Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Bakos

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Bakos eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Bakos

    Telekom TVgo account hiba

    Köszönöm, írtam erre az e-mailra (is).
  2. Bakos

    Telekom TVgo account hiba

    Ha beírom az Mt azonosítómat ezt kapom:
  3. Bakos

    Telekom TVgo account hiba

    Sajnos ez nem segít. 1 androidos készülékünk működik még, ami automatikusan lép be. A fenti ablakból már minden készüléket kitöröltünk. Az is lehet, hogy rossz e-mail címmel próbálok belépni. Sajnos azonban a rendszer olyan *****, hogy nem írja ki, hogy milyen accounttal vagyok belépve azon az 1 készüléken, az előfízetésemnél pedig sehol nem tudom megnézni, hogy milyen account van hozzárendelve. Ezért kellene a segítség, de mindenki sz.rik rá nagy ívben.
  4. Bakos

    Telekom TVgo account hiba

    Tisztelt Telekom! Nem tudom valaki, aki ért valamit is hozzá, olvassa-e a fórumot. Ha nem, akkor miért van ez a fórum?? Legalább annyi segítséget adjanak, hogy hova forduljak a problémával? Mivel a Telekom TVGo szolgáltatás bele van írva a szerződésünkbe, amennyiben ezt nem szolgáltatja a Telekom, lehet-e ez vajon a szerződés felmondásának indoka? Mert lassan ide jutok. Telefonon is bejelentettem, semmi. E-mailt is írtam, semmi. Ez már azért bosszantó.
  5. Bakos

    Telekom TVgo account hiba

    T.Telekom! Pár napja az eddig jól működő Telekom TVGO szolgáltatás tönkrement. A családban 3 eszközzel is használtuk, hibamentesen. Most az egyik készülék új beléppést kért, majd a e-mail/jelszó belépés után azt írta ki, hogy ehhez a TelekomTVGO accounthoz nincs előfizetés rendelve. Közben a másik két készüléken működött a szolgáltatás. Mai napon már a második készülék is új belépést kért és mostanra már az sem működik. A harmadik készülék, ami működik, semmilyen infot-t nem ír ki, hogy lenne valami gond, mondjuk az Account-ról sem lehet semmilyen információt kinyerni, hogy milyen e-mail-el van regisztrálve. A többi készülék nem enges előfizetést regisztrálni az állítólagos hibás accounthoz, 130-as hibakódra hivatkozva. Mi a teendő? Dr Bakos János
  6. Bakos

    Üzleti előfizetés

    Hát még én. Vezetékes szolgáltatásra telekomnál 15 ezret fizetek havonta, plusz van egy telekomos mobilelőfizetésem, amire 4500 körül fizetek havonta. Eddig *****fonnál volt két mobil előfizetés ami 12,5 e. volt havonta. Ez össz 15 e. vezetékes + 16 e. mobil költség volt havonta. Kaptam ajánlatot 15 vezetékes + 18,2 mobil előfizetésre. Ez így nem gyere be.
  7. Bakos

    Üzleti előfizetés

    Köszönöm a választ. Fel is hívtam a 1400-t, de amitől tartottam bejött, itt egy személytelen tájékoztatást kaptam az elérhető előfizetésekről, amit a honlapon már nagyjából elolvastam. A telefonos ügyintéző azt mondta, hogy területileg illetékes kapcsolattartó már nincs, ennek az elérhetőségét nem tudja megadni, és a számhordozás miatt egyébként is be kell menni az ügyfélszolgálatra személyesen. Pff. Nesze neked koronavírus. Úgy nézem maradok az eredeti szolgáltatónál.
  8. Üdv! Januárban jár le a cégem hűségideje a *****fonnál. Szerettem volna ajánlatot kapni a Telekomtól, de egyszerűen nem találok egyetlen üzletkötőt sem a neten. Hol lehetne találni valakit Csongrád megyében, aki ajánlatot tudna adni céges mobiltelefon előfizetésre? Köszönettel: Dr Bakos
×
×
  • Új...