Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

AnitaV

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

AnitaV eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Tisztelt Telekom! A mai napon a következő problémával szembesültem: rendeltem új előfizetés keretén belül internet-telepítést, ehhez pedig egy új tv készüléket is, amely eleve karácsonyi akcióban szerepelt, de új előfizetőként, hűségidővel még olcsóbban hozzájuthattam. A számlán, a megrendelésben mindenhol a telepítési cím szerepel, a szállítás címe azonban automatikusan az állandó lakcím. Megrendelés során ez nem módosítható, amit nem tudok értelmezni, hiszen nem egyértelmű, hogy ha a telepítési cím és az állandó lakcím különbözik, akkor mégis hova kell szállítani a készüléket. Esetemben a telepítési helyre kellett volna. A mai napon érkezett a GLS értesítése, hogy az állandó lakcímemre szállítják a készüléket - ebben csak az volt a bökkenő, hogy én onnan 50 km-re, a telepítési helyen tartózkodtam. chaten egyeztettem erről az ügyfélszolgálattal, ahol jeleztem a szállítási cím megadhatóságának hiányát. A következő alternatívákat kaptam: - szóljak a GLS-nek, hogy nem veszem át, majd ha visszaérkezett a Telekom raktárába, rendeljem meg újra. Ezzel kapcsolatban az az aggályom, hogy így teljesen elesek a kezdeti kedvezménytől. Továbbá nincs rá garancia, hogy házhoz szállításnál ez nem történik meg újra. - kérjem legközelebb postai átvétellel Ez az opció nem ideális azoknak, akiknek nincs autójuk (pl. én), és egy 45”-ös tv-t rendeltek. Tehát summa summarum: szeretném visszajelezni, hogy az online rendelési felület nem számol azzal a lehetőséggel, hogy egy ügyfél albérletben lakik, esetleg épp költözik (az állandó lakcím és a tartózkodási hely nem véletlenül két külön tétel a lakcímkártyán is), és a postai / személyes átvétel számára nem megoldható. Már az is hatalmas segítség lenne, ha családtagok átvehetnék (meghatalmazással, maguk igazolásával) a rendelést - ha ez opció lett volna, most nem írtam volna ide egy kisregényt. Mert bár az is kényelmetlen megoldás lenne, de legalább valamiféle megoldás, nem teljes kilátástalanság. Az ügyfélszolgálat előtt le a kalappal, mert jól kezelik az ilyen reklamációkat, és minden bizonnyal nekik sem könnyű, hogy nem igazán tudnak valid megoldást ajánlani. Üdvözlettel: Anita
×
×
  • Új...