Kollárné Kéri Ella

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Kollárné Kéri Ella a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Jó napot kívánok ! ********* ügyfélazonosítós fogyasztó vagyok. Sajnos az elmúlt időben rengeteg problémánk van a szolgáltatásukkal./TV,internet,vezetékes telefon/ Nagyon szeretnék ha végleges javítást tudnának eszközölni, nem csak ideiglenest. Állandóan a modemeket újra kell indítani ( ha betölt egyáltalán /.Kétszintes családi háznál ahol kettő modem van igen fárasztó, hogy állandóan lépcsőzünk. Nagyon bosszús ügyfelek vagyunk már. Gondolkodjanak hogyan enyhíthetnék az eddig okozott kellemetlenségüket. Nagyot csalódtunk a szolgáltatásukba, mert amikor a szerződést megkötöttük minden szépet és jót ígért az ügyintéző. Májusban lejár a hűség aláírásunk, nagyon gondolkodunk a továbbiakban . Köszönettel : Kollárné (szerződő: Kollár Ákos )
  2. Sajnos újra és újra leáll a szolgáltatásuk már javították ( **** *** 68-ban). Sajnos nagyon dühítő , hogy naponta többször is le kell kapcsolni a készülékeket és újra és újra indítani. Előzőleg a szerelő azt ígérte véglegesen rendbe hozzák sajnos nem történt meg. Kérem a végleges hibaelhárítást vagy kénytelenek leszünk új szolgáltatót keresni. Mielőbb kérem reagálásukat az ügyben. Köszönettel: Kollárné