Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag5356

Új tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag5356 posztolt

  1. Ekkor: 2015. 12. 22., anonymus írta:

    Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs :) 

    Íy van ahogy írod.A szolgáltatás védelmébe van ez bevezetve itt is és az összes szolgálltatónál.Ez természetes.

  2. Ekkor: 2015. 12. 22., pante írta:

    Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk!

    Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki!

    Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb.

    Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés!

    Hadd jöjjön az a szerelő...bár az azon kívül hogy maga kéri telefonon a frissítést mást nem tud csinálni....aktiválni kel 14 napon túli tétlenség esetén...

  3. Ekkor: 2015. december 22., Attila70 írta:

    Én többször teszteltem, nekem 15-20 perc után simán idült mindig. A lényeg annyi volt, hogy az 1-es programhelyen hagytam bekapcsolva. (nem kapcsolgatva közben) Volt, hogy 3 hónapig ki volt kapcsolva akkor is simán visszajött. 

    Elseje és tizedike között legyen áram alatt bekapcsolva max 1 órát

    Ha ezt havonta el kell játszani akkor ott más probléma van. 

     

    Biztonsági okokból 14 nap tétlenség után a box letilt.Ezután már csak ujraaktiválás után fog működni...az meg tök mindegy hogy 1 es vagy 21 es programhelyen vagy sőt ha csak készenlétbe van a box akkor is végbemegy....

  4. Ekkor: 2015. 12. 26., mano2015 írta:

    Üdv!

    Vannak szolgáltatok akik a HD csatornákhoz  "HD ready" azaz 720-as felbontású beltérit biztosítanak így adva el HD csatornákat. Érdeklődöm, hogy  a HD-s beltéri egységek milyen felbontást tudnak: 1080 vagy 720?

    Milyen típusú beltérit biztosít a T-Home?

    Sajnos az oldalukon sehol nem találok erre vonatkozó adatot.

    köszi a válaszokat.

    Természetesen a HD csatornák 1080i felbontásba mennek és minden beltéri tudja ezeket kivéve a nem hd képes, csak scart bemenettel rendelkező intek beltéri egységek(ha még adnak egyáltalán ilyeneket...).A scart kimeneten 520p felbontás a maximum.Ha netalántán nem hd képes beltérid van az kicserélik hd képes 1080i felbontásu beltérikre.Ezek is csak akkor adják le ha HDMI csatlakoztatást alkalmazol, és a beltérit 1080i felbontásra állítod be, és a tvd is tudja ezt a felbontást.

×
×
  • Új...