Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Mónika_

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Mónika_ eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Mónika_

    "Nincs jel" hibaüzenet

    Köszönöm szépen a választ! A "fogaskerekes dolgot" is már többször próbálták, ennek ellenére előjött a probléma. A hibajegyes javaslat jól hangzik, nem tudtam, hogy ez hogy működik. Mi is így laikusként box cserével oldottuk volna már meg a problémát, nem gondoltam volna, hogy ennek elmaradása annak (lehet) az oka, hogy különböző hibajegyekkel eltérő hibaként jegyzik minden egyes bejelentésünket. Köszönöm még egyszer!
  2. Mónika_

    "Nincs jel" hibaüzenet

    Köszönöm szépen a választ! Hagyományos IPTV szolgáltatásunk van. Igen, mindkét tv saját vevőegységgel működik. Emellett egy digitális elosztónk van, ezzel van összekapcsolva a tv készülék, amellyel a gond van. A vevőegységen kék, zöld és piros fény világit folyamatosan. (legutóbbi esetben így volt) Bejelentettük többször is, a kiérkező szakemberek áramtalanítással illetve reseteléssel megoldották a problémát, amely aztán később újra megjelent.
  3. Mónika_

    "Nincs jel" hibaüzenet

    Valaki meg tudná mondani, hogy mi az oka illetve mi a teendő, hogy ha a tv készüléken rendszeresen a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg és nincs adás? Két tv készülékünk van, az egyikkel semmi gond. Ellenben a másikon már rendszeresen megjelenik a fenti hibaüzenet, amely eddig megoldható volt a készülék, a digitális elosztó és a vevőegység áramtalanításával. Ma már miután újraindítjuk a készüléket. az kb. 5 percig működik, majd magától kikapcsol. Miután újra bekapcsolom ismét a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg
×
×
  • Új...