Bazsu

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bazsu a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. 2016 jan elseje, hajnal. Tv bekapcs menni bbc entertainment csatornára. Setétség. berendezés ellenőrzés, tesztelés. minden jól műkszik. 1214 hívása, kérdés mér nincs BBC entertainment????!!! Válasz bla,bla, ... és hogy A Telekom értesített bennünk halandókat hogy jan 5. én BBC E megszünik merhogy csatorna átrendezés céljából ténykedése van a Telekomnak Düh kitörés nálam, mondok magamnak "dehát még január elseje van" vagy mi? Düh roham, levélírás Mtelekom Ügyfélszolgálatnak anyázás amiatt hogy az értesítésben január ötödike van megjelölve mint megszüntetési határnap, akkor elsején én még nézhetném a műsort nem!???? Merhogy ha fizetni pontosan kell nekem akkor átrendezni, megszüntetni is pontosan kell Telekomnak, ugyi? Erre az Ügyfelek szolgáitól válasz érkezett, amiben megismertették velem a csatorna kiosztás jogszabályi hátterét és biztosítottak arról hogy a Telekom a maga részéről a a szabályokat kínos pontosággal betartja. Mivel az IQm nem sokkal van zéró alatt, a harmadik olvasás után kezdtem megérteni mit akartak közölni velem. Időközben a BBC honlapját olvasva megtudtam a szolgáltatás megszünésének okát. Tehát ha a sok hablaty helyett a 1412, és a levelező osztály aztat mongya és aztat írja hogy "Kedves Ügyfelünk a BBCnek elege lett. Ezért az álnok Britteken töccse ki a dühit kérem. Mivel még kérdezésből kifolyólag nem volt ténykedésem a fenti bla-bla során imhol a kérdezés, kérdezés: mér nem lehet értelmes rövid, őszinte választ kapni? sem a 1412 munkatársaitól ,sem peniglen az Ügyfélszolgálati Igazgatóságtól?