Maris

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Maris a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ez biztosan nehéz kérdés volt!!!!!
  2. Már sokszor éreztem egyoldalúnak a szerződésüket! Karácsonykor rendeltem Neten egy tv-t. Egy hétre rá felhívtam őket,hogy minden rendeben van-e a tv.vel. Persze,hogy nem volt,de ha már telefonálok rendeljek új otthoni csomagot a Tv- miatt.Kiderült,hogy bár egy féle tv-szolgáltatást használok 2 fizetek /ennél a cégnél már meg sem lepődök/Jó vállaltam megint/Én *****/ 2 év hűséget .A mai nap 20016,01,18-án felhívtam őket,hogy mi van a megrendelt Tv-vel.Válasz: Ja még semmi amíg a/több mint egy éve nem használt szolgáltatást/nem törlik le rólam!! Ma szépen megköszöntem és vissza mondtam a tv-t,persze a rá vállat 2 év hűség maradt.Ilyen bandával még nem találkoztam!!Persze ha Én 2 napot kések a befizetéssel egyből rátesznek 800ft.!!Hol az igazság?????Ez egy vevő központú cég???Most a fogyasztóvédelmi felügyelethez fogok fordulni!!!