Geribon

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Geribon a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Tisztelt Telekom! 2015. december 14-én költözés miatt szolgáltatás áthelyezést (internet, telefon, tv) kértem a Mammut üzletközpontban található ügyfélszolgálatukon személyesen. Az ügyintéző hölgy rögzítette az igénylést és jelezte, hogy kb. 2 héten belül keresni fognak az áthelyezéssel kapcsolatban. Miután január első hetéig az ügyben semmi nem történt, ismételten megkerestem ügyfélszolgálatukat személyesen, akkor az Europeum üzletházban. Az ügyintéző fiatalember ott azt közölte, hogy neki nincs rálátása az áthelyezés folyamatára, de azt látja, hogy a kérelmet december 14-én rögzítették. Javasolta, hogy telefonon érdeklődjek a 1412 ügyfélszolgálatnál. Telefonos megkeresésemre azt a tájékoztatást kaptam, hogy valami belső technikai probléma történt, de most megsürgeti az ügyintézést. Kérdésemre jelezte, hogy jelentkezni fognak. A következő héten szintén nem történt semmilyen előrehaladás, sem telefonon, sem e-mailben nem kaptam semmilyen megkeresést, így - január 15-én (a 30 nap leteltével) - ismételten érdeklődtem ügyfélszolgálatukon. Telefonon azt a tájékoztatást kaptam, hogy valamilyen újabb technikai probléma történt, amelynek megoldásán folyamatosan dolgoznak. Az illető hölgy hozzátette, hogy a problémát egy héten belül meg tudják oldani, így a következő hét végéig (január 22-ig) már biztosan keresni fognak az áthelyezéssel kapcsolatban. Miután január 22-ig senki nem keresett az ügyintézést illetően, ismét ügyfélszolgálatukhoz fordultam (1412), ahol egy fiatalember lényegében ugyanazt mondta el, amit korábban is kaptam, annyi kiegészítéssel, hogy ő nem tesz felelőtlen kijelentéseket és nem fog időintervallumot megadni, hogy mikorra várható az áthelyezést. A fenti problémát január 24-én (ez több mint 30 nappal ezelőtt volt...) panaszlevélben is jeleztem Önöknek, de a panasz kivizsgálásával kapcsolatban semmilyen választ nem kaptam. Ezt követően többször érdeklődtem telefonon, hogy mégis milyen lépéseket tettek, amelyre azt a választ kaptam, hogy "a munkalap nem generálódott", de folyamatban van a probléma megoldása. Egy pár hete még legalább a 1412-es vonalon egy automata (az MT azonosítóm megjelenítése után) jelezte, hogy a problémával foglalkoznak, de most már ez sincs. Az ingatlanban, amelybe átköltöztünk, jelenleg azt az egyébként szintén Telekom előfizetős internetet használjuk, amelyet a korábbi tulajdonos használt és lényegében az ő számláit fizetem havonta. De már ő is le akarja mondani a szolgáltatást, úgyhogy rövid időn belül se internetünk, se telefonunk, se tévénk nem lesz. Úgy gondolom ez szánalmas eljárás, egy olyan aranykártyás előfizetővel szemben, aki minden esetben rendszeresen, késedelem nélkül fizette a számláit, továbbá a gáz és villanyszámlázást is a Telekomon keresztül utaltatta (Hál' istennek ez már megszűnt...) Természetesen nem tudom, mit jelent a "munkalap generálása", de talán nem okozhat akkora problémát, hogy legalább az internetszolgáltatást ne lehessen egy olyan lakásban áttenni az én nevemre, ahol egyébként jelenleg is ugyanez az szolgáltatás problémamentesen működik. Megköszönném, ha erre a levélre kaphatnék valamilyen reagálást, ha már az áthelyezési kérelmet. ill. a panaszleveleimet illetően senki soha nem keresett meg az Önök részéről. Tisztelettel