Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

LCK_Laci

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

LCK_Laci eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Kedves Oszkár! Kedves Lia! Kedves Kata! És minden kedves Telekom szakértő! Vandát nem akarom sem trükkel, sem trükk nélkül megkerülni! A műszaki csoporttal szeretnék, illetve kellene beszélnem! Vandával eddig már nagyon sokat beszélgettem, és mindig nagyon-nagyon igyekeztem végighallgatni, nem a szavába vágni, és rövid, de konkrét válaszokat (igen, nem, internet, otthoni szolgáltatás stb.) adni neki, amiket rendszerint meg is értett. De Vanda sajnos mindig rossz irányba kanyarodott el a kérdezgetés során. Nem adott lehetőséget arra, hogy elmondjam neki, "natolt IP címet" kaptunk, és egy "dinamikus publikus IP cím"-re lenne szükségünk. Az átállás (adsl -> optikai kábel) előtt dinamikus publikus IP címünk volt, ami lehetőséget biztosított a távoli hozzáférésre az otthoni készülékekhez. Lia - Telekom szakértő azt írta nekem: ha natolt IP címet kaptál, kérjük, hogy hívd a 1414-es ügyfélszolgálati számunkat, és kérd a műszaki csoportot, akik segítenek Neked. ^Lia A kérdésem továbbra is az: HOGYAN LEHET A 144-es ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMON A MŰSZAKI CSOPORTOT TELEFONON KÉRNI, ILLETVE ELÉRNI???? A Vandával történt beszélgetések során ez nekem több mit tíz telefonhívás alkalmával nem sikerült! Vanda rendszerint önfejűen csinált egy "vonalvizsgálatot", majd közölte, hogy nem észlelt hibát, és elköszönt, majd lerakta a telefont. HOGYAN LEHET VANDÁNÁL A 144-es ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMON ELÉRNI, HOGY EGY NEM VIRTUÁLIS azaz IGAZI EMBERREL LEHESSEN BESZÉLNI??? A segítséget előre is köszönöm!! Üdvözlettel, Laci
  2. Kedves Lia! Kedves Kata! Kedves bármelyik Telekom szakértő! HELP !!! SEGÍTSÉG !!! Vanda néni nagyon makacs, állandóan ugyanazokat a nem idevaló kérdéseket teszi föl, és a végén állandóan bevzsgálja a vonalat, majd közli, hogy nem talált hibát! Milyen trükkel lehet Vanda néninél elérni, hogy tudjak beszélni a műszaki csoporttal???????? A segítséget előre is köszönöm!!! Laci
  3. Köszönöm uzman! Telitalálat!!!!!.....
  4. Kedves Kata! Legyen igazad!!! 😉
  5. Kedves Lia! Nagyon szépen köszönöm a mindenre kiterjedő és kompetens választ. Értem és megértem a "garancia, javítás, ellenőrzés vállalására" vonatkozó érvelést. Mindazonáltal nagy fantáziát látnék abban, ha az ügyfél a szolgáltatás igénybevételéhez lehetőséget kapna arra, hogy kipróbáljon és egy sikeres próba után egy európai csúcstechnológiás készüléket használjon, ami esetlegesen az adott célra a piacon elérhető legjobb és a legtöbb szolgáltatást nyújtó készülék lehet. Az ADSL csatlakozásnál már bizonyított az AVM berlini (német) gyártó cég, hogy a "FRITZ!Box" termékük minden más márkát és modellt felülszárnyalva, stabilan és megbízhatóan "luxus" szolgáltatást nyújtott. Ennek okán a kívánság és a remény nem múlik, hogy a jövőben lesz pozitív változás, ami az ügyfeleknek szélesebb körű lehetőséget biztosít saját router használatára, különös tekintettel arra, hogy vannak országok illetve ottani szolgáltatók, ahol ennek nincs akadálya, hogy csak Németországot és a Német (Deutsche) Telekomot említsem! A másik témában pedig haladéktalanul megfogadom a tanácsot, a biztonság kedvéért, illetve a tévedés kizárása érdekében még egyszer legjobb tudásomnak megfelelően meg próbálom megállapítani, hogy tényleg natolt IP címet kaptunk-e (eddig nagyon úgy néz ki), és utána hívni fogom a 1414-es ügyfélszolgálati számot. Üdvözlettel, Laci
  6. Szia @uzman ! Köszönöm szépen a választ! Ez már egy kedvező megoldásnak ígérkezik. De továbbra is nem hagy nyugodni a kérdés, hogy ha a Fritz-be be lehet csatlakoztatni az optikai kábelt, a "központ"és a Fritz-modem GPON összeköttetéssel látja egymást , akkor miért nem lehet kiiktatni a Sagem-et, hogy berakhassam a "spájz" polcára pihenni? Két kütyü arra a feladatra, amit egy is meg tudna oldani... Van rá esély, hogy itt, ezen a fórumon a Telekom részéről is lehet választ kapni? További kérdés, hogyan lehet egy publikus ip címet kapni az optikai internetes csatlakozáshoz? Az ADSL-nél (dinamikusan változó, de) publikus ip címet kapott a modem, így a távolból is elérhető volt a háztartáson belüli hálózat. Köszönet!!! Laci
  7. A közelmúltban megtörtént a váltás ADSL-ről optikai kábeles internet csatlakozásra. A Sagemcom Fast 5670v2 be is hozta rendesen az internetet, működik. A kérdésem a következő: az átállás előtt éveken keresztül egy FRITZ!Box 7590 látta el a feladatot a rézdrót végén, ragyogóan kezelte/biztosította az ADSL-es intenethozzáférést, jónéhány plusz kényelmi szolgátatással együtt. (DydDNS, Port-továbbítás, stb.) Az új fekete Sagemcom Fast 5670v2 készülék sajnos a kényelmi szolgáltatásokra alkalmatlannak tűnik. A FRITZ!Box 7590 helyett rajtra készen áll egy FRITZ'Box 5990 Fiber modem+router, a megfelelő "GPON" SFP FIBER modullal. Az optikai kábelt ebbe beleillesztve, és a felhasználónév és a jelszó beírása után a modem+router megtalálta a kapcsolatot a központ felé, a grafikus ábrázoláson egy gyönyörű zöld csík mutatta ezt. De valami azonosító kód(?) hiányozhatott, mert a központ nem engedte tovább a FRITZ!Box 5590 modemet, hogy az internetre is rácsatlakhasson. Tud valaki segíteni, hogyan lehet a Sagemcom Fast 5670v2 nélül(!) bejutni az internetre egy saját modem+routerrel???? Köszönet! Laci
×
×
  • Új...