetékes szolgáltatások elérhetőségéről. Tudom hogy van címkereső, de minden egyes ház címét be kell írni, és keresni sem tudok úgy, hogy mondjuk a net-hozzáférés alapján szűkítem az ingatlan-kínálatot.
    Nyilván létezik az adatbázis, hiszen keresni lehet, de lehetne ezt felhasználó-barátabbá, kereshetővé tenni egy térkép formájában is? 
    Nagy szükség lenne rá. 
     

    Evvel eggyüt kell élni,hogy nincs ilyen térkép,valószínű nem is lesz. A szomszédoktol és a utcába kellene érdeklődni mielőtt házat vásárolsz. ;)


  13. 12 órája, btz írta:

    Nekem megy. Szerintem akinél nem megy ott van valami egyéb ok is a háttérben, nem maga az operációs rendszer van blokkolva alklalmazáskód szinten, mert akkor nem lenne egy kivétel sem. 

    Lehet a root?


  14. 16 órája, Molnár Péter írta:

    Üdv!

    A problémám a következő. A csatornák túlnyomó része nézhetetlen. Érdekes módon a közszolgálatiakkal semmi gond.

    A környezet. Android 9-es TV Box, Telepített, új TVGO alkalmazás, regisztrált, bejelentkezett Magenta1-es account. A Moziklubos filmek is kiválóan mennek, csak a TV csatornák nem működnek. *****

    1.png

    2.png

    Felhasználóneved és a azonosítód töröld légyszives a saját érdekedbe! ;)


  15. 38 perce, Zsoci írta:

    Érdeklődöm, hogy új TV előfizetés esetén, ha nem kérek set top boxokat, hogyan alaklul a havi díj.

    Sehogy, úgy nem lesz előfizud! ;)


  16. Ekkor: 2020. 06. 24. at 8:55, szabow írta:

    Sziasztok!

    Abban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy Samsung UE65RU7102KXXH 4K UHD LED Smart Tvnk (1-2 hónapja vettük), Telekomos beltéri egységgel, és a bekapcsolástól számítva 2, majdnem 3 percig nincs hang, csak kép. (ellentétben a másik szobában lévő 50 ezres Orion tv-vel, amin rögtön van hang már a bekapcsoláskor). A problémát jeleztük a telekomnak, kijöttek, kicserélték a boxot (hozzátennem a telekom, és a szerelő is csodálkozott, nem is találkoztak még állítólag ilyen hibával), utána jó volt, délután már megint azt csinálta, hogy bekapcsolás után nem volt hang, csak kép 2-3 percig, majd megjött a hang is. Kb. már minden lehetséges dolgot kipróbáltunk, kicseréltük a hdmi kábelt is, tvn gyári beállításokat visszaraktuk, csináltunk hibakeresést stb, de azért még várnék ötleteket hátha valakivel előfordult már ilyen. :(

    Samsung szerviznek is jeleztük már a dolgot, nem nagyon van ötletük rá, szerelőt akarnak küldeni.

    Mi lehet a hiba, másnál előfordult már ilyen esetleg?

    Előre is köszönöm a válaszokat/segítséget!

    Nálm is elő jött a hiba igaz ez gy réggebbi samu ku 6000 tipus ott a HDMI1 nem ad hangot a iptv box, de ha satos boxot kötök rá akkor van hang. Így a IPTV box a HDMI2 re van kötve így semi gond nincs.Próbáld egy másik HDMI portba kötni a IPTV boxot