Pupos Balázs

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Pupos Balázs a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta

Profil megtekintések

228 profilmegtekintés
  1. Hello! ugyanúgy fennáll a hiba semmit se javult bár meg se lepődök ezen munkatársam ugyanúgy beszámolt erről a hibáról szóval teljes mértékben feleslegesnek tartom részemről az erőfeszítést még amíg tart az e havi internet átvészelem aztán visz hall el nem tudom hinni, hogy 1 hónapja semmit nem tudnak kezdeni ezzel és hiába hívom a kollégájukat fogalma sincs arról ,hogy mi az a ping és mennyit is számít legjobb tanács az volt ,hogy várjak hát köszönöm talán 30 nap elég volt nem? Elmagyaráztam neki, hogy pontosan mi is a gond majd elárulta nekem azt amit eleve tudok én is , hogy rengeteg tényezőtől függ a válaszidő viszont nem pont erre voltam kíváncsi hanem arra , hogy az utóbbi 1 hónapban miért nem tudnak biztosítani legalább elfogadható minőségű mobilinternetet ami nem ingadozik kb 40 perc eltelte után és mondom ugyanez a probléma áll fent ismerősömnél is aki szintén havi 10000 ft-ot fizet tehát nem csak nálam van probléma ezzel .
  2. ping

    Hello! ugyanúgy fennáll a hiba semmit se javult bár meg se lepődök ezen munkatársam ugyanúgy beszámolt erről a hibáról szóval teljes mértékben feleslegesnek tartom részemről az erőfeszítést még amíg tart az e havi internet átvészelem aztán visz hall el nem tudom hinni, hogy 1 hónapja semmit nem tudnak kezdeni ezzel és hiába hívom a kollégájukat fogalma sincs arról ,hogy mi az a ping és mennyit is számít legjobb tanács az volt ,hogy várjak hát köszönöm talán 30 nap elég volt nem? Elmagyaráztam neki, hogy pontosan mi is a gond majd elárulta nekem azt amit eleve tudok én is , hogy rengeteg tényezőtől függ a válaszidő viszont nem pont erre voltam kíváncsi hanem arra , hogy az utóbbi 1 hónapban miért nem tudnak biztosítani legalább elfogadható minőségű mobilinternetet ami nem ingadozik kb 40 perc eltelte után és mondom ugyanez a probléma áll fent ismerősömnél is aki szintén havi 10000 ft-ot fizet tehát nem csak nálam van probléma ezzel .
  3. ping

    fogalmam sincs mit alkotnak ennél a cégnél de ,hogy havonta fizetek a retek minőségű mobilinternetért 10000 ft az már tényleg vicc az utóbbi 1 hónapban iszonyatosan magas a pingem 1-2 alkalommal jónak mondható majd újra 200+ és amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot lényegében semmi érdemleges információt nem közöltek velem szóval esélyesnek tartom a szolgáltató váltást ha ez továbbra is fenntmarad ( 1 éve használom és az utóbbi 1 hónapban szarkaszik az internet) Ha valaki tud valami megoldást ne tartsa magába ^^