Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, amire egyelőre nem kaptam megfelelő megoldást a Telekom ügyfélszolgálatától, és szeretném tudni, hogy mások is találkoztak-e hasonlóval.
A helyzet:
Saját mesh-hálózatot használok, ezért szeretném, ha a Telekom által biztosított modem Bridge módba lenne állítva. A célom az, hogy az internetkapcsolat teljes egészében a saját routeremen menjen keresztül, majd onnan tovább az IPTV-hez Etherneten keresztül.
Mit kértem a Telekomtól?
Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretném Bridge módba állítani a modemet, hogy az ne végezzen NAT-olást, hanem minden forgalmat a saját routerem kezelhessen.
Mit tettek helyette?
Egyszerűen kikapcsolták a WiFi-t a modememen, de semmi más nem változott. Az IPTV nem működik, mert a modem továbbra is routerként üzemel, és így nem tudom megfelelően használni a saját hálózati beállításaimmal.
A kérdésem:
Ez tényleg így működik a Telekomnál? Nem lehetséges, hogy egyszerűen kérvényezhessem a Bridge mód aktiválását? Miért nincs erre egyértelműbb ügyfélszolgálati eljárás?
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem, ossza meg!
Előre is köszönöm!
Daniel