István90

Új tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit István90 posztolt


  1. Rendben, akkor intézem tovább egyedül. A Telekom írásbeli válaszára is várok. Majd meglátom. Mindenesetre több segítséget vártam ettől a fórumtól,  csalódtam, hogy telekomos munkatársak nem írtak és nagyot csalódtam a hűvös és ellenséges fogadtatásban is. >:(


  2. 1 perce, anonymus írta:

    Veheted T hivatalos állás pontjának, csak a T által adott eszközökkel használhatod a szolgáltatást. 

    Ebben miért vagy olyan biztos? Felhívom a szerelőt, hogy kérjen engedélyt az eszköz átpárosítására és jöjjön vissza.


  3. 2 órája, Attila70 írta:

    Elárulhatnád, hogy milyen típusú az a szolgáltatói stb.

    Sima T-Home stb., fekete, amit most osztogatnak. De tökmindegy, mert más miatt sem tetszik (pl. miért van benne olyan erős állapotjelző led? Nagyon zavaró, főleg este.)  A lényeg, ha nem lehet a saját boxomat használni, akkor pá. Most próbaképp bekapcsoltam, mit ír ki? Gyenge jelszint, kérem hívja az ügyfélszolgálatot! Úgy gagyi az egész, ahogy van.


  4. 11 órája, Attila70 írta:

    Tavabbra is azt mondom, hogy mindegyik szolgaltatoi stb helyes keparanyra allithato

    Akkor, ha adva vannak hozzá a szükséges technikai feltételek. Az AKAI TV-men csak egy SCART és egy KOAX csatlakozó van, úgy látszik, a TELEKOM boxának ez nem elég a képi beállítások megjelenítéséhez.


  5. Ekkor: 2016. 02. 19., anonymus írta:

    Műszaki akadály nincs a dolognak, ámde nem fogja neked senki be regisztrálni a saját boxodat. Abból egyszerű okból hogy Telekom így vállal garanciát szolgáltatásra saját eszközzel. Mert így egyszerűbb a cégnek, ha hibát jelentesz be a szolgáltatásra akkor ismeri a cég hogy aha olyan box van nálad ezek lehetnek a hibái stb stb és el lehet kerülni hogy a saját boxod által okozott hibára is szerelő szálljon ki mivel az már nem a T hatásköre.

    Írtam ez ügyben egy e-mailt nekik.

    Hajlandó lennék lemondani arról, hogy a hibát feléjük jelezzem. Lemondok a garanciáról. Vagy megoldom magamtól vagy szakemberhez fordulok. Ez nem akadály!

    Örömmel olvasom, hogy gyakorlatilag megoldható.  :D

    Kíváncsi vagyok, mennyire rugalmas a Telekom ilyen kérdésekben.


  6. Ekkor: 2016. 02. 19., Attila70 írta:

    A 4:3-as CRT tv-khez mindegyik tipusu szolgaltatoi stb-t be lehet allitani ugy, hogy a keparany helyes legyen. 

    Tapasztalatból mondom: NEM. A szerelővel próbálkoztunk, nem jött össze. A bolti boxok közül sem mindegyik képes erre, hiába állítom át a képi megjelenítést. A lényeg, hogy találtam egy ilyen boxot, szeretném azt használni.


  7. Tisztelt T-Home!

    A műholdas tv-hez kapott eszköz és kártya párosítva van, a szerelő így aktiválta a készülék azonosítója alapján. Ezért sajnos nem tudom más műholdvevő kártyafogadójába beletenni, úgy nem működik. Értem, hogy ezzel akarja védeni a T-home a szolgáltatást.

    De kérdésem: van-e technikai akadálya annak, hogy egy másik, általam vásárolt műholdvevő készülékkel legyen párosítva ez a kártya? Ugyanis egyáltalán nem vagyok elégedett a set top box funkcióival (régi tv-m van, amin a 16:9-et meg se tudja jeleníteni, 4:3-as torz képet ad). Van egy nagyon jó kis műholdvevőm, direkt erre a célra vettem, ami képes a 16:9 megjelenítésére ezen a típusú tv-n is. Nehéz volt ezt is kiválasztani...

    Tehát megoldható lenne-e? Gyakorlatilag ugyanaz a helyzet lenne, a szolgáltatót nem érné hátrány, nálam viszont nézhető lenne az adás. Ha nem, úgy kénytelen vagyok lemondani a 14 napos próbaidőn belül a sat tv-t és olyan szolgáltatóhoz menni (U.P.C., D.I.G.I.), ahol nincs ilyen korlátozó eszközpárosítás.

    Szeretnék egy gyors választ és indoklást kapni erre a felvetett kérdésre, problémára.

    Üdvözlettel: István