Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

sajt

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit sajt posztolt

  1. Nemrégiben váltottam *****-ről Telekomra (közben a ***** meg váltott *****fone-ra, de mindegy). A váltással együtt vettem egy iPhone 11 pro-t is, (igazából ezért csináltam az egészet). Ezek után szerettem volna a VIbert regisztrálni, de nem jött meg az SMS. Próbáltam az aktiválás hívással. Menüpontot, de a hívás sem jött meg. Később a Facebooktól is kellett volna kapni egy SMS-t, de az sem jött meg. Ugyanez a Revoluttal is és ma a Bunq-tól is vártam egy SMS-t de az sem jött meg. A Telekomos SMS-ek megjönnek, meg hálózatokból is vegyesen, illetve kaptam egy SMS-t még Angliábol is. 

    Már többször hívtam az ügyfélszolgálatot, szerencsére mindig volt újabb ötletük, de egyik sem oldotta meg a problémámat. A következőket csináltam:

    • Áttettem a kártyát két másik telefonba (egy iPhone-ba és egy Androidosba): nem segített.
    • Kicseréltem a kártyát, ezt is kipróbáltam egy mind a 3-ban nem segített.
    • Újrainstalláltam a telefonomat, úgy hogy nem raktam rá semmit, csak a vibert és kértem egy kódot: ugyanaz
    • Reszetelték a kártyát, nem segített.
    • Ma azt is mondták, hogy vigyem szervízbe, de mivel más telefonokban sem működött, így szerintem ez nem a telefon hibája.

    Közben a feleségem kártyája és telefonszáma teljesen jól működik. pedig egyszerre váltottunk szolgáltatót.

    Valami ötlet? Esetleg kit érdemes megkeresni a Telekomnál?

    Előre is köszi!

     

×
×
  • Új...