Rózsahegyi Tamás

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Rózsahegyi Tamás a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Sziasztok! Október 9-én már írtam a Telekom Online felületére, az új Telekom TV GO hibáival kapcsolatban, amire az a válasz jött, hogy ügyintézőik hamarosan megválaszolják a kérdésem (relatív ugye kinek, mi a "hamarosan"). Szóval, mivel válasz még nincs, ezért ide is leírom az általam tapasztaltakat az új Telekom TV Go szolgáltatással kapcsolatban. A regisztráció könnyen ment, otthoni, családi előfizetésünket is könnyen össze tudtam kapcsolni a friss regisztrációval. Aztán jött az első próbatétel: 20 percig minden rendben (magyar- bolgár meccs), aztán egyszer csak különböző képhibák, zöld foltok, majd hibaüzenetek jelentek meg. Újraindítás után két percenként ez ismétlődött iszonyatos szaggatások közepette. Chrome és Firefox böngészőkön próbáltam, sütik és előzmények törlése, számítógép újraindítása, router újraindítása, minden elképzelhetőt megpróbáltam, de semmi sem segített. Csatornát is váltottam, hogy lássam nem-e a rengeteg néző a baj. De mindegyik adó ugyanúgy akadt. Az asztali gépem paraméterei bőven megfelelnek a követelményeknek (i7 7700K 16GB DDR4 RAM, GTX-1070 8GB DirectX 12 VGA, Samsung Evo SSD), szóval a hiba úgy hiszem nem nálam van. Internetkapcsolatom 50 Mbit/s le és 15 Mbit/s fel sebességű. Remélem itt választ kapok, hogy mikor hozzák használható (nézhető) állapotba kötelezően használandó új Telekom TV Go-t. A régivel semmi problémám nem volt. Üdv: Tamás