Fals információ. Ez inkább rendszer-hiba lesz.
A fentebb említett teszt mellett most az Unicredit webfelületén belépéshez a banktól küldött sms-kódot a gomb lenyomása után 2mp-en belül kaptam meg. Tehát NEM a "helyi partnerszolgaltatónál" van a hiba... Még annyi infó a megoldás-kereséshez, hogy nem EU-országban vagyok, hanem Indonéziában és nem akarom és nem is fogom a magyar Telekom mobilnetjét használni.
Egyébként éppen ezért lenne az a ***** app, hogy megkönnyítse a felhsználók életét, mert pl én is most akarnék számlát rendezni... Külföldön... De majd próbalkozom a webes felülettel, de úgy néz ki, hogy az sms-azonosítás ott sem működik, mert már 13 perce várom az sms-kódot, ami ugye 5 perc után már lejárt... 🤣
Vagy majd befizetem átutalással, már ha sikerül kinyomozni valahogy azt, hogy mennyit kell befizetnem... 🤔