Andabanda

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Andabanda a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Tisztelt Telekom. Egy éve próbálok sikertelenül belépni az online ügyintézés végett a webes felületre. Az előfizetés a férjem nevén van,a belépéshez a jelszót természetesen már ezer éve elfelejtette. Munkája révén félévente jön csak haza,ezért minden ügyes bajos dologgal nekem kell foglalkoznom. Amikor belépek és megadom az azonosítót,majd rákattintok az új jelszó igénylésre,azt a szöveget kapom,hogy ezen a felületen ez nem lehetséges,hívjam a 1412. MEgtörtént . NEm egyszer .nem kétszer. Az ottani ügyintézők kedvesek ,bájosak,de semmivel nem jutottunk előbbre. Azt szeretném megtudni,hogy mit kéne tennem,hogy új jelszót kaphassak? A kezdetektől előfizetők vagyunk,és mostmár ,hogy van net is ,gondoltam ,könnyebben lehet elintézni,ha gond van. Nagyon szeretnék új jelszót,( a telefonos ügyfélszintű jelszó megint kilőve,mert aa drágám arra sem emlékszik),mert közben hűségidőt hosszabbítottunk,set topboxot cseréltünk,és nem tudok feljutni az oldalra,hogy nyomon kövessem,mi történik. Kérem ,segítsenek. Előre is köszönöm: Számné Andi