Hálás vagyok a jó ötletekért, néhány dologban azért okosodtam. Leírom, ne csodálkozzon senki, ha majd vele esik meg.Az első, nem nézhetem meg a régebbi számláimat. Ezt az ügyintéző hölgyek erősítették meg. Büntiben vagyok, mi az hogy két hónappal ezelőtti számlát akarok nézni!Megőriztem minden levelet a Telekomtól, most újra átnéztem őket. Tanulság: nem kapunk elektronikus számlát! Egy tájékoztató jön, mennyit kell fizetni, és mi a határidő. Kedvesen ajánlják persze, ha tényleg érdekel a számla, menjek ide-oda, és keressem meg. Nekem erről más elképzeléseim voltak, mikor áttértem rá. De sajna a segítő ügyintézők sem tudják az igazat. Még két nappal ezelőtt is, valami kis fülre kattintást mondtak (a számlaszám alatt), és akkor a látom a számlát. Jelentem, nincsenek kis fülek!Persze hogy felhívtam a behajtási osztályt, mennyi az annyi? Mondtak kb 6 és fél ezret. Csodálkoztam, kérdem a négy nappal ezelőtt átutalt 13 000 megérkezett? Na nem! Egy hölgy meggyőzött róla, biztos én írtam el a számlaszámot. A bankban kiröhögtek. Amikor a gombot megnyomta a pénztáros, a pénz azonnal a Telekom száláján volt. Már csak egy út a márkaboltba, ahol megmondták nincs az összeg. De vigasztaltak, azért nincs, mert még nem "könyvelték". Bután nézhettem, mert részletezték. A befizetett összeg akkor számít, ha "könyvelték". Kezdem tisztelni ezt a "könyvelés" nevű dolgot. Sok múlhat rajta. Nálam például az, ha már "könyvelték" volna, akkor túlfizetésem van, működne a telefonom. Nem "könyvelték", így adósságom van, a behajtási osztály addig nem engedi visszakapcsolni.De nem baj, hiszen panaszom elintézésére már csak 27 napot kell várni, már ha igaz a 30 napos ügyintézési határidő.Lehet én vagyok kicsit gonosz, de legbelül mintha kicsit örülnék, hogy már csak két hónap van hátra a hűségidőből.Addig elleszek a nulla forintos havi számlákkal. Valamiért nagy bolt lehet, ha ez a cégnek jó.