Tisztelt Telekom!
Szeretnék érdeklődni arról, hogy mire számíthatok az adott helyzetben. Történt ugyanis, hogy vásároltunk egy házat 4563, Rohod településen. Ezt követően szerettük volna bekötni az internetet. A környéken a Telekom az egyetlen, aki értelmes szolgáltatást biztosít a környéken, a többi mind ilyen csigalassú ajánlatok, illetve a másik alternatíva, a mobilnet. A Telekom koaxkábeles internetet biztosított az adott címre, amit én meg is rendeltem. Meg is lett kötve a szerződés, a szerelő ki is jött. És ennél a pontnál merült fel az a probléma, hogy a szerelő nem talált valamilyen földalatti csövet (sajnos a hálózati dolgokhoz nem értek), és nem tudta bekötni a szolgáltatást. Majd a szerelő csőkeresést is indítványozott, majd az a csapat is kijött, de ők sem találták meg. Majd tegnap édesapám valószínűleg megtalálta azt a csövet a ház tövében, amire szükség volt. Mindeközben a Telekom oldaláról eltűnt a címem, tehát most ha a címellenőrzőbe beírom az adott címet, a korábbi "Címeden már elérhető a gigabites internet" üzenet helyett a "A címeden nem érhető el az otthoni szolgáltatás" üzenet fogad. Megpróbálom elküldeni a képet, amit édesapám készített a szóbanforgó csőről, hogy megnézze valaki, hogy egyáltalán ez az-e, amire szükség van az internet beszereléséhez. Ezt még a tegnapi nap folyamán jeleztük a Telekom telefonos ügyfélszolgálata felé a 1414-es telefonszámon, miután nagy nehezen sikerült átvergődni magamat a csoda Vandán, és az ügyfélszolgálatos munkatárs azt mondta, hogy egy héten belül jelentkeznek a műszaki kollégák.
A kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben mire számíthatok? Visszakerülhet még a címem a Telekom oldalára, és meg tudom rendelni a szolgáltatást? Nagyon örülnék neki, mert tényleg ez az egyetlen olyan szolgáltatás, amit érdemes rendelni, mert csak ez adott volna 1000 megabites sebességet, más szolgáltatások, melyek elérhetőek a környéken ennek a negyedét sem biztosítanák. Köszönöm előre is a segítséget, és további szép napot kívánok!
Richárd