Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Kovács-Sz.József

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Kovács-Sz.József eredményei

Tudományos főtag

Tudományos főtag (5/13)

  1. Sztori update 2.0. Ma 2 hete hogy sikeresen törölték a budaörsi telekom irodában a rendelésem (amit ugye fent írtak szerint nem is volt lehetséges) , viszont a hűségidő továbbra sem került le a szolgáltatásaimról, annak ellenére hogy a szerződés feltételei nem teljesültek. Minden nap érdeklődtem chaten. Ma azt mondták hogy töröltetik a rendelésem, válaszom: " már SMS-t is kaptam, hogy törölték" , erre válasz: technikai probléma van. Imádom hogy az automazáció a hűségidő meghosszabításában azonnal megy, amikor azt eltávolítani kell, akkor már hetek! Tehát a Telecom megrendelelésre, és annak törlésére sem volt felkészülve technikailag. 🥲 09.16 óta eltelt 22 nap! és elméletileg minden magyarázható azzal hogy "teknikai probléma" , így nyilván a weboldalon lévő 1-3 nap ellégé megtévesztő (amit továbbítok is a felügyeleti szerveknek.) Remélem még az idei évben jelentkezem azzal, hogy lezárták az ügyemet! Telekom szakértőknek: Nem kell elnézést kérni - nem haragszom! Nem kell türelmet/megértést kérni - már rég elfogyott. Üdvözlettel, J.
  2. Szia Lia, én meg arra válaszoltam. Sajnos ezek nem konkrétumok, hanem sablon szöveg: "Folyamataink szabályok alapján valósulnak meg". illetve az hogy "az ügyed kivizsgálásán még dolgoznak illetékes munkatársaink" ez esetben azt jelenti hogy senkit nem is érdekel. Ez nem egy bonyolult ügy, egyszerűen nem kerül feldolgozásra, mert mindenki vár valakire, lényeg hogy ne neki keljen felkapnia az ügyet! De semmi baj, mert Várok türelemmel! Úgy érzem segítséget nem kaptam itt sem, és már bele is fáradtam.
  3. Konkrétumot továbbra se kaptam privátban sem, hogy kire vagy mire várjak. Csak hogy sajnálom. Lassan el is hiszem, ennyien még nem sajnálták a helyzetemet a 35 év alatt. Köszönöm
  4. Fixen együttműködök, de ez eddig nem segített! Bízva a segítségedben, elküldtem az MT-t. Köszönöm. Józsi
  5. Szia Kata, eddigi tájékoztatásaim a hűségidő törléséről: Automatikusan történik, külön manuálisan nem lehet belenyúlni. Az IT-ok csinálják, akik "tudjuk milyenek" - nem én mondtam. Nem tudják hogy ez hogy működik. Sajnos már csak a Vanda van. ( ez tetszett a legjobban) Ez már kicsit túlmutat a kellemetlenségen, azért rendeltem a TV-t mert az otthoni nem működik, és ameddig nem esik le a hűségidő, mozdulni sen tudok. Tudnál mondani valami konkrétumot? Ki csinálja, előrébb lehet-e venni? Csak hogy legyen valami nyoma, ha később valaki ugyanigy járna.
  6. Sztori update. Telefonon és chaten is több ügyintéző is úgy tájékoztatott hogy elállási jogomat, tehát lemondani a rendelést csak akkor lehet, ha NEM VESZEM ÁT a készüléket október 01-én. Bementem a személyes ügyfélszolgálatra, és kiderült hogy bull*****, MÉGIS lehetséges. Törölték, több mint egy hete. Nem kellett külön kijönnie a szállítónak. Ha mást nem is, legalább a bolygónak tettünk egy szívességet. Na most várom hogy levegyék a hűséget a szolgáltatásaimról. Amiről már megint ahány ügyintéző, annyi info. Személyesen valaki azt mondta 1-2 nap, másik 1-2 hét. Telefonos ügyintézők kb olyan szinten vannak mint a Vanda - használhatatlan és csak azért van hogy még egy MT azonosítót se tudjon felismerni. Azt sem tudják megmondani hogy az üzletek rendelkeznek-e külön készlettel, vagy csak online van. Chaten azt mondták hogy Alle-ban van egy bizonyos modell, ami online nem elérhető, ott megvehető, majd a budaörsi személyes ügyfélszolgálaton azt mondták hogy az üzletekben nincs külön TV, csak ha azt már egy ügyfél megrendelte és ott veszi át. MIÉRT MOND MINDENKI MÁST??????? 09.16. óta csak szivattok! Engedjetek már el! Vegyétek LE azonnal a hűséget a szolgáltatásaimról, és köszönöm az 1-3 napos szállítási időt. Értem én az automatizálást, de egy chatgpt-vel többre mennétek, mint a 100 db alkalmatlan chates, telefonos kollégával. A lényeg, 2024-ben ha szeretnétek a Telekommal online rendelni, ügyet intézni, ne tegyétek! "TÁVKÖZLÉSI" cég, több mint 5000 alkalmazottal, max csak személyesen tud érdemleges lenni.
  7. A sztori ott kezdődik hogy 09.16-án rendeltem egy TV-t, kedvesen meg is kaptam hogy 09.19-re ki is szállítják, minden nap telefonon vagy chat-en érdeklődtem a rendelésem felől, mert nem láttam a profilom alatt a rendelést. A válasz az volt, hogy minden rendben. Majd szerdán telefonon egy hölgy tájékoztatott, hogy ez el van akadva, nem biztos hogy másnap kiszállítják, az IT-hoz továbbítja az ügyemet, akik megoldják. Később chaten (még aznap 09.18-án) azt mondták hogy félre tájékoztattak, nyugodtan menjek el szabira, mert érkezni fog. (imádom erre el lőni a napjaimat) Reggel azért megint felmentem a chatre és ott megint azt mondták hogy itt úgyan nem lesz TV. Elállási jogomat nyilván nem gyakorolhatom, mivel azzal az átadás után élhetek. Az ügyintézők, egymásnak ellentétes dolgokat mondanak és igérnek. Hazudnak, hogy hány napja késik, és ezt még flegmán is közlik, úgy hogy még a matek sem megy. A lényeg, hogy ne higyjetek a weboldalon szereplő 1-3 munkanapos szállításnak, mert pont senkit nem érdekel a probléma, főleg nem az IT-t ( egy távközléssel és informatikával foglalkozó cégnél) . Nyilván ettől a fórumtól se várok el semmi megoldást, de ha azt írják válasznak hogy chatelejünk róla, még a meglévő szolgáltatásokat is lemondom, és ahol tudom hirdettem, hogy ez milyen "remek cég" aminek évek óta lelkes előfizetője vagyok. A temuról szerintem előbb megkapom a cuccokat, igaz itt belföldi rendelésről van szó, ezért értem a csúszás okát. Köszönöm?
×
×
  • Új...