Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Dénes77

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dénes77 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Dénes77

    Tradingview riasztások nem működnek

    Sziasztok! Nos mivel még nem volt lehetőségem kipróbálni más szolgáltatónál a tradingview alert kezelést, így alternatív megoldásként a gépemre VPN-t telepítettem és ezen keresztül teszteltem. Több alkalommal, ezekből az országokból „jelentkeztem” be: Hollandia, Japán, USA Az eredmény: Tökéletesen, hiba nélkül működött(működik) a riasztáskezelő, a nap bármely időszakában lehetett új riasztást felvenni, módosítani vagy törölni minden probléma nélkül. Közben a tradingview csapatával tovább leveleztem, és végül a korábbi állításukat ismét megerősítették, hogy a hiba nem náluk, hanem az internetszolgáltatónál van: „ We have conducted a thorough investigation and have determined that unfortunately some ISPs in Europe have begun to experience difficulties connecting to our alert servers. There are no bugs or blockages on TradingView's website, and since the problem isn't coming from us, there's nothing we can do about it except recommend switching provider, using a VPN, or contacting your current provider. Thank you for your understanding. ” https://pricealerts.tradingview.com/ Továbbra is szeretném kérni a Telekomos szakemberek segítségét ezen probléma megszüntetésében. Köszönöm.
  2. Sziasztok! Körülbelül 2025 január közepe óta nem tudom használni a tradingview riasztásokat. Az elmúlt év során semmi probléma nem volt vele, az otthoni hálózatomban sem történt semmilyen változás. A probléma: Reggel néhány percig / óráig működik, utána vagy szürkén jelenik meg a beállított riasztás és nem aktív, vagy meg sem jelenik. Majd teljesen véletlenszerűen a nap folyamán ismét lehet használni néhány percig, majd órákon át vagy a nap hátralévő részében már egyáltalán nem. Az „ alerts / log ” részben sem látszik semmi, a riasztáskezelő nem tölt be. Amivel teszteltem a riasztások beállítását (Wi-Fi / 4g): Linuxot operációs rendszer, Brave, Chrome és Firefox böngészővel, de nem működik megfelelően (Wi-Fi) Ipadre, mobiltelefonra telepített alkalmazásban sem működik (Wi-Fi / 4g) A https://pricealerts.tradingview.com/ oldal sem töltődik be sokszor, mobiltelefonon Wi-Fi / 4g hálózattal is tesztelve. A https://status.tradingview.com/ nem mutat a jelen pillanatban semmilyen hibát. Felvettem a kapcsolatos a tradingview csapatával, és hosszas levelezést követően megállapították, hogy nem náluk van a probléma. Az utolsó üzentet tőlük: Please try connecting to a different internet service provider and/or use a VPN service and see if you can load alerts. If you can, please contact your current provider and send them the results of the following trace: Open a console (press the Window + R keys, type cmd and click ok). In the next window, please run the tracert pricealerts.tradingview.com > C:/tracert.txt and hit Enter. During this step, VPN has to be disabled. Sajnos jelenleg nincs lehetőségem más szolgáltatónál kipróbálni, hogy ott is tapasztalható e ez a hiba. Kérném egy illetékes szakembert, hogy segítsen ezen hiba felülvizsgálatában és a megoldás megtalálásában. Köszönöm.
×
×
  • Új...