Üdv!
Szombaton próbáltam díjcsomagot váltani, még néhány napja ki is néztem melyiket lenne megfelelő nekem. Mobilon kapkodva csináltam, lehet én néztem el valamit, de biztos vagyok benne, hogy nem azt a díjcsomagot választottam, amire végül átrakott. Így a tervezett havi 7 ezer helyett egy huszast kéne kicsengetnem, ugye érthető, hogy ezt annyira nem szeretném.
Milyen lehetőségeim vannak? 1414-et őszintén szólva semmi kedvem felhívni, nem egy robottal akarok beszélni. Délután megpróbálok elugrani a legközelebbi T-boltba, de addig is érdeklődnék. Úgy hallottam van a díjcsomagokkal kapcsolatban is valami elállás, ez mennyire igaz?
Ha jól sejtem legrosszabb esetben egy hónapot kiböjtölök, aztán fogok tudni újra váltani (hűségidő már rég lejárt), de azért jobb lenne visszacsinálni az egészet.
Köszi!