Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

István1996

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

István1996 eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Igen ez szoftveres hiba mert 4 ember is panaszkodott az ismeretségemben ugyan erre a hibára. A baj hogy mivel ez ritka telefon nem jelentkezik azonnal mert aki ezt a kategóriát veszi az nem nagyon használja a bluetoothot benne ez által nem is látjuk azonnal globálisan ezt a problémát. Kérem én is önöket hogy ezt jelezzék kicsit feljebbi pozícióban lévőknek hogy ezt miahamarbb ki lehessen javítani mert nagyon szeretem ezt a készüléket. Köszönöm.
  2. A probléma az hogy a Telekomos kolléga is azt mondta hogy ezzel a szervíz nem fog semmit sem tenni mert valószínűleg a szoftver a problémás. Illetve a mások bajom az hogy fél évig fog oda vissza utazni a telefon és nem fog vele történni semmi sem. Az az én gondolatom hogy hiába küldözgetem vissza nem fogják cserélni sem illetve nem fog vele történni semmi. Ugyan ezt végig csináltam már egy iPhone-al is.
  3. Volt már szervizben amint azt fentebb írtam is és nem csináltak vele semmit sem. Azt írták a munkalapra hogy a műszeres vizsgálat nem mutatott ki rendellenességet ami nekem azt jelenti hogy csináltak egy resetet rajta és ki sem próbálták. Körülbelül 20 fülhallgatóval kipróbáltam és mindegyikkel ezt csinálja a telefon. Az a bajom a szervizzel hogy csak ezért nem szeretnék Budapestre fel menni mert én Szegedi vagyok. Illetve hiába viszem fel, nem fognak jobban foglalkozni vele mint ha a Telekomon keresztül küldeném fel a készüléket. Nagyon sajnálnám ezt a telefont mert iszonyatosan szeretem. De már azon is gondolkodtam hogy ripityára töröm és biztosítással kicseréltetem mert a központi szervizben semmit nem akarnak megcsinálni. Korábban volt egy iPhoneom ami alaplapi hibás volt. Volt fent ugyan ebben a szervizben és nem csináltak vele semmit mondván hogy hibátlanul működik. Nagyon sajnálnám ezt a T Phone-t mert ez egy nagyon jó készülék és nem szeretném lecserélni. Ehhez szeretném tényleg az önök segítségét kérni. Valamit tegyünk ennek érdekében hogy talpra álljon.
  4. Szép estét kívánok! Nos elküldtem a készüléket szervízbe de sajnos ugyan úgy produkálja a hibát, nem csináltak vele semmit. Esetleg ezt a hibát valami szoftverfejlesztőnek nem tudják önök jelezni aki ennek a készüléknek a szoftverével foglalkozik?
  5. De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
  6. Rendben, megpróbálom.
  7. Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
  8. Tisztelt Telekom! A mai napon a készülékem felrakta a 15-s androidot aminek következtében nem lehet használni bluetoothos fülhallgatóval. Bármilyen bluetoothos audio eszközt csatlakoztatok rá nem tudja lejátszani a videókat. Amint le csatlakoztatom az audio eszközt már megy is a video de ahogy újra csatlakoztatom és hangot kell rajta lejátszania a készüléknek megáll a video. Csináltam már gyári resetet és próbáltam több audio eszközzel is de ugyan az a probléma fennáll. Ez egy Tphone 2 Pro készülék. Kérem segítsenek ennek a megoldásában mert ezt leszámítva nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve.
×
×
  • Új...