Minyu

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minyu a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszi a válaszokat !! Változás semmi, nem tudok a fiókomba belépni. A tegnapi hívásomra a 1412-n megint csak azt mondták hogy várjam annak a kollégának a hívását akinek odaadtam a kapcsolattartó telefonszámot. Szerintem ő meg már rég elfelejtette hogy én létezem a gondommal együtt. Na mindegy, várok, talán postán majd kiküldik a szerződést és az abban leírtakban találok valamit ami alapján tudok reklamálni a web-es belépés lehetetlensége miatt, vagy az lenne a legjobb hogy ezután a "hibás vagy nem létezik" fiók után számlát se küldjenek !! Üdv Mindenkinek, hasonló problémáktól mentes telekom szolgáltatás igénybevételt kívánok !!
  2. Igen, próbáltam azt is, sőt az MT azonosító utolsó öt számjegyét is próbáltam jelszóként megadni ahogy valahol olvastam erről a lehetőségről, de semmi eredmény. Legjobban az idegesít hogy az ügyfélszolgálat leráz mondván "szólok a kollégának aki majd elintézi és visszahívja" Péntek óta mindennap jeleztem a gondot hisz már a rendelésemnek is el kellett volna jönnie e-mail-en de semmit nem kaptam.Nem tudom meddig kell még hívogatnom a 1412-t de egyszer majd csak megunják és végre olyan szakértőnek passzolják át a problémát aki tud is tenni valamit az érdekemben.
  3. Már regisztráltam e-mailes telekom fiókot is, hogy abba fűzzem bele az előfizetést de nem fogadja be , azt írja a hibaüzenet hogy "az azonosító hibás vagy nem létezik " A hozzáférését megadtam a telekomos technikusnak aminek az lett a "haszna" hogy most már ez az üres Telekom fiók se hozzáférhető, és persze a technikus is válasz nélkül hagyott és azóta gondolom hogy rég hazament. Az MT azonosítóm a ********** -es számú, a jelszót is megadom ha lesz segítőm aki rá tudna nézni hogy mi a jó franc lehet a hiba oka. Köszi szépen !!
  4. Üdvözletem a fórumozóknak !! A múlt pénteken, november 3-án megrendelt és 7-én be is kötött otthoni szolgáltatásaimról (Net,Tv, Telefon) még egy e-mail-t sem kaptam. A szolgáltatáshoz kapott MT azonosítóval és a hozzá adott jelszóval nem tudok belépni hogy megnézzem a telekom oldalon a szerződésem hogy egyáltalán lássam hogy mit is vettem és esetleg beállítsam például a telefon tulajdonságait. Már többször hívtam a 1412-t de az ügyintézők csak meghallgatnak de semmivel nem jutunk előre, az általam megadott kapcsolattartó mobil telefeonszámon még véletlenül sem hívnak vissza. Kihez kéne még fordulnom hogy lássam a fiókomat vagy ha nem lehet a hozzáférést javítani akkor generáljanak egy újat az előfizetésemmel ?? Köszönöm szépen a javaslatokat Mindenkinek !!