jmrt

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

jmrt a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Köszönöm a gyors választ! A vásárlásnál kifizettem a felét, de így 10 hónapig nem küldenek újabb számlát, ezért kérdeztem, hogy van-e megoldás az üzleten kívül. Újabb telefont nem szándékozom venni, kivárom a hűségidő végét. Az utalással kapcsolatban annyi lenne a kérdésem, hogy hová utaljam és mit tüntessek fel rajta?
  2. Üdvözlet! Azt szeretném megtudni, hogy van-e lehetőség online módszerrel előtörleszteni a részletre vásárolt készülék árát. A T-mobilos fiókban nem látok ilyen lehetőséget, ott csak az éppen arra a hónapra vonatkozó részlet jön fel. Korábban a T-Home-nál vásároltam egy tv-t, ott működött a dolog, de telefonnál nem látok ilyen lehetőséget. Van erre valami megoldás, vagy marad hosszas sorban állás az üzletben? Előre is köszönöm a segítséget!
  3. Igazából egy meglévő előfizetéshez szeretnék új telefont vásárolni, amit egy családtagom használ, így egyből meglátja, ha belépek. Át lehet állíttatni a számot?
  4. Üdvözlet! Egy év után sincs változás a feltett kérdésben? Azon kívül, hogy zavaró az állandó értesítés, gondot okoz, ha ajándékba szeretnék vásárolni egy új készüléket.