Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

lotyedtnet

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit lotyedtnet posztolt

  1. 4 perce, dragontwin19 írta:

    Ezt soha nem értettem, van egy szolgáltató, van egy ügyfél aki a pénzéért ha úgy gondolja kinyitja a pofáját, és van mindig  egy zseni aki beleszól mindenbe. Köszönjük szépen, felesleges volt. Senkit nem érdekel.

    Ha meg annyira bonyolult, vagy megoldhatatlan, miért hülyítenek hogy kis türelmünket kérik, meg több embert is bevoltak a javításba? Nem érzed hogy itt valami sántit? 15 ügyfél? Ez is jó beszólás volt, tapsvihar

    Cak nem egy álruhás telekomos embert tisztelhetünk személyedben? Elég hazabeszélő a szöveged. Mi más érdek vezérelt volna. 

    Telekom, mi is tovább pislogunk és várjuk a javításokat.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    Jó tudni, hogy zseni vok, köszi :) De ha nem érdekel, akkor nem kell reagálni, egyszerű ám az élet ezen része. Közelítsük meg máshogy: Vagy épp van sok zseni, aki nem ért a hálózatokhoz és a rossz helyről várja a megoldást és hibaként vesz/kezel olyan dolgot, ami nem hiba. 

    Taps is van, remek :D Olyan most generációs érzésem van... Az, hogy veszi vki a fáradtságot és megnézi, mit lehet tenni és nem söpri le a témát azonnal (hidd el, én azt tettem volna és erősen bátorítalak, hogy fordulj a játék-szervert üzemeltetőhöz, aztán  szia), az nálad hülyítés, akkor gratula... 

    Nem vok T-s, mármint melós oldalról, max. ügyfélként vok érintett és nem hazabeszélek. Csupán hagygya*****nyit értem a hálózatok működését és annak rétegeit... Elnézést érte... Ha üzemeltettél vagy építettél valaha hálózatot (nem csak a kábel behúzásából áll ám ez), akkor derengene valami... Szóval öngól, de ha kivi vagy, csupán az vezérelt, hogy rossz olvasni a sok butaságot és haszontalan javallatot (lásd vpn, mint megoldás, ehhhh...), meg ezt az egysíkú gondolkodást, hogy mindig a szolgáltató a *****... (és igen, nem patyolat a német-magyar vegyesvállalat, de a saját munkámból adódóan is a user error és eltévedés jelentősebb a világban...) 

     

    Nálad működik, nálam nem, ismételten köszönöm hogy beírtál ide, ki tudja milyen indittatásból, nagyon sokat segítettél. Például senkinek nem jutott eszébe a játék üzemeltetőt felkeresni, de te ezt is megvilágítottad. Nagyra értékelem a segítő készségedet, és ha még valamit tanácsolsz és még jobban betekintést nyerünk a hálózat rejtelmeibe álltalad, lehet meg is oldódik mindenkinek a problémálja. Ha másképpen nem ki ki maga megjavítja. 

    Ez volt az utolsó reakcióm irányodba, had csodáljalak messziről, és ha lehet had várjam inkább a telekom válaszát, a tied kb. csöppet sem érdekel.

    Egyszerűen nem is értem, mi késztetett erre a cselekedetre. 

    🙏

     

  2. 28 perce, dragontwin19 írta:

    Pislákolok... Amúgy miből gondoljátok, hogy hiba, amit tapasztaltok és azért a szolgáltató a felelős? Mert itt egy oldalra toljátok az áldást, holott ez nem fekete és fehér... Másrészt, ha hiba lenne és javítható, és kardinális (értsd nem 15 ügyfelet érint - elnézést, a drámaian alacsony számosságért, nem akarok vele senkit sem megbántani), akkor már javították volna, hiszen érdek lenne. Kérdés, ha már ennyire tud mindenki mindent: Ismeritek oda-vissza a hálózat komponenseit, a tényleges routing útvonalakat, mellette a gamer kiszolgálók szervereit, hálózati rétegeit? Mert sztem nem... Esetleg ha dobsz egy "traceroute" szöveget, egy komoly hálózatos kinevet, mert az sem mond meg neked mindent, ami kell egy jelenség behatárolásához. Ugyanez a VPN témára, mint potenciális megoldás/megoldási javaslat, de nem ragozom... Ha üzemeltetsz, vagy valaha üzemeltettél hálózatot, akkor tudod mi merre és kb. a jobb hálózatos gamer élmény kulcsa is megvan, főleg, ha toltad klasszikus lan party-ban... Kivi leszek a szolgáltató oldali válaszra, ha lesz, mert az helyre tudna tenni pár gondolatot, kicsit eléggé vakvágány irányokba megy ez a gamerkedés vs. hálózat + felelősség kérdése...     

     

    Ezt soha nem értettem, van egy szolgáltató, van egy ügyfél aki a pénzéért ha úgy gondolja kinyitja a pofáját, és van mindig  egy zseni aki beleszól mindenbe. Köszönjük szépen, felesleges volt. Senkit nem érdekel.

    Ha meg annyira bonyolult, vagy megoldhatatlan, miért hülyítenek hogy kis türelmünket kérik, meg több embert is bevoltak a javításba? Nem érzed hogy itt valami sántit? 15 ügyfél? Ez is jó beszólás volt, tapsvihar

    Cak nem egy álruhás telekomos embert tisztelhetünk személyedben? Elég hazabeszélő a szöveged. Mi más érdek vezérelt volna. 

    Telekom, mi is tovább pislogunk és várjuk a javításokat.

  3. Vajon minek kellene itt történnie hogy komolyan vegyen a telekom szolgáltató nem is tudom hány elégedetlen ügyfelet? Ahogy így olvasgatom ezt a fórumot, teljesen világos hogy kb szarba sem vesznek itt. Kissé gyanús az is hogy valakitől elkerték az mt azonosítót valakitől nem. Látszik hogy tudják mit csinálnak. És persze nagyon erőlködnek a probléma megoldásán.

    Az ügye megvan ha csökken az ügyfélkör, mert ***** a szolgáltatás minősége, nem kell a telekomnak sem annyi alkalmazott, és elkezdődik a leépítés? Nem kellene egy kicsit aktívan kezelni ezt a problémát? 

    Hol vannak a telekom szakértők? Mert innen eltűntek teljesen.

    Nő az elégedetlenek tábora, nem kellene ezt valahogy kezelni? Mondjuk egy javítással?

    Mi történik itt??????

×
×
  • Új...