Szia Kitti!
Szeretném megkérdezni, hogy az internet szolgáltatásnál "mi az enyém" ha hiba van?
Szervizes ember felhívott és közölte, hogy ki jön,de ha hibát talál nálam akkor számláz...., szóltam, hogy a központos ember is jelezte, hogy látnak hibát a vonalban
-a válasz az volt, hogy az csak duma, ő nem lát hibát úgyhogy a hiba nálam van.
eddig cserélve lett: -teljes telefon kábel
-modem
vettem + router-t (mert a kollégátok azt mondta)
- wifi jel erősítőt(ez legalább hasznosnak bizonyult).
A telefonkábel csatlakozót kollégátok cserélte...
Akkor nem tudom nekem mibe lehet hibám amiért mindenképp fizetnem kell?
Amit kaptam eredetileg modem-et azon van wifi-ha az hibás akkor azzal tényleg "így jártam és pont?"
Hány eszközt használhatok?
kollégátok látatlanba jelezte, hogy biztos sok eszközt használok egyszerre.
Ami kábelen csatlakozik: egy beltéri amit a kamera rendszer használ
két tv ami csak esős időben van használva(szóval nem sokat)
egy asztali gép( heti max3 órát megy)
2 telefon fut wifin
Ez sok?
Kértél Mt azonosítót,köszönöm, hogy foglalkoznál a problémámmal,de amíg az a hozzá állás, hogy tuti nálam a hiba, és nem tudom miért kell fizetnem és miért nem,addig inkább csak kérdezek.
A szerződésem lassan lejár , így mex morgok, ha leáll közbe-közbe a net
válaszod addig is köszönöm