Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6252

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag6252 posztolt

  1. Ekkor: 2016. 03. 17. at 19:47, csapoleon írta:

    Igen ezt értem csak most május 5 van és még nincs sehol az úgynevezett aktuális számla. ( az április hónapi számlázott időszak) Természetesen én sem érzem a nagy jóindulatot a cégnél mármint a kedvezményt, vagy talán azt kellene megköszönni nagyhatalmú telekomnak hogy kéedelmikamatot és egyéb büntetéseket nem szabtak ki ránk a saját hibájuk miatt?

     

     

  2. Mi a héten megkaptunk a számláinkat 4 darabot. Mindegyiken szerepel ez a tájékoztató is .........Tájékoztatjuk, hogy az elmúlt hónapokban technikai okok miatt a Telekom otthoni szolgáltatásokra vonatkozó havi számlái nem kerültek kiküldésre. A számlák kiküldésével kapcsolatos mûszaki probléma javítása megtörtént, így alábbiakról szeretnénk tájékoztatni. Az érintett, elmaradt havi számlákat hamarosan, hasonló beérkezési határidõvel (pl. 2016. május 20., május 22. és 2016. május 25. stb.) megküldjük Önnek. A szám*****lódás következtében az egyszerre befizetendõ összeg jóval magasabb lesz a megszokottnál, ezért a befizetés megkönnyítése és ütemezése érdekében ezeknek a számláknak a rendezésére automatikusan, díjmentes részletfizetést biztosítunk. A részletfizetés ütemezését, valamint a szükséges csekkeket postai úton, külön levélben megküldjük Önnek, így erre vonatkozóan további teendõje nincs. Ez azt jelenti, hogy a késedelmesen kiküldött havi számlákat – esetleges elmaradt eszközrészleteket -, az azokon feltüntetett fizetési határidõtõl eltérõen, díjmentes részletfizetéssel rendezheti anélkül, hogy késedelmi kamat vagy bármilyen egyéb – a késedelmes befizetéshez kapcsolódó – díj kerülne felszámításra. A díjmentes részletfizetésnél - a teljes elmaradt összeget arányosan elosztva -, ahány havi elmaradással küldtük ki a havi számlát, annyi havi részletfizetést fogunk biztosítani (pl. ha 3 havi elmaradt számával (esetleg eszközrészlettel) rendelkezik, akkor azok együttes összegére 3 havi részletfizetést rendezünk be, így havonta egy általunk megküldött részlet összegét kell befizetnie, valamint az aktuális havi számla díját, ha van, az aktuális eszközrészlettel). Amennyiben az eszközrészleteket a számlakiküldés elmaradásától függetlenül eddig rendezte, levelünk ezen részét kérjük, tekintse tárgytalannak. Köszönjük! Tájékoztatjuk, hogy az elmaradt eszközrészlet-fizetési értesítõket (csekkeket) a késedelmesen kiküldött havi számlák mellett szintén kipostázzuk, így több, elmaradt értesítõt is kaphat egy számlában. Felhívjuk a figyelmét, hogy az eszközrészleteket csak 2016. márciusi idõszaktól kell rendeznie, az azt megelõzõ idõszakra - a nem rendezett eszközrészletekre a havi számlákkal együtt - automatikusan részletfizetést biztosítunk, amelynek ütemezését a fent jelezetteknek megfelelõen késõbb levélben megküldjük. Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön csoportos beszedési megbízással rendelkezik, abban az esetben a késedelmesen kiküldött havi számláinak ellenértékét nem küldjük meg bankja felé terhelésre, tekintettel arra, hogy az azon feltüntetett, egymáshoz közeli beérkezési határidõknek megfelelõen a bank által rövid idõn belül átutalásra kerülnének. Kérjük, hogy a vonatkozó díjakat eseti utalással, önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazás segítségével vagy a már fent jelzett esetekben, a következõ hetekben megküldött díjmentes, részletfizetési ütemezést tartalmazó levelünkkel megküldött postai befizetési megbízással (csekk) szíveskedjen rendezni az ütemezésben jelzett határidõkig. A 2016. márciusi idõszakot követõen kiállított számlák esetében az Ön által megjelölt bank felé (csoportos megbízással) küldjük a terhelést!

    Nekem a fent kiemelt rész egy kissé érthetetlen mindazon oknál fogva ,hoy a számlákon a számlázott időszak mind a régi (december-március ) vagyis elmaradt időszak. Hol van az " aktuális számla" kérdem én?

     

  3. Mi is csatlakozunk a Telekom által hitegetett és megszívatott ügyfelek táborához. Ugyanezekkel a problémákkal szembesültünk mint az előttünk bejegyzést írók. Nálunk december óta folyik ez a "móka" .

    Csak azt nem értem ,hogy az ügyfélszolgálatnál minek ülnek emberek akik az ügyfél félrevezetésén kívül ezek szerint semmire nem alkalmasak. És ezt az én (a  mi) kárunkra mindenféle következmény nélkül szabadon lehet csinálni? Nincs semmiféle megoldásra lehetőség ezzel a céggel szemben ,kérdezem én aki a kezdetektől az ügyfelük vagyok,és soha semmilyen elmaradásom nem volt velük szemben.

×
×
  • Új...