Sziszak

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Sziszak a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Helló! Köszönöm a tanácsot! Hívni fogom az ügyfélszolgálatot , remélem tudnak segíteni!
  2. Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban hogy, ha 2 bankkártya van regisztrálva akkor hol tudnám törölni a régi lejárt kártyát? Jelenleg fizetéskor 2 kártya közül kellene választanom, de az egyik már nem aktiv. Bankkártyák kezelése menüpontban pedig csak egy kártya látszik:
  3. Sziasztok! Én segítséget szeretnék kérni a Telekom Gyorsfizetés használatában. Mindig a Telekom weboldaláról fizetem be a számláimat, így már korábban regisztráltam bankkártyát a fizetés megkönnyítéséhez. Nem rég bankkártyát cseréltem, így fizetés alkalmával már az új kártyát regisztrálva fizettem. Minden rendben működik, de törölni szeretném az első kártyát ami nem aktív de nem tudok belépni a Telekom Gyorsfizetés oldalán. Ha szeretnék jelszó emlékeztetőt kérni akkor meg a biztonsági ellenőrzésnél nem jeleníti meg a képet amiről a szöveget be kellene írni. Már frissítettem a Flash Player-t is hátha az elavult,de nem segített. Próbáltam Mozzila Firefox és Google Chrome böngészővel is. Így néz ki az oldal képernyőmentése:
  4. Én is készítettem összevont fiókot. Az sem működik. Érdekes android mobil tkom app használatával viszont elérhető!
  5. BUÉK 2016 Az új sem hozta el a webes ügyintézés lehetőségét. Nem hogy javult,inkább romlott a helyzet. Korábban a tmobile elérhetőség számlaügyintézés működött, most már az is működésképtelen a Tkom oldallal együtt.