Sziasztok!
Elnézést kicsit késő is van és a türelmem is kezd fogyóban lenni.
Megkérdezhetem, hogy én mint egy szolgáltatásért fizető ügyfél, aki jelzi a szolgáltató felé, hogy a szolgáltatásukkal probléma van, annak az ügyfélnek miért kell egy harmadik félnél hibát bejelenteni, mikor elvileg én internetért fizetek. Nem csak bizonyos szolgáltatásokon keresztül "kapható" internetért, hanem tudtommal az egész kivan fizetve. Szóval most ezt nem értem, miért nekem kell trillázni és neteső táncot járni, hogy ugyan kérem, elnézést, de jó lenne tudni mikor lesz legközelebb lehetőségem arra, hogy az internetet a maximális formájában használhatom?
Persze nyílváán költői a kérdés, és nehéz is lenne megválaszolni, hiszen ha csak a Telekomnál van hetek óta probléma és még egy kedves barátommal havonta egyszer egy napot sem tudunk normálisan randalírozni a Zinterneten mert épp... mi is történik pontosan? Sehol egy hivatalos kommunikációt nem látok, csak a fórumok (nem csak ez) ég a témában. Mi a teendő? Mikorra lesz jó?
Én nem fogok senkinek jelezni, csak a szolgáltatónak, mert az ő dolga ezt orvosolni. HA és amennyiben egy dátumot kapnék, hogy június vége 2026-ban, már azzal is előrébb lennék, mint a "foglalkozunk vele" általános mondattal.
A kérdésre a választ szeretném megkapni és nem egy sablon üzenetet.
Köszönöm!