Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Ricsii2001

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ricsii2001 eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Tisztelt Telekom! A napokban sikeresen bekötötték az otthoni szolgáltatást nálunk is. Az internet gyorsaságával meg vagyok elégedve, az ígérteknek megfelelően biztosítja az 1000 Mbit letöltési sebességet. Azonban egy olyan jelenséggel találkoztam, hogy mikor wifin töltök le nagy fájlokat, vagy fel, a Kaon modem halk, ciripelésre emlékeztető hangot hallat magából. Amint a letöltés vagy a feltöltés végetér, a hang azonnal elcsendesedik, és amint újra elkezdek letölteni, a hang egyből újra hallható. A kérdésem az lenne, hogy ez mennyire rendeltetésszerű? Kábelen nem tudtam elérni az 1000 Mbites sebességet, mert nincs megfelelő átalakítóm a laptopomhoz, és csak 100 Mbittel tudtam kábelen tölteni, és kábelen keresztül nem hallható ez a ciripelő hang sem a le, sem pedig a feltöltés esetében. A hang a készülék felső részében hallható. Van ezzel kapcsolatban teendőm? Richárd
  2. Tisztelt Telekom! Szeretnék érdeklődni arról, hogy mire számíthatok az adott helyzetben. Történt ugyanis, hogy vásároltunk egy házat 4563, Rohod településen. Ezt követően szerettük volna bekötni az internetet. A környéken a Telekom az egyetlen, aki értelmes szolgáltatást biztosít a környéken, a többi mind ilyen csigalassú ajánlatok, illetve a másik alternatíva, a mobilnet. A Telekom koaxkábeles internetet biztosított az adott címre, amit én meg is rendeltem. Meg is lett kötve a szerződés, a szerelő ki is jött. És ennél a pontnál merült fel az a probléma, hogy a szerelő nem talált valamilyen földalatti csövet (sajnos a hálózati dolgokhoz nem értek), és nem tudta bekötni a szolgáltatást. Majd a szerelő csőkeresést is indítványozott, majd az a csapat is kijött, de ők sem találták meg. Majd tegnap édesapám valószínűleg megtalálta azt a csövet a ház tövében, amire szükség volt. Mindeközben a Telekom oldaláról eltűnt a címem, tehát most ha a címellenőrzőbe beírom az adott címet, a korábbi "Címeden már elérhető a gigabites internet" üzenet helyett a "A címeden nem érhető el az otthoni szolgáltatás" üzenet fogad. Megpróbálom elküldeni a képet, amit édesapám készített a szóbanforgó csőről, hogy megnézze valaki, hogy egyáltalán ez az-e, amire szükség van az internet beszereléséhez. Ezt még a tegnapi nap folyamán jeleztük a Telekom telefonos ügyfélszolgálata felé a 1414-es telefonszámon, miután nagy nehezen sikerült átvergődni magamat a csoda Vandán, és az ügyfélszolgálatos munkatárs azt mondta, hogy egy héten belül jelentkeznek a műszaki kollégák. A kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben mire számíthatok? Visszakerülhet még a címem a Telekom oldalára, és meg tudom rendelni a szolgáltatást? Nagyon örülnék neki, mert tényleg ez az egyetlen olyan szolgáltatás, amit érdemes rendelni, mert csak ez adott volna 1000 megabites sebességet, más szolgáltatások, melyek elérhetőek a környéken ennek a negyedét sem biztosítanák. Köszönöm előre is a segítséget, és további szép napot kívánok! Richárd
×
×
  • Új...