Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Magnificat

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Magnificat eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Szerk: úgy néz ki ez sem megoldás, legalábbis megakadt valamikor a másik tévén az adás. Lehet hogy egy óra után, lehet hogy 1,5, de meg volt állva.
  2. Nekem is problémám van a saját hálózaton történő használattal. A mai napon köttettünk netet és tévét, miután több körös egyeztetéssel az ügyfélszolgálattal és technikai ügyfélszolgálattal, megerősítő válaszokat kaptam a kérdéseimre (port nyitás, wireless set top box-ok, használata, stb). Természetesen felhívták a figyelmemet, hogy csak kábeles kapcsolatnál tudják garantálni a set top box-ok működését (feltételeztem azért, mert ahány ház, annyiféle elrendezés és fal van a router és a box között), de én meg biztosítottam őket, hogy a totál nem nagy, 50 nm körüli lakásban olyan tri-band mesh hálózat van kiépítve, hogy tudom garantálni bármelyik zugban a gigabites wireless kapcsolatot maximális térerővel. Ma amikor be lett kötve, SEI800DT boxokkal, direkt wireless kapcsolattal a saját hálózatomra kapcsolódva lett elindítva a tévé, és jónak is tűnt. A szerelő említette hogy wireless kapcsolatnál le szokott állni pár percenként az adás, de amíg itt volt, nem tapasztaltunk ilyet, mondta hogy várhatóan a mesh hálózatunk miatt. Délután viszont elkezdte a leállásokat. Megakad, és ha egy csatornát léptetek előre-hátra, akkor rendbejön, de ez így nagyon élvezhetetlen. Korábban (amikor érdeklődtem a szolgáltatásról) kaptam egy olyan tanácsot is a telekomos tech supporttól, hogy bekötés után oldjam meg majd úgy, hogy a mesh routerbe kábellel dugom be a set top box-ot, és akkor mindenki boldog, a set top box kábelen csatlakozik, a mesh pedig biztosítja a stabil hálózatot. Sajnos úgy néz ki ez se működik, a műsor továbbra is úgy 5-7 percenként megakad, és csak csatornaváltással hajlandó tovább. Ez sajnos nagy csalódás, pedig ez volt pont a szolgáltatóváltás egyik oka. Biztosan nem a hálózat elérhetőségével vagy stabilitásával van a gond, csak telekomos belső szoftveres limitálást tudok elképzelni. Jelenleg úgy tűnik, az egyetlen megoldás, ami működik (legalábbis lassan egy órája nem volt akadás), hogy a set top box-ok a telekomos routerre csatlakoznak wireless módon, nem a saját, jó és stabil hálózatomra. Ez minimálisan elégséges megoldás, de ettől még sajnálatos. Még az jutott az eszembe, hogy esetleg valami portot kellett volna az én routeremben elérhetővé tenni a telekom router és a set top box között, de mára belefáradtam hogy ezzel szórakozzak (kb 4-5 órát lőttem el mesh hálózatok és egy direkt ezért vásárolt wifi extender beüzemelésével). Talán hétvégén még játszok vele az egyik tévén. Ha egy itteni tech supportos ad még ötleteket, akkor kipróbálom.
×
×
  • Új...