Vásároltam több előfizetésem mellé egy "ÚJ" mobiltelefon készüléket amit részletfizetéssel kértem de a kiajánlott összeg helyett magasabb számlát kaptam amit később panaszomra korrigáltak. A készüléket vásárlás után késedelmesen kaptam meg. (Nem tudták a többi szolgáltatást időben bekötni a Telekom hibájából.) Gyanúsan bontott csomagolásban aztán megérkezett a készülék, ami működött 1 hétig majd tönkrement. Bevittem a szervizbe ahol azt mondták hogy maximum 15 napon belül garanciába javítják mert látják a hibát, ami nem az én hibám, mivel fizikai sérülés nincs rajta. (Gyanús volt számomra hogy az átvételi lapon a fogyasztó nevét kivágták, mintha nem az én készülékem lett volna, használt, javított készüléket kaptam volna, ami nem az én nevemen volt.)
Vásárlás dátuma: 2024.05.06
Szervizbe juttatás dátuma:2024.05.23
Kiadási határidő: 2024.06.07
A készülékemről 2024.07. 10 -én sem tudtak mondani semmit. Állítólag elküldték garanciális szervízbe de a szervíz nem komunikál velük.
Így én fizetem a részleteket úgy hogy nincs készülékem, a telekom elopta azt.
Panaszlevélre nem reagálnak, telefonon keresztül bocsánatot kérnek és azt mondják majd értesítenek.
Ti mit tennétek helyemben????????????????????????????????