Kedves Lia!
Mondanám,hogy "Köszönöm a választ", de ahhoz érdemben valami olyat vártam volna ami tényleg "kézzel fogható" infót tartalmaz.
Mint láthattad ez a poszt 2022.Június .9-én keltezett. Akkor Judit a telekom részéről írt ide ,valamint privátban is kaptam egy bővebb választ. Amelyben ezt írta : "
Szia!
A hálózat kiépítése folyamatban van. Sajnos egy új hálózat megépítése során rengeteg nehezítő és lassító tényező van, ami befolyásolja az elkészülést. Valamint ezt követően még engedélyekre is várni kell, hogy átadhassuk az új hálózatot. Ez egy hosszabb folyamat. A kiépítés több ütemben történik, és nagyobb területeket egyszerre kapcsolunk a hálózatra. Így sok esetben előfordul, hogy már a fizikális kiépítés megtörtént, de még nincs átadva, és üzembe helyezve. Jelenleg ennyi információt tudunk megosztani Veled, hogy tervezetten év végén kerülhet átadásra az új hálózat. Bízunk megértésedben. ^Judit"
Nos azóta lassan eltelt 3 év és még mindig semmi változás!!!! Nem,hogy optikai hálózat nem elérhető de még nyamvadt KOAX kábel sem!
Tehát ezek után amikor kapok egy linket amit megnyitva és a címemet beírva sem találok semmilyen irformációt fejlesztésről (ráadásul ezt magamtól is megtaláltam az oldalon) nem tudok udvariasan reagálni.A linken annyit mutat,hogy feliratkozhatom értesítésre illetve,mi a jelenleg elérhető sávszélesség. Jópár évben feliratkoztunk az értesítőre amire soha nem jön semmilyen értesítés!
Szóval mivel kb 5-6 éve játszák velünk ezt a "játékot" , sokkal korrektebbnek tartanám,hogy a hitegetés,hülyének nézés helyett kapnék egy konkrét választ.
Akár azt,hogy a Telekomnak nem éri meg ezen a területen hálózat fejlesztést végezni ezért nem is tervezi .
Vagy egy konkrét dátumot amikor végre történik valami. Mert a 2022-es válasszal ellentétben is pontosan tudom,hogy a Telekom egy kapavágást sem,de még egy szög beverést sem tett ezen a területen "hálózatfejlesztés" címén!
Nagyon inkorrektnek tartom,hogy az árak folyamatosan emelkednek,de a szolgáltatás az még mindig a 2000-res évek eleji szinten van Kőbánya ezen részén!
Évek óta az megy,hogy ha az első félévben kédezem a Telekom ügyfélszolgálatát ebben a témában akkor azt mondják "év vége felé várható " ha pedig év vége felé érdeklődöm akkor meg azt,hogy "következő év első fellében várható". MIért kell folyamatosan HAZUDNI ??? Félreértés elkerülés végett nem az alkalmazottakat hibáztatom.Nekik megmondják mit mondjanak / mondhatnak. Ezt jól tudom.
A cég üzletpolitikája gusztustalan ezen a téren......