Carlo

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Carlo a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Igen, én is ezt mondtam. Szabályos, csak éppen etikátlan. Mert amikor megrendelem a szolgáltatást, akkor senki nem méri fel az igényeimet, igazából nem érdekli őket, hogy miért is fizetek elő, mi érdekel. És szó sincs arról, hogy a fogyasztói igényeknek megfelelően alakítanák a változásokat. Egyszerűen közlik, hogy ez van, és kész. Ha nem tetszik, kívül tágasabb. Nem érzem azt, hogy a szolgáltató értem, vevőért lenne. Persze, valószínűleg máshol sem jobb. Ettől függetlenül szomorú, hogy nem érzem a megbecsülést, hogy figyelnének az igényeimre, hogy megkérdeznének a tervezett változtatásokról.
  2. T. Ügyfélszolgálat! Miért nem jelezték nekem előre, amikor nem rég meghosszabbítottam a televíziós családi csomagomat, hogy elképzelhető, hogy az Eurosport 2-t kiveszik a csatornakiosztásból? Lehet, hogy a szabályoknak mindenben megfeleltek, csak én mint régóta hűséges ügyfelük teljesen becsapva érzem magamat. Nekem a sportcsatornák közvetve a munkámhoz kellenek, erre most kettővel kevesebb lesz belőlük, hiszen a Sport klub már nem sugároz élő eseményt (tudom, erről nem a T tehet). Eddig azért választottam a T-t, mert még a ***** Sportok nélkül is több sportcsatornát kínáltak olcsóbban, mint a többi szolgáltató. Ezen lépésük után azonban ez már nincs így. Teljesen etikátlannak tartom, hogy erről nem tájékozattak időben, hogy mérlegelhessem a lehetőségeket. Így a számomra legfontosabb szolgáltatások körét csökkentették, vagyis a számomra legfontosabb szolgáltatásból kevesebbet kapok ugyanazért a pénzért. Az első adandó alkalommal szolgáltatót fogok váltani!