Jó napot kívánok mindenkinek!
Vakler Anna vagyok, igaz jelenleg *****fonos, de szeretném megköszönni Római Istvánnak a felvetést, mert problémája megosztása segített hozzá a sajátom megoldásához.
Otthoni vezetékes *****fonos internetemre bejelentkezve a mai napon (2024.06.23.) én is a fentieket tapasztaltam: nem tudtam fizetni sem a laptopom, sem a telefonomon.
Mivel otthon a telefonnal is a vezetékes internetre csatlakozom WI-Fi-vel, ezért a fenti beszélgetés hatására, azt átgondolva, lecsatlakoztam róla és megosztottam a laptoppal az ugyancsak *****fonos mobilinternetemet. A fizetés azonnal sikerült.
Talán jogos a következtetés, hogy a vezetékes internet központi beállításaival van a problémánk mindkét cég esetében.
Jómagam a Felhasználói szerződésben semmilyen információt nem találtam erre vonatkozóan. Így az okot nem tudom, a feltételezéseim - mivel nem vagyok szakmabeli - pedig nagyon laikusak.
Amennyiben ez pl. állami, biztonsági előírás, vagy bármi is áll a jelenség mögött, javaslom, hogy a felhasználókkal a cégek osszák meg ezt az információt, ne kelljen találgatni, kísérletezni önmagunk rendszereivel, értékes időt pazarolva erre.
Köszönettel üdvözlöm Önöket!
Vakler Anna
mezei felhasználó