Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Laci64

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Laci64 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Laci64

    Online rendelés

    Csak azt nem értem, hogy a csomag módosítást miért előre küldik az emelt havidíjjal? Nem akkortól kellene amikor teljesítik a megrendelést? Ha egy hónapig csak "elnézést és türelmet" kérnek, és nem küldik a telefont, fizessem a készülék árát is, holott nem tudom használni? Erre valahogy nem kaptam választ!!! A honlapon át kellene írni a 1-3 napos kiszállítást " Majd egyszer"-re!
  2. Laci64

    Online rendelés

    Na álljunk meg egy pillanatra! Már lassan egy hete chates ügyintézővel vagy telefonos ügyfélszolgálattal beszélek. Minden alkalommal informatikai hibára hivatkoznak, ami kissé furcsa, mert ha minden ügyféllel előfordul, már régen történt volna valami, ha pedig csak én vagyok ilyen "szerencsés", más nem, akkor az miféle "egyénre szabott” informatikai hiba??? És semmi előre haladás nincs, csak hibajegyzékek! Illetve van, mert a szerződés módosítása már megtörtént, de készülék sehol! Vagyis papíron már "ketyeg" a magasabb havidíj és a telefon havi részletdíja. Én legyek megértő, de az én szempontomat ki fogja megérteni? Szerencsére megvan az összes beszélgetés, illetve a chaten, így ha végképp elfogy a türelmem avagy megértésem, könnyebben tudok a NMHH-hoz fordulni panasszal. Üdvözlettel
  3. 2024.11.14.-én rendeltem egy telefont 2 év hűségidővel. Jött egy email, amiben leírtak, hogy munkatársaik 1-5 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Hétfőn megérkezett a szerződés módosítása, telefon sehol. Chates érdeklődésére kedden feladják a telefont, szerdán biztos megkapom. Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, sajnos informatikai hiba miatt nincs rögzítve, várjak türelemmel. De! A szerződésben már szerepel a készülék ára, amit még meg sem kaptam!!!!! Egy ekkora cégnél, hogy lehet hetekig, hónapokig informatikai hiba!? Vagy arra megy a dolog, hogy a meghírdetett 14 napos visszamondás lejarjon!?
  4. 2024.11.14.-én rendeltem egy telefont 2 év hűségidővel. Jött egy email, amiben leírtak, hogy munkatársaik 1-5 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Hétfőn megérkezett a szerződés módosítása, telefon sehol. Chates érdeklődésére kedden feladják a telefont, szerdán biztos megkapom. Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, sajnos informatikai hiba miatt nincs rögzítve, várjak türelemmel. De! A szerződésben már szerepel a készülék ára, amit még meg sem kaptam!!!!! Egy ekkora cégnél, hogy lehet hetekig, hónapokig informatikai hiba!? Akkor ott valaki, valamit nagyon rosszul csinál. Vagy arra megy a dolog, hogy a meghírdetett 14 napos visszamondás lejarjon!?
  5. 2024.11.14.-én rendeltem egy telefont 2 év hűségidővel. Jött egy email, amiben leírtak, hogy munkatársaik 1-5 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Hétfőn megérkezett a szerződés módosítása, telefon sehol. Chates érdeklődésére kedden feladják a telefont, szerdán biztos megkapom. Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, sajnos informatikai hiba miatt nincs rögzítve, várjak türelemmel. De! A szerződésben már szerepel a készülék ára, amit még meg sem kaptam!!!!! Egy ekkora cégnél, hogy lehet hetekig, hónapokig informatikai hiba!? Akkor ott valaki, valamit nagyon rosszul csinál. Vagy arra megy a dolog, hogy a meghírdetett 14 napos visszamondás lejarjon!?
×
×
  • Új...