Kedves Oszkár! Kedves Lia! Kedves Kata! És minden kedves Telekom szakértő!
Vandát nem akarom sem trükkel, sem trükk nélkül megkerülni! A műszaki csoporttal szeretnék, illetve kellene beszélnem!
Vandával eddig már nagyon sokat beszélgettem, és mindig nagyon-nagyon igyekeztem végighallgatni, nem a szavába vágni, és rövid, de konkrét válaszokat (igen, nem, internet, otthoni szolgáltatás stb.) adni neki, amiket rendszerint meg is értett. De Vanda sajnos mindig rossz irányba kanyarodott el a kérdezgetés során. Nem adott lehetőséget arra, hogy elmondjam neki, "natolt IP címet" kaptunk, és egy "dinamikus publikus IP cím"-re lenne szükségünk. Az átállás (adsl -> optikai kábel) előtt dinamikus publikus IP címünk volt, ami lehetőséget biztosított a távoli hozzáférésre az otthoni készülékekhez.
Lia - Telekom szakértő azt írta nekem:
ha natolt IP címet kaptál, kérjük, hogy hívd a 1414-es ügyfélszolgálati számunkat, és kérd a műszaki csoportot, akik segítenek Neked. ^Lia
A kérdésem továbbra is az:
HOGYAN LEHET A 144-es ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMON A MŰSZAKI CSOPORTOT TELEFONON KÉRNI, ILLETVE ELÉRNI????
A Vandával történt beszélgetések során ez nekem több mit tíz telefonhívás alkalmával nem sikerült! Vanda rendszerint önfejűen csinált egy "vonalvizsgálatot", majd közölte, hogy nem észlelt hibát, és elköszönt, majd lerakta a telefont.
HOGYAN LEHET VANDÁNÁL A 144-es ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMON ELÉRNI, HOGY EGY NEM VIRTUÁLIS azaz IGAZI EMBERREL LEHESSEN BESZÉLNI???
A segítséget előre is köszönöm!!
Üdvözlettel,
Laci