Kedves Mindenki!
 
	 
 
	Következő problémával fordulnék hozzátok. Két napja nem kapok e-maileket az addig működő t-online-os fiókomba (lukand@t-online.hu). Küldeni tudok, de amikor nekem küld valaki e-mailt, akkor a következő hibaüzenetet küldi. (Quota exceeded mailbox for user is full). Csütörtöki napon a következő üzenetet kaptam a System Administratortól, idemásolom:
 
	Kedves webfelhasználó!
	
	Frissítjük az összes webmail webes ügyfélfiókot, ezért minden aktív fióktulajdonosnak ellenőriznie és bejelentkeznie kell, hogy a frissítés és az áttérés most érvényes legyen. Ez a biztonság és a hatékonyság javítása érdekében történik a legutóbbi spam e-mailek miatt.
	
	Kattintson a (Fiók frissítése) gombra a többi spam e-mail áthelyezéséhez és blokkolásához.
	
	MEGJEGYZÉS: Ha az értesítés kézhezvételétől számított 24 órán belül nem frissíti fiókját, biztonsági okokból fiókját azonnal blokkoljuk.
	 
	
	Copyright © 2023
 
	 
 
	Lehet, hogy ez okozza a problémát? Várom segítségeteket.